唔係認真既唔好再帶女仔返黎R8q'HsS-Bv
所以我十八歲就自己出左去住"):)O [quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 19xx-6-30 00:52:){q:M,j]9Z[
邊個夠我飲得!!!4m N$I&e,q&r6|![G"P
我試過連續兩個月落吧飲酒a:V(~&W1h
有4/5時間係飲醉,不過之後就飲傷左喇:o [/quote] w#g&|*oJv`vzX
我試過五年 但係無你咁多
一個星期5日
有o的客識我2-3年都無見過我做野(見都我 我都係飲梗酒) Y8}5c)n'o
居然有次我係到做梗野]oj] s*}%V0_k/Ct
佢問我係到做乜????做野都要問???:P:P
(V`yrH7F{
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-5-18 at 01:05 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-4-13 03:13 AM:
我試過打麻雀連打72個鍾未訓過,打到我同d朋友最後差d精神分裂:o [/quote]K4JVle^
:k$H#]?s7y1FM(B
邊個夠我XXX
R4Gj5M0LM
I try not sleep for 72 hr too! I was upgrading a server but once I turn it off I can't boot it back up. I worked 72 hr non-stop to try to fix it. 想問下crap 兄,你鐘意睇AFL ga?-d6s x [(O/QH$H
除非到左最後幾分鐘,兩隊差幾分...如果唔係好難會由頭睇到尾... [quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-5-18 01:04 PM:
想問下crap 兄,你鐘意睇AFL ga?
除非到左最後幾分鐘,兩隊差幾分...如果唔係好難會由頭睇到尾... [/quote]![0V v@3Q
好野喎!!S.wYQ2b{hc
你咁都睇到?!z,N)o b3{ |
我而家響澳洲讀緊書呀, 所以會睇囉, 都幾鍾意睇~ u6ny!}mc
你都響澳洲?
~Er r7jt
我唔係隊隊都睇嫁, 不過其實幾好睇, 所以多數會睇曬全場, 但會一路做下其他野囉:D [quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-18 12:02 PM:fB+y1j;R#c)f
3uesn"Z;]V KJ!w
好野喎!!
你咁都睇到?!]{jRv~+V:gx
我而... [/quote]
見到3條柱就知道了...haha...
我都係0係澳洲讀緊書~
你間房....=.=.....而家好d未呢....b2K}|`x8[
我通常會睇rugby 囉...AFL就唔多...3p!RP$~.`f
同埋我無foxtel 0個d野,所以好少睇其他sport...(係sbs 有小小足球)XLDX#eu6vx
'o1[u)~$a6t$Wr4Bd K
仲有小小野問:唔知點解我部ps2 0係電視上面係黑白色...搞到我無心機玩(可能係好事)
會唔會係av線既問題......'V)od}w0e8Q#^6O0kJ
ps我個mouse 同你0個個有95%似..."j#Jr2p'Mo$l q7t
[[i] Last edited by fmchelloauntie on 2005-5-18 at 12:32 PM [/i]] 我bf,:D
佢試過四日冇沖涼、冇換衫、冇除鞋、冇洗面、冇刷牙!!!!!:D
邊個夠我唔換校服耐?
我中一個年,試過一連5日未除過套校服,返到屋企都唔除,7T` k6C \0Ct @ M2r成套著住訓,起身洗完面就返得學!
當時我仲覺得自己好聰明:cool:....咁既辦法都比我諗到!:lol::lol:
其實除左成身"縮"之外,仲由套校服白色變灰色!:P 邊個夠我迷?!!!(n \ G ~co8j-WH
幾年前晚晚出去浦...
有次浦足4日4夜都冇訓過!!! 你冇聽錯!A%l Y0h\o:g)oJ
係 【4日4夜】!!!f4u jscW%G _
4日4夜喎..浦已經夠累嫁啦
仲要完全冇訓過搞!!!&g8]})h){J.E5fZ
-bH'D zq6|
好啦...到左第5日朝早已經係精神崩潰..V7c N9v0~n:[[
成個人發呆嫁喇...成班上左某某朋友屋企訓.
我當然霸左其中一間房訓啦...
因為實在撐唔住喇..最早訓果個係我(最遲起身又係我= =!);Y!vT!N0]:^
ZzZzZz...啊欠~起身後...
照下塊鏡整整頭先..'_"RS[2B
"仆你個街!!!!!!!!!!!!!!~~~~邊x個!!"
當我發現我塊面比人畫到"花哩花綠"時.就大大聲叫左出黎!0D,o"c[(aU2J"mi-I
用咩畫我塊面呢...就係用【白色模型油筆】!er+QKO#c
我係咁卒 係咁卒.. |;]&Wk7a
卒足成半個鐘先卒得甩.dC6o)T [0W I5x
gj?']@
好啦..第6日朝早番屋企...(因為第5日朝係朋友度訓過既關系.夜晚再浦過...)
番到屋企梗係第1時間換衫沖涼啦!
一除條庫! 見到多左隻象!!C*Um^/M{W|
嗯! 你今次都冇聽錯!
【多左隻象】!
原來又係"白色模型油筆"既制成品.....qy$G"aUx
(以下內容有少少三級.未成年人士麻煩請低頭睇睇....)
隻象就好似小新果隻咁..畫係鳩毛上面果個位!:X"y'rxkXBq;[9k
仲要畫到2隻眼 2隻耳仔鬼咁大!&GzfG"Q C8]
'Wa*L}B;?