娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JCer 發表於 2005-4-11 11:44 AM

有冇人起街見過黃夏蕙? (樂+, 居然有多過一半會員話見過!!)

因為聽過好多人話見過, 所以...7Noy%]`+a4L

9gANa }4U V [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-15 at 10:37 AM [/i]]

YUEN_LOUIS 發表於 2005-4-11 11:50 AM

好彩我冇

良友 發表於 2005-4-11 11:59 AM

我係彩虹見過佢搭小巴!!

abc123aa 發表於 2005-4-11 12:04 PM

慶幸我冇見過佢,否則....= ="

d228216 發表於 2005-4-11 12:08 PM

荃灣大會堂........鬼呀!

crap 發表於 2005-4-11 01:47 PM

無...
0d-d @9BC"|fX0o| 但見過八兩金同白姐姐.......

-.- 發表於 2005-4-11 02:00 PM

有丫我見佢果時好似係拍緊野

Asurada129 發表於 2005-4-11 02:02 PM

慶幸我冇見過....最後見到個次都係新聞搶插頭香....都被佢嚇親

進滕華 發表於 2005-4-11 03:21 PM

我見過2次,一次係港澳碼頭,佢跑住上船去澳門,一次係紅綿道個男洗手間門口見到佢出泥

SCM 發表於 2005-4-11 04:29 PM

我係[color=Red]ST[/color][color=Red] KCR station[/color]見過hPHf v
,x.zi3v(B4l+T
[[i] Last edited by SCM on 2005-4-11 at 04:31 PM [/i]]

minghkhk 發表於 2005-4-11 05:13 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-11 01:47 PM:
h*t @]9Ew 無...
I`Fh5V/z9KI:N_/Q 但見過八兩金同白姐姐....... [/quote]
I6WXF&aH5gO 夏蕙姨 - MTR入面
(w7w`1pJ+lY Q OC9[ 八兩金 - 十二月三十一,佢同個仔去尖沙咀海傍,俾好多人圍觀.*f5j^-~^^
白姐姐 - 銅鑼灣,搶我架的士....=_______="

crap 發表於 2005-4-11 05:18 PM

[quote]Originally posted by [i]minghkhk[/i] at 2005-4-11 07:13 PM:ZgV0~r-n3J#^}
)C/Tf;xgG x:N:\:Y
夏蕙姨 - MTR入面.Mf]6[;XJu Cbz
八兩金 - 十二月三十一,佢同個仔去尖沙咀海傍,俾好多人圍觀. g0Xm:KI:s@ A`^T
白姐姐 - 銅鑼灣,搶我架的士....=_______=" [/quote]m+RT%aBA0V_W

2hc+_:`XQ F ~1xL%?TN
hahahhaaagW IT[
新任黑仔王?!
$Jn.Y)M%s7nw[ 好慘呀你...:(#_L1o3J9[n B t d0J$eM
不過...你有無留意, 八先生個頭髮係超柔順???:o

JCer 發表於 2005-4-11 06:15 PM

証明 夏蕙E 係好平民化既u8H qdT]$H3b
我上次見佢係起 MK,佢同 曹達華 一齊%e.s XU2x#K6v
佢所到之處都有人話 "喂,睇下...."

pakho 發表於 2005-4-11 06:18 PM

八兩金我都見過係尖咀拖住個仔仔..............
#W%{6F9]B&l G-i 尋日行街見到劉青雲~~~好man~勁多so根~.~

sfxc0000 發表於 2005-4-11 06:55 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-11 05:18 PM:
|3C\$Q{"Ocm'h!N/Q
\2rq8jJ*bcKIc_/X
!hro#{yn 2_y?_ ?b Yq
hahahhaaa
c9T9~f [j({b8N 新任黑仔王?!3blM&q6v
好慘呀你...:(?_ U)Y2l,mg
不過...你有無留意, 八先生個頭髮係超柔順???:o [/quote]xM.cv8`3s.}'K
我老竇話八先生真人都唔係好樣衰喎~~~

fmchelloauntie 發表於 2005-4-12 10:25 AM

夏蕙姨同八兩金我都見過...
Bf2d3EijN!~(l Uk} 我有我同夏蕙姨0係兩年前映既合照~!

tracytsang 發表於 2005-4-12 11:06 AM

never seen

守一 發表於 2005-4-12 12:03 PM

以前係348成日見
MR)P8ft {s ^ 成日同d阿嬸開張table
&R B7C7}C:[ r+j 周圍同d金毛仔吹水&派卡片,er MD\RO)ypv S
卡片有佢張相[好好笑]同人講話手持佢張卡片入348唔知有8定9折*a jEzn.YUBa S(d
佢個電話no.都幾靚

goodman_1991 發表於 2005-4-12 12:24 PM

NO WOR~~EJ"Y]kgd
HAHAHA~~~

minghkhk 發表於 2005-4-13 03:39 PM

[quote]Originally posted by [i]守一[/i] at 2005-4-12 12:03 PM:E[K]VM
以前係348成日見B}$ZF-k'M|
成日同d阿嬸開張t ... [/quote]*E$U.B z k#r2V/bV1v
咁搞笑....=________="

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.