娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-4-12 11:44 PM

大家異性/同性朋友多?(多選)[樂+]

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lookityourself 發表於 2005-4-12 11:55 PM

冇咩ge......同男仔一齊既女仔多數都幾好玩

nightmare 發表於 2005-4-13 05:50 AM

女仔同女仔相處,住住都好麻煩....bp]"]+N(r['XgK
我女友話,佢同男仔玩,隨左人地會就佢之外...$zU,pV?!z{-g
仲唔洗好似d女仔禁鬥來鬥去,又假....
K1_0?Y3N 我唔知係咪...d?2D}F2F u
不過我生活圈子好細.....&V@/m c A1X
出街都唔多,所以我係no.5個隻人

tclek 發表於 2005-4-13 04:41 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-4-12 11:44 PM:
P#h_Qe+uL and你地覺得一個女仔同成班男仔一齊會點諗...? [/quote]
K$WyJ5T6t
7]T.Ao'AI[ u 我就唔多欣賞lo~0甘gai女仔...:P

xp52003 發表於 2005-4-13 06:02 PM

5555

dexter 發表於 2005-4-13 06:35 PM

我是男,異性朋友多&d Qs5tO;T i

6q6d$dU?,W Y:^ 因為鍾意lum女

join6471 發表於 2005-4-15 02:22 PM

[quote]Originally posted by [i]nightmare[/i] at 2005-4-13 05:50 AM:z@JIW6kf-ov
女仔同女仔相處,住住都好麻煩....1T A-}a!?
... [/quote]
Z!G]BWghA 5i5J$LXH.r5}
me too
z%}aw*|B7~]
!z X5W$\_ 其實你可以去做義工(唔洗番工日子)r.^N^%__7n
對你擴大生活圈子0架。

jason williams 發表於 2005-4-15 03:14 PM

i have so few fds are gl!

發表於 2005-4-15 10:37 PM

我當然係男啦,男性朋友較多
^4I E8D:hH~n6U7e 平時間中會打電話去交流下
5_0Zu:v{0c R_ 既女仔唔超過3個~.~
|(K&o)J!I4A.a K2`#R&D v 1來我少女性朋友啦...........
y _ nW5v#{ 2來我對於1d無機會[5_sr!\ {MT.X
同佢拍拖既女仔完全提唔起勁, mA~)d1D_
更加唔洗講有d女性好友了.............
2nw0UvV#id$l(o 我成日覺得鍾意1個女仔 Vd#QD-Q
埋成班男仔堆個種女仔好扮野&n'?;n8C*MU {#{2H0Z Yi
講咩唔洗同其他女仔鬥只係藉口姐 |:[`q,rT6f E R
根本就係佢俾其他女仔排斥~~~~~:P

sfxc0000 發表於 2005-4-15 10:41 PM

我一個異性朋友都冇~~~
3j.P t3@` 不過我相信我都唔會好識同d女仔溝通 =.=

jason williams 發表於 2005-4-16 12:01 AM

[quote]Originally posted by [i]科[/i] at 2005-4-15 10:37 PM:b[_-C Sv!O irt3T}K
我當然係男啦,男性朋友較多 [ ] x+c'q*y:x m4g
平時間中會 ... [/quote]PH5R*A g9O4z
$N6Cl7IH5?gX/^
hey what u think is really what my view, 100% same:lol:

trista_cheong 發表於 2005-4-16 02:05 PM

[quote]Originally posted by [i]科[/i] at 2005-4-15 10:37 PM:
%_LMd)p8nK 我當然係男啦,男性朋友較多
.v%U-Ot e"I-A5G 平時間中會 ... [/quote]9Y#r.Gz.a
A^E6x,Q!nO!QV6N
唔想算朋友﹐我淨係想計知心朋友﹐咁就梗係女仔多d la ﹐當然o係呢度就例外啦…( 呢個forum唔多於五個女仔 )](H{^SZ
女仔有d心事係男仔點都理解唔到ga la~ haha!女仔鐘意亂諗o野丫ma
x1BbdF_l!aJO 仲有﹐其實女仔之間我認為又真係幾鐘意人前人後一個樣or勾心鬥角ge … 不過未至於話要遠離女仔卦??
QM8UDhzI,T pB8aJ^0f.M
有時男仔想講d 核突o野但避忌有女仔o係度…咁又好似唔係幾好咁…;)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.