娛樂滿紛 26FUN's Archiver

老鬼X 發表於 2005-5-18 12:53 AM

係我十八歲p個年我阿媽已經叫我:'L]N@;|P%}
唔係認真既唔好再帶女仔返黎R8q'HsS-Bv
所以我十八歲就自己出左去住"):)O

老鬼X 發表於 2005-5-18 01:03 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 19xx-6-30 00:52:){q:M,j]9Z[
邊個夠我飲得!!!4m N$I&e,q&r6|![G"P
我試過連續兩個月落吧飲酒a:V(~&W1h
有4/5時間係飲醉,不過之後就飲傷左喇:o [/quote] w#g&|*oJv`vz X
我試過五年 但係無你咁多
-}-`&Y{y-{9^"{z+RB 一個星期5日
uzAK.^p&u 有o的客識我2-3年都無見過我做野(見都我 我都係飲梗酒) Y8}5c)n'o
居然有次我係到做梗野]oj] s*}%V0_k/Ct
佢問我係到做乜????做野都要問???:P:P
EJr/xl6ltr (V`yrH7F{
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-5-18 at 01:05 AM [/i]]

johnwu 發表於 2005-5-18 05:09 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-4-13 03:13 AM:
*i3l&v]Y5@2ag 我試過打麻雀連打72個鍾未訓過,打到我同d朋友最後差d精神分裂:o [/quote]K4JVle^

&q0YBsM :k$H#] ?s7y1FM(B
邊個夠我XXX
Wd P)`yU R4G j5M0LM
I try not sleep for 72 hr too!  I was upgrading a server but once I turn it off I can't boot it back up.  I worked 72 hr non-stop to try to fix it.

fmchelloauntie 發表於 2005-5-18 11:04 AM

想問下crap 兄,你鐘意睇AFL ga?-d6sx [(O/QH$H
除非到左最後幾分鐘,兩隊差幾分...如果唔係好難會由頭睇到尾...

crap 發表於 2005-5-18 12:02 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-5-18 01:04 PM:
7?2[3~vG |d B#E 想問下crap 兄,你鐘意睇AFL ga?
X t:H K4BBZ 除非到左最後幾分鐘,兩隊差幾分...如果唔係好難會由頭睇到尾... [/quote]![0V v@3Q

h4fIa z P.sK 好野喎!! S.wYQ2b{hc
你咁都睇到?!z,N)o b3{ |

5}s-_GX O|;T] 我而家響澳洲讀緊書呀, 所以會睇囉, 都幾鍾意睇~ u6ny!}m c
你都響澳洲?
3TGwg3^i ~Err7jt
我唔係隊隊都睇嫁, 不過其實幾好睇, 所以多數會睇曬全場, 但會一路做下其他野囉:D

fmchelloauntie 發表於 2005-5-18 12:28 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-18 12:02 PM:fB+y1j;R#c)f

'dG"s"n]$Z4G)@&x 3ues n"Z;]V KJ!w
好野喎!!
Rx)Er\r 你咁都睇到?!]{jRv~+V:gx

] I]H |eN 我而... [/quote]
`,g/fopJ:[ 見到3條柱就知道了...haha...
Y*x^?:Mk{ 我都係0係澳洲讀緊書~
(M}R N2a5[E 你間房....=.=.....而家好d未呢....b2K}|`x8[
我通常會睇rugby 囉...AFL就唔多...3p!RP$~.`f
同埋我無foxtel 0個d野,所以好少睇其他sport...(係sbs 有小小足球)X LDX#eu6vx
'o1[u)~$a6t$Wr4Bd K
仲有小小野問:唔知點解我部ps2 0係電視上面係黑白色...搞到我無心機玩(可能係好事)
2AFsD#Ov | U{ 會唔會係av線既問題......'V)od}w0e8Q#^6O0kJ
ps我個mouse 同你0個個有95%似..."j#Jr2p'Mo$l q7t

2]p4L4YF4m [[i] Last edited by fmchelloauntie on 2005-5-18 at 12:32 PM [/i]]

Christy~呀華 發表於 2005-5-18 09:53 PM

我bf,:D
T7M^"zjF.u9NL3FM^8X 佢試過四日冇沖涼、冇換衫、冇除鞋、冇洗面、冇刷牙!!!!!:D

roykenroy 發表於 2005-5-19 02:48 PM

邊個夠我唔換校服耐?

