娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JCer 發表於 2005-4-11 11:44 AM

有冇人起街見過黃夏蕙? (樂+, 居然有多過一半會員話見過!!)

因為聽過好多人話見過, 所以...
q M9N/L6n3o&V,I
;K3l n p%A&|a^ I [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-15 at 10:37 AM [/i]]

YUEN_LOUIS 發表於 2005-4-11 11:50 AM

好彩我冇

良友 發表於 2005-4-11 11:59 AM

我係彩虹見過佢搭小巴!!

abc123aa 發表於 2005-4-11 12:04 PM

慶幸我冇見過佢,否則....= ="

d228216 發表於 2005-4-11 12:08 PM

荃灣大會堂........鬼呀!

crap 發表於 2005-4-11 01:47 PM

無...XZ\+oK@*m
但見過八兩金同白姐姐.......

-.- 發表於 2005-4-11 02:00 PM

有丫我見佢果時好似係拍緊野

Asurada129 發表於 2005-4-11 02:02 PM

慶幸我冇見過....最後見到個次都係新聞搶插頭香....都被佢嚇親

進滕華 發表於 2005-4-11 03:21 PM

我見過2次,一次係港澳碼頭,佢跑住上船去澳門,一次係紅綿道個男洗手間門口見到佢出泥

SCM 發表於 2005-4-11 04:29 PM

我係[color=Red]ST[/color][color=Red] KCR station[/color]見過qdF:t&y$Vp
$H$O8G k\ZQ Q9kk
[[i] Last edited by SCM on 2005-4-11 at 04:31 PM [/i]]

minghkhk 發表於 2005-4-11 05:13 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-11 01:47 PM:
-Hj |T b 無...
{v yYLV6RH(D 但見過八兩金同白姐姐....... [/quote]0yP XSSJ1\
夏蕙姨 - MTR入面-STK2q:W EV
八兩金 - 十二月三十一,佢同個仔去尖沙咀海傍,俾好多人圍觀.
B*t"Fr s"z 白姐姐 - 銅鑼灣,搶我架的士....=_______="

crap 發表於 2005-4-11 05:18 PM

[quote]Originally posted by [i]minghkhk[/i] at 2005-4-11 07:13 PM:(Pl/@6}C ^K
?@A0]R [
夏蕙姨 - MTR入面B&r^&it
八兩金 - 十二月三十一,佢同個仔去尖沙咀海傍,俾好多人圍觀.
q ij&EcC i.t,QJ 白姐姐 - 銅鑼灣,搶我架的士....=_______=" [/quote]
r3|X y\"} \ f)@Wg T p+S
V#ul5w"n9w
hahahhaaa m"| g+s)h#[x
新任黑仔王?!7s0VT*NQf x'c&R
好慘呀你...:(:l2C*{3G|L
不過...你有無留意, 八先生個頭髮係超柔順???:o

JCer 發表於 2005-4-11 06:15 PM

証明 夏蕙E 係好平民化既
S)bZ:^uX:A 我上次見佢係起 MK,佢同 曹達華 一齊g iUm6|"Z_
佢所到之處都有人話 "喂,睇下...."

pakho 發表於 2005-4-11 06:18 PM

八兩金我都見過係尖咀拖住個仔仔.............. }gn O$S\%C
尋日行街見到劉青雲~~~好man~勁多so根~.~

sfxc0000 發表於 2005-4-11 06:55 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-11 05:18 PM:
,qW+OgZ)f[
kW~L j 'kUm4Q}J7A7@(tK

:N!tf+nz#G0f#R&t9x(i3T hahahhaaa5Dj9Ju${SF!j
新任黑仔王?!"DrE6{ P SE?j
好慘呀你...:(R O1j.Tfet
不過...你有無留意, 八先生個頭髮係超柔順???:o [/quote]5~*Cp1W8A Y vH
我老竇話八先生真人都唔係好樣衰喎~~~

fmchelloauntie 發表於 2005-4-12 10:25 AM

夏蕙姨同八兩金我都見過... i:N4z,v/Iy
我有我同夏蕙姨0係兩年前映既合照~!

tracytsang 發表於 2005-4-12 11:06 AM

never seen

守一 發表於 2005-4-12 12:03 PM

以前係348成日見 R\.^k2P-xg9wT
成日同d阿嬸開張table8QC }s&~
周圍同d金毛仔吹水&派卡片,
0d*ZbE,G\ 卡片有佢張相[好好笑]同人講話手持佢張卡片入348唔知有8定9折3~6?$t_y^'nE
佢個電話no.都幾靚

goodman_1991 發表於 2005-4-12 12:24 PM

NO WOR~~7vk)mL~$m
HAHAHA~~~

minghkhk 發表於 2005-4-13 03:39 PM

[quote]Originally posted by [i]守一[/i] at 2005-4-12 12:03 PM:
-B9Tj X I%n 以前係348成日見
uG\UsF X 成日同d阿嬸開張t ... [/quote]
6mP-im f#]QR 咁搞笑....=________="

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.