[討論] 係學校有無試過唔見書? [樂+]
星期一放左本中文書係張桌子上(最尾2堂是電腦要轉班)-bfTs/mL%y咁放學都無留意個桌子
今日番到去本書唔見左@@凡以為自己拎左番黎2tS8Q.P s yT
原來無拎到)O6mr0^,j@@
聽日諗住放學同miss講\DJ{B!C M;^Z
都唔知係咪商業條友拎左
)O0Y~e&QC)p:O
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-15 at 12:58 PM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]