娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crap 發表於 2005-4-13 02:13 PM

[遊戲] 邊個夠我威?! [樂+][積極+]

這是一個遊戲,{J|8x [
大家可以講低d你地做過, 又認為能人所不能/ 好難做到既事:D
2u'G(~!g,{y cN c(r
q-z Sa fB Md 任何方面既野都得!-lp6l0~Az
無稽到整喊過幾多人, 幾多日無沖涼, 一日食幾多餐麥記, 痾過幾大舊屎, 連續無訓幾多個鐘, 會考幾多個A/ U.......6q;\z;j|&J8`qa f
咩都得...4q w,d"y_9o#l[;x
最好講埋事發經過啦:D ^ J$O+tG
等大家開下眼界:)#jG6]!Qm$q&q
Sgh n$}+_9N7k_8^4vf
P.S. 請盡量唔好話人地果d野唔威, 大家和和氣氣分享下就好喇, 係咪?:D:D
[8\,o(|.B V x8y,@%] *\t6T^u p ^

DH5M Xi3]4E %W#Jv5F,U:X
P.S.2 要寫埋"邊個夠我XXX"響標題喎~:DV(L6gB0L/{%mc
dI#S-`7A [7}v
[[i] Last edited by crap on 2005-5-20 at 03:00 PM [/i]]

crap 發表於 2005-4-13 02:19 PM

邊個夠我耐無執屋!

我先啦....
,zv@0z$h4nz M)R
ID SlfZP8S 我試過有3至4個月無執過間屋.........
o4c GE6HmS'_ 係一張紙都無執........
c` g_f;c5X m i 勁多野周圍掉........
J#k#l8}4r7^,O 你地睇: ce f,n5LKvZ

D }@Z8DE9I [img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=220060&checkid=74e1c[/img]@2v LJ T5z I n6t \`

k Pl@#o.u D-RuA*E4hp+S9i
jQ(wC6T]K7xp)@&dH
只係其中一角.......
#y1\ut2dt/~l
#H }!F${Rh3W4c HA T$um [[i] Last edited by crap on 2005-4-13 at 04:20 PM [/i]]

史艷文2 發表於 2005-4-13 04:26 PM

哈哈哈~!邊個夠我污糟!
3z"e)FT$gXcia F(~-V0?k
我21~27歲嗰陣時自己租唐樓住,成日換女友,0K#RhJ2s3d7[7a
所以冇乜女友上過我屋企(因我唔想佢地分手時摷上門)Jh1TW7{){BAB
一年四季由春天潮濕到悶熱夏天,我都冇洗過床單,有野咬就噴殺蟲水!!~.^ z @+PW7b
直到27歲識咗而家女友(女教師^.^)
U9}j#ZL q.K 拍咗1年半拖先帶上屋企,佢話我成間房都臭,
S*r\Xd 唔洗由至可,一洗之下,成洗衣機D水黑色,
k{]8FB5M'N.I 佢問我幾耐冇洗過,我話6年幾來,根本冇洗過! xB@q.Q#o3vC/a
之後佢話我有做乞衣既本領!

crap 發表於 2005-4-13 04:35 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-4-13 06:26 PM:h6E?9W/{U\
哈哈哈~!邊個夠我污糟!-v7^qV[/c2`k

3i o1~*CA,? 我21~27歲嗰陣時自己租唐樓住,成日換女友,
o ^W)N@0K&I1N 所以冇乜女友上過我屋企(因我唔想佢地分手時摷上門)
aBGk.CU9T^ 一年四季由春天潮濕到悶熱夏天,我都冇洗過床單,[color=Red]有野咬就噴殺蟲水[/color]!
+P*H3n5E\/u 直到27歲識咗而家女友(女教師^.^)L@2z%q5|)y
拍咗1年半拖先帶上屋企,佢話我成間房都臭,[/quote]
(r8Bn `O2BiL"o-w
5U8sD$vO8T
?,Y.N*N _2\:CJ [b][color=Blue][size=6]OH MY GOD![/size][/color][/b]hJ'F4~o6w
咁都得
4Y(P:DD[i2H!{ 張單無溶化嗎?!
'^IMdu'jJ /L UONW/d/U
真係好勁....
$sR-]W:Cz1d#g O 我自問無咁既能耐......+_-_ cg|%v.r
俾個[size=6][color=Blue]叻[/color][/size]你:)

