娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Nekki Po 發表於 2005-4-11 10:50 AM

[趣味]測試你的英文程度[樂+]

測試你的英文能力...會玩上癮也... :i4k)hW3X[jB
700分是大學程度, GC0v lGG P
500分是中學程度, 8Fkv3g"` tKx
300多分才是小學生程度而已喔...要加油囉...@@ -S5DddN&V-j
[url]http://www.hastars.com/flashgame/haBrainEng/flash.asp[/url]R#a)L2u)I z"no']9B_
;]9}9rrERTY N
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-15 at 12:28 PM [/i]]

黑黑仔 發表於 2005-4-11 11:08 AM

&!@*#%^!#%^^@#%*($#小學程度........我去跳樓了......./__\~

Asurada129 發表於 2005-4-11 11:16 AM

好彩大學畢業....

lsy0712 發表於 2005-4-11 11:26 AM

小學程度 too...V_____V

d228216 發表於 2005-4-11 11:38 AM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-11 11:08 AM:N8W]b*F [@zN
&!@*#%^!#%^^@#%*($#小學程度........我去跳樓了......./__\~ [/quote]
uc&] sc3@f'v 拜拜 ........... 揮手....:D

nicky82 發表於 2005-4-11 11:56 AM

好彩都有中學程度...

crap 發表於 2005-4-11 01:50 PM

點解玩唔到既?:(

黑黑仔 發表於 2005-4-11 02:36 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-11 11:38 AM:
EUn!s/w$q:` &V4Fl Da P8F%T.mWu
拜拜 ........... 揮手....:D [/quote]
|2p~7R x
)dY$}!G l!T7?G^ 你................=="
$_%bu1x*bm#^ N-z 好~~我跳比你睇~!!!

junob04 發表於 2005-4-11 02:40 PM

勁深ar D字

minghkhk 發表於 2005-4-11 05:21 PM

228......v*s5oh:r%~
=__________="...

d228216 發表於 2005-4-11 08:05 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-11 02:36 PM:m7\xo,RX)]`H
9dAJ)RK't

A)F,`$dXn fp2O ] 你................=="hG$I-A`\
好~~我跳比你睇~!!! [/quote]~$yQSs2]*bujY
等等我.....我都....

neptune1122 發表於 2005-4-11 08:17 PM

大學~~:D:D:D

sfxc0000 發表於 2005-4-11 08:26 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-11 08:17 PM:6Dr8x K;N%n]k
大學~~:D:D:D [/quote]
j-^2O9O`S1G7m 大學 =.="K p3I2L&Xq|7e
我最多都係中學 =.=

Amazon 發表於 2005-4-12 02:35 PM

omfg,  -2 :(

fing86 發表於 2005-4-12 06:48 PM

820~ ^^v

981108 發表於 2005-4-12 07:04 PM

咁難玩,題目都唔係由淺到深,循機出

pkpkpkpkp 發表於 2005-4-12 07:40 PM

識字唔識用都冇用架=.=.J/U t7R5bv:{8p
我 -30 =..=

shiryu2003 發表於 2005-4-13 01:34 AM

算係咁啦...中學...因為我都係中學.

Rika 發表於 2005-4-13 07:38 PM

i'm university student.. but i just got 388

hitmecomecome 發表於 2005-4-13 08:37 PM

唉!
g*G#SfD9Md b6H,l ~$[{)dN}
3000幾分,都唔知點好!><(發夢)

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.