娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大家樂1234 發表於 2005-4-12 07:41 PM

[討論] 係學校有無試過唔見書? [樂+]

星期一放左本中文書係張桌子上(最尾2堂是電腦要轉班)-bfTs/mL%y
咁放學都無留意個桌子
D8i+w*a(Z:w 今日番到去本書唔見左@@凡以為自己拎左番黎2tS8Q.P s yT
原來無拎到)O6mr0^,j@@
聽日諗住放學同miss講\ D J{B!C M;^Z
都唔知係咪商業條友拎左
/k/F mLd{w1\v0]:c )O0Y~e&QC)p:O
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-15 at 12:58 PM [/i]]

justtocc 發表於 2005-4-14 02:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.