[討論] 你地鍾意收集乜野 ?[樂+]
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-4-11 10:29 PM:我收集CD,DVD,仲有書,玩具就好少 [/quote]
CD, DVD1sd)M9h0P P.I%^
設計同藝術作品 郵票, 漫畫, 硬幣...etc :P 我就冇啦~my brother收集戲票............~.~ 四仔,七仔貼紙 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** CD,dvd,漫畫 [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-4-11 22:53:0A0Q WQ2AbD7P
%} q_ hx d#o [
呢D我都係用黎炒
所以我冇當係收藏
+}Z#[!y1i3I'VM3y
還記得97年嗎
我9個月內用$2000元買賣郵票
賺左差不多$100000
當時好似F.4(EuuR}`} _v
我個FAN都賺$2,30000
好過炒股票 [/quote]}'E/e M ~
+}9kz"?-ca
真架:lol: L4vz T(\9VF$Lc
十皮喎
係咪上深圳攪呀qW|!C_Oq!S
我自己只係賺到15K度咋:PWgEyk5b:Rd
因為好野都唔願賣架嘛:P Lego, HK bus models [quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2005-4-11 11:17 PM: