娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Nekki Po 發表於 2005-4-11 10:50 AM

[趣味]測試你的英文程度[樂+]

測試你的英文能力...會玩上癮也... yW5_)J8AcvQH
700分是大學程度, 7Z&Xl m[iW2? ~
500分是中學程度,
9A6qT)W%r8T,I5IWfG 300多分才是小學生程度而已喔...要加油囉...@@ qE.n`$X RQ1Vj
[url]http://www.hastars.com/flashgame/haBrainEng/flash.asp[/url]
1Wyj xIo)Q(D
C f(kn+eO.Q [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-15 at 12:28 PM [/i]]

黑黑仔 發表於 2005-4-11 11:08 AM

&!@*#%^!#%^^@#%*($#小學程度........我去跳樓了......./__\~

Asurada129 發表於 2005-4-11 11:16 AM

好彩大學畢業....

lsy0712 發表於 2005-4-11 11:26 AM

小學程度 too...V_____V

d228216 發表於 2005-4-11 11:38 AM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-11 11:08 AM:
$tbv X:t6zq~ &!@*#%^!#%^^@#%*($#小學程度........我去跳樓了......./__\~ [/quote]
]3Gp#V7|} b y 拜拜 ........... 揮手....:D

nicky82 發表於 2005-4-11 11:56 AM

好彩都有中學程度...

crap 發表於 2005-4-11 01:50 PM

點解玩唔到既?:(

黑黑仔 發表於 2005-4-11 02:36 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-11 11:38 AM:5L&]#mBK,^P-uow

9C6L+N^!T$q 拜拜 ........... 揮手....:D [/quote]
f)_ y,Y)v X l$R"u+z^r;_
你................=="
&f4YR?3}mW 好~~我跳比你睇~!!!

junob04 發表於 2005-4-11 02:40 PM

勁深ar D字

minghkhk 發表於 2005-4-11 05:21 PM

228...... Bh,fw{f.Abm
=__________="...

d228216 發表於 2005-4-11 08:05 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-11 02:36 PM:
qQ%nD{/NQ"sW u UD$hl Sks
8SmYD oe5s+E
你................=="
"xm)xs A 好~~我跳比你睇~!!! [/quote]+z o?f"oh.QF%je
等等我.....我都....

neptune1122 發表於 2005-4-11 08:17 PM

大學~~:D:D:D

sfxc0000 發表於 2005-4-11 08:26 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-11 08:17 PM:
+YB7lc ~Y6Y/G 大學~~:D:D:D [/quote]
7}.g {k:q0C;` Jz 大學 =.="
D3|(H:jG t 我最多都係中學 =.=

Amazon 發表於 2005-4-12 02:35 PM

omfg,  -2 :(

fing86 發表於 2005-4-12 06:48 PM

820~ ^^v

981108 發表於 2005-4-12 07:04 PM

咁難玩,題目都唔係由淺到深,循機出

pkpkpkpkp 發表於 2005-4-12 07:40 PM

識字唔識用都冇用架=.=n`1`FB#c1y
我 -30 =..=

shiryu2003 發表於 2005-4-13 01:34 AM

算係咁啦...中學...因為我都係中學.

Rika 發表於 2005-4-13 07:38 PM

i'm university student.. but i just got 388

hitmecomecome 發表於 2005-4-13 08:37 PM

唉!
3zmU\'wt a/e(sFpaF8Q'ePh5O
3000幾分,都唔知點好!><(發夢)

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.