娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-4-11 12:28 AM

打飛機過度 徵兆

好多年青人都愛打飛機,  但又怕打爆J, 以下是初期病徵:+i9a~Xg(`RR_
7h'u R ^BRL%zP a)]
1.視力蒙湖....
.lr Qd mej5D;\C 2.後腰酸痛....Jb J/P2`^3b\IP#n
3.袋袋潮濕, 及凍..._O5eZ:R H vK
4.J J 痛 及小便無力(水滴滴zzz)...."Kvr6E9Kt%H B
5.記憶力差....LS+s2O,P3m
6.小便赤痛/ 尿頻 及開义
#De,v'Z2N'C6S EEczpk2f
6件 中 3件, 9成9了:o
#y9u!aO4Q[Z'au |'~K7qr N#|&md
不用怕....年青人休息幾天便沒事:P, 但有病徵重去打J, 必死!:(

abc123aa 發表於 2005-4-11 03:46 AM

3,4,6以前試過喎^^"

天使藍 發表於 2005-4-11 05:15 AM

我而家中緊第3=.=
/[:b;[mw7T d.}? 同埋個袋仔軟趴趴

crap 發表於 2005-4-11 05:19 AM

[quote]Originally posted by [i]天使藍[/i] at 2005-4-11 07:15 AM:
2qi%L0y T~7tY 我而家中緊第3=.=
%Op:_,i&z@ D u 同埋個袋仔軟趴趴 [/quote]
mW.t@$t:A0g EiAt"C2z9z
中(5)...
5I0n9h Mf[ 好在...5?n%fcZS8NM{$m:h
不過可能只係積埋....=.="

2niper 發表於 2005-4-11 10:06 AM

got 4 la wor! o man gotta stop now

發表於 2005-4-11 10:11 AM

打j多易有前列腺炎.........4Ju1k3_,z Xg,CAp
我幾個月前試過2,6 ~.~
l5Y!i2UXK 停左陣,無事......."F;FH R2\1{1z?

n-a ^oD)YF [[i] Last edited by 科 on 2005-4-11 at 10:20 AM [/i]]

tclek 發表於 2005-4-11 10:32 AM

多謝晒~不愧0系飛機天王~
v?]d4j2D :D

d228216 發表於 2005-4-11 11:44 AM

[quote]Originally posted by [i]天使藍[/i] at 2005-4-11 05:15 AM:A8F2S,I`DA.T4\_1e}
我而家中緊第3=.=3{Jzf%pVna7{ ~:l
同埋個袋仔軟趴趴 [/quote]i`[/p4@x3{
叫陰腎(腎氣不足), 多作户外活動(唔係叫你去野戰呵!), 停打J 3天看如何

d228216 發表於 2005-4-11 11:45 AM

[quote]Originally posted by [i]2niper[/i] at 2005-4-11 10:06 AM:i1ubKDTD
got 4 la wor! o man gotta stop now [/quote]
z ATcyc2JK4T 多作户外活動(唔係叫你去野戰呵!), 停打J 3天看如何

d228216 發表於 2005-4-11 11:50 AM

最衰在深夜打J, 在3am-5am 最L衰.....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.