打飛機過度 徵兆
好多年青人都愛打飛機, 但又怕打爆J, 以下是初期病徵:+i9a~Xg(`RR_7h'uR ^BRL%zP a)]
1.視力蒙湖....
2.後腰酸痛....Jb J/P2`^3b\IP#n
3.袋袋潮濕, 及凍..._O5eZ:R HvK
4.J J 痛 及小便無力(水滴滴zzz)...."Kv r6E9Kt%H B
5.記憶力差....LS+s2O,P3m
6.小便赤痛/ 尿頻 及開义
EEczpk2f
6件 中 3件, 9成9了:o
|'~K7qr N#|&md
不用怕....年青人休息幾天便沒事:P, 但有病徵重去打J, 必死!:( 3,4,6以前試過喎^^" 我而家中緊第3=.=
同埋個袋仔軟趴趴 [quote]Originally posted by [i]天使藍[/i] at 2005-4-11 07:15 AM:
我而家中緊第3=.=
同埋個袋仔軟趴趴 [/quote]
EiAt"C2z9z
中(5)...
好在...5?n%fcZS8NM{$m:h
不過可能只係積埋....=.=" got 4 la wor! o man gotta stop now 打j多易有前列腺炎.........4Ju1k3_,z Xg,C Ap
我幾個月前試過2,6 ~.~
停左陣,無事......."F;FH R2\1{1z?
[[i] Last edited by 科 on 2005-4-11 at 10:20 AM [/i]] 多謝晒~不愧0系飛機天王~
:D [quote]Originally posted by [i]天使藍[/i] at 2005-4-11 05:15 AM:A8F2S,I`DA.T4\_1e}
我而家中緊第3=.=3{Jzf%pVna7{ ~:l
同埋個袋仔軟趴趴 [/quote]i`[/p4@x3{
叫陰腎(腎氣不足), 多作户外活動(唔係叫你去野戰呵!), 停打J 3天看如何 [quote]Originally posted by [i]2niper[/i] at 2005-4-11 10:06 AM:i1ubKDTD
got 4 la wor! o man gotta stop now [/quote]
多作户外活動(唔係叫你去野戰呵!), 停打J 3天看如何 最衰在深夜打J, 在3am-5am 最L衰.....
頁:
[1]