左輪仔 發表於 2005-4-13 04:40 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-4-13 16:26:zk"? q1m
  我21~27歲嗰陣時自己租唐樓住,成日換女友,
t+w#z|] l 所以冇乜女友上過我屋企(因我唔想佢地分手時摷上門)wRb} J'l
一年四季由春天潮濕到悶熱夏天,我都冇洗過床單,有野咬就噴殺蟲水!)nuSi P|2S[
直到27歲識咗而家女友(女教師^.^)3TP6PP&R%}6w+G
拍咗1年半拖先帶上屋企,佢話我成間房都臭,
'C0q+JAw[.Zo 唔洗由至可,一洗之下,成洗衣機D水黑色,&kH*U0hfA(}.b
佢問我幾耐冇洗過,我話6年幾來,根本冇洗過!
5KV:~&k"h 之後佢話我有做乞衣既本領 n P-w'X5q"Gb
^ |hLU*HeKC[
[/quote] @Y2K X Z*\.Q7[*^(R
我好少服人...但係我今次真係服左你喇

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-13 04:47 PM

[size=5][b]邊個夠我耐無睇電視[/b][/size] 1i%` VX8v `/s` C[[$]
~{x)pQ!L$_BCh$H
前幾年係大陸做嘢"ff I4yh|Z
每日做足十八個鐘"U5a{ J!d|w
星期六日照黎
"t[qO+~ run足六個月
lfs O[,RF8r 返香港做followu~HY8L L ~ r
同樣做足十八個鐘 Z*QWkf L
呢段時期前前後後足足一年
L]]Yk$g_ T7? E*zh 仲邊有精神睇電視呀!!!:(:(:(

tclek 發表於 2005-4-13 05:09 PM

我張零亂gai office table~

我都獻醜~全公司至亂gai桌子~ Z!cj`bH
三星期先執一次gai~老闆都冇我符~哈%k&@:aPd
因為人才難覓Y嘛~:P
Ye5jWr"w 呢果遊戲主題俾我念起星爺同梁榮忠系【唐伯虎點秋香】
P$qOr d-aoJ!uC 斗gai邊個夠我慘~~!!! :D

crap 發表於 2005-4-13 05:09 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-13 06:47 PM:
X?+bY d$} [size=5][b]邊個夠我耐無睇電 ... [/quote]
)]V h.[0N `3eNd\1s |@
好慘的生活呢.................!p t@ e^/C4J
我咁大個仔... 最多5日無睇炸........
?t*F] gt&Y,a 好佩服!C(y9Se X$Z
sEZg;~
但無瘾去開下電視嫁咩?

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-13 05:14 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-13 17:09:O'C)Q8}H6CsP_2j
W @|O*^

{4h }} c9o-M&~ 好慘的生活呢.................7g5LbN ^~-tu'MY
我咁大個仔... 最多5日無睇炸........F,zVb[:@8Ah~
好佩服!n~ vwT'LF)Z'`to
$@ek R*bY^$`k
但無瘾去開下電視嫁咩? [/quote]
#N*W&C[+UW3N 1N'fZ0vv4irk)t
講真真係冇mood1V\#Wu5J9r5@9Txb:nj
有時間寧願選擇散步啦 >_<"

toro 發表於 2005-4-13 05:15 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-4-13 04:26 PM:
@7k*d C_ 哈哈哈~!邊個夠我污糟!
Y#bLC-N,F,]3k!j
5l{*iHuB_Cd h&R 我21~2 ... [/quote]
WB6Uml6GY 我係你女友我索性掉左張床單

toro 發表於 2005-4-13 05:16 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-13 02:19 PM:
V9?8d nA"e?v 我先啦....
,r_gq%P 1J1D!a/d;L'}
我試過有3至4個月無 ... [/quote]
,kRU0w@tR| 大個仔係時候搵個人喇你,我女友早兩日先幫我執房,呵呵

crap 發表於 2005-4-13 05:17 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-13 07:14 PM:4d5G*F-J0E-H2A
yg Q ?]6a

