娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» ?? 記唔記得以前個雀巢廣告 ??
fing86
發表於 2005-4-12 03:35 AM
?? 記唔記得以前個雀巢廣告 ??
記唔記得以前雀巢出過一個廣告...係話
1{2`I!yz9vq RH.@
咩 "住係十 X 樓既牛牛" ....你地記唔記
r1|,HL Sa7?@s
係住幾樓呀?? 我記得好似係 18樓既牛牛
*UE?FXp'NJ'W*LU|
...但係又有人話我聽係 15樓哦...
Tb4MiXfq/B