K%bv H a+m&?V&] 講真真係冇moodYqx9CTT!tO2A
有時間寧願選擇散步啦 >_<" [/quote]
v;t7y.z"c h9a&q(m_:f%Ry*Z2M
我諗我做工既時候會睇會到嫁喇:(K}!qU\H*B~K
保重啦:o

toro 發表於 2005-4-13 05:18 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-13 05:14 PM:d,Z~`/^K%G

0`#SeD|`T_
-j6z)gSU0u}^1R 講真真係冇mood#{ mk5M+Q
有時間寧願選擇散步啦 >_<" [/quote]i*IP8jaJ#q0IN
電視我都唔太好

crap 發表於 2005-4-13 05:19 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-13 07:16 PM:
dG)N%s7Ma7f r6W
#^,K"l u z9x"m7J6qB0I 大個仔係時候搵個人喇你,我女友早兩日先幫我執房,呵呵 [/quote]
+j,eHxbSZ
Ux-a+t'Y(y#h P 我有個人嫁喇, 果4個月之前果次咪佢幫我執嫁囉...............=.="

toro 發表於 2005-4-13 05:24 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-13 05:19 PM:
PjW'C.R3f :s!@6O1JV&r2?y&_}
e2FB3p-F
我有個人嫁喇, 果4個月之前果次咪佢幫我執嫁囉...............=.=" [/quote]F} i@ ?aPQ
咁你又夠期叫佢上你處「攪攪佢」

crap 發表於 2005-4-13 05:26 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-13 07:24 PM:
4lJh| K
7Br.@'T|'w2] 咁你又夠期叫佢上你處「攪攪佢」 [/quote] r`R^$o!| s

S:Z p_| A rD 一齊住的.... P\8\6a:H(DHC
她放棄了........加入了我的行列.....zy8jL#C s d"T?'xL(K
D4u,~ dL*ewiO
p.s. Toro係時候自己出個topic喇:D

Asurada129 發表於 2005-4-13 05:44 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-4-13 04:26 PM:
.^$cR{7c2g1Q Q%q 哈哈哈~!邊個夠我污糟!
#GmP1D R:k J@R1c}[0d:V
我21~2 ... [/quote]t9HILbk)E|
%S3PQ_r-A
:v+^"Cm B:gj"P^
一年四季由春天潮濕到悶熱夏天,我都冇洗過床單....%l r3d-N g&m!_o
disgusting!!!!!

abc123aa 發表於 2005-4-13 07:03 PM

邊個夠我怪><"
)p[~4Y;D/Dw&`q
vlVn4^K|n 我試過2個幾星期冇沖涼,勁懶= =",到依家都係= ="
6FR?B1w E 另外係我13-14果時又試過半年冇出過街......= =",唔係要搬屋都唔會出,隱蔽青年......= ="

crap 發表於 2005-4-13 07:07 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-4-13 09:03 PM:F@:lA r
邊個夠我怪><" ... [/quote]:OS B;e)]8r8p&iAH L

,Z ?3[5qVHb 沖涼我頂盡4日.......
oFY*e$QS1K"\ N9Z+Mq 兩個禮拜仍能活嗎?!9J0`0i9L xe1]
滿虫蛀?!
.s#gcnlT
;L2|,L%ko'V1^v#i e R(~4B9p B%a)`"q
:o!zv'@j-n,p'e
半年冇出過街?!
Y$R2u/Uq#R0C 番學呢??

abc123aa 發表於 2005-4-13 07:08 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-13 07:07 PM:$fl}%O hH
Yy yM"EO
hQ'Ifn7s
沖涼我頂盡4日.......
&lK+O$g,} dO?U 兩個禮拜仍能活嗎?!
P4Tz3P_2\,M#wu"C 滿虫蛀?!&xW*N*L&jC?

+jOm;uwHvT p@0}"g&e
:o0a8m| I/w`4W&o
半年冇出過街?!
4x1d @4W'|8N 番學呢?? [/quote]
M+K%oON D+K 梗係冇虫蛀啦,蛀左就唔可以係度同你chat啦= ="S#Z.^3MV~7I0wcW`

G$Key!T;m UK 我冇番學果啵,叫得隱蔽青年就冇番學嫁啦^^"

頁: [1] 2 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.