我中一個年,試過一連5日未除過套校服,返到屋企都唔除,7T` k6C \0Ct @M2r
成套著住訓,起身洗完面就返得學!  
7{[/@FqT;v 當時我仲覺得自己好聰明:cool:....咁既辦法都比我諗到!:lol::lol:
;u4s6@ sD0eNeRmY 其實除左成身"縮"之外,仲由套校服白色變灰色!:P

honeyharajuku 發表於 2005-5-19 11:17 PM

邊個夠我迷?!!!(n \ G ~co8j-W H

.JU!^1D-g&K z-z
5C+x8]a?3PL4\Tyc 幾年前晚晚出去浦...
:r,g"LaT m 有次浦足4日4夜都冇訓過!!!  你冇聽錯! A%l Y0h\o:g)oJ
係 【4日4夜】!!!f4u jscW%G_
4日4夜喎..浦已經夠累嫁啦
$y%y6h^,lo3ZwG 仲要完全冇訓過搞!!!&g8] })h){J.E5fZ
-bH'D zq6|
好啦...到左第5日朝早已經係精神崩潰..V7c N9v0~n:[[
成個人發呆嫁喇...成班上左某某朋友屋企訓.
~.DU { K3}!~c 我當然霸左其中一間房訓啦...
Q%O#H(Z~ 因為實在撐唔住喇..最早訓果個係我(最遲起身又係我= =!);Y!vT!N0]:^
ZzZzZz...啊欠~起身後...
4^D+YV'T;\ 照下塊鏡整整頭先..'_"RS[2B
"仆你個街!!!!!!!!!!!!!!~~~~邊x個!!"
e M+qM5X{{ e 當我發現我塊面比人畫到"花哩花綠"時.就大大聲叫左出黎!0D,o"c[(aU2J"mi-I
用咩畫我塊面呢...就係用【白色模型油筆】!er+QKO#c
我係咁卒 係咁卒.. |;]&Wk7a
卒足成半個鐘先卒得甩.dC6o)T [0W I5x
gj?']@
好啦..第6日朝早番屋企...(因為第5日朝係朋友度訓過既關系.夜晚再浦過...)
MA9c kx3uY#AM 番到屋企梗係第1時間換衫沖涼啦!
j)[CLP]7g 一除條庫!  見到多左隻象!!C*Um^/M{W|
嗯! 你今次都冇聽錯!
W_:g3eX_9o0F 【多左隻象】!
6o6G*t.]i*t)M d R 原來又係"白色模型油筆"既制成品.....qy$G"aUx
(以下內容有少少三級.未成年人士麻煩請低頭睇睇....)
mo Uq\{:m p,k 隻象就好似小新果隻咁..畫係鳩毛上面果個位!:X"y'rxkXBq;[9k
仲要畫到2隻眼 2隻耳仔鬼咁大!&GzfG"Q C8]
'Wa*L}B;?
x5I^a)LM
經過呢次既教訓後..我就以後都唔會浦超過1日喇.4G)vY0{_m3j)T
4日4夜唔訓  真係好難頂.
.gGN @/L0| b&A3mx 迷到可以比人畫面畫鳩都唔知!3X k S3h/S6iA w B]"f6_
X<,W~!pm4v+Tl

N,u Uy8M^wY [[i] Last edited by honeyharajuku on 2005-5-19 at 11:26 PM [/i]]

justtocc 發表於 2005-5-20 03:15 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

crap 發表於 2005-5-20 12:53 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-5-18 02:28 PM:
4W7oC L+O;y!j wlcxb9W5i
見到3條柱就知道了...haha...
(s"}e%h*~ Ua 我都係0係澳洲讀緊書~
0I.[*i?BLa7e"W!Kv 你間房....=.=.....而家好d未呢....WW0f1~#q7L
我通常會睇rugby 囉...AFL就唔多...7aIqC uh
同埋我無foxtel 0個d野,所以好少睇其他sport...(係sbs 有小小足球)
wo0r cNA-@
.e:H&qd9aQr5b 仲有小小野問:唔知點解我部ps2 0係電視上面係黑白色...搞到我無心機玩(可能係好事)
,}\#@C@+k)n4xU"U&t 會唔會係av線既問題......&O)`7c c j
ps我個mouse 同你0個個有95%似... [/quote],M-SG~'|G.iXF(@
8N-}V`5m$]
唔係4條咩=.="$d'L0bBCr+r
你響澳洲邊度?4\yVm3V9k
+AG_ fr3P
我以搬屋黎強迫自己執曬d野...但相信好快又要搬多次.....
{8VD+]$Yt w8P k[!dFl
rugby係睇國內? 有無睇world cup03?
F`1{'{/E+Qp 我都無foxtel....sbs 都費事睇, 成日都係AFL 同 Formula1Nh1hsh.JJ$t8i

6} b.~ Jf!U5l-qc 會唔會係你未較個電視既AV呀?W.BCi,?)o y6T?
有得選auto, pal, NTSC 果d咁野呢, 試下~
^ScL+?o&Yh)\p 隻mou屎俾我打機鋤爆左lu~~:D

crap 發表於 2005-5-20 12:55 PM

[size=4][color=LimeGreen][b]積極回覆既朋友仔有分加:D[/b][/color][/size]

fmchelloauntie 發表於 2005-5-20 02:49 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-20 12:53 PM:JB9};E"V7i
(t$c/]b)V3p+W7|0`b
WQ;g$x M)f y
唔係4條咩=.="!aA6N[^ ~&mcd
你響澳洲邊度?
X@'aZrg)J*]P6| /[#p Jtgd
我以搬屋黎強迫自己執曬d野...但相信好快又要搬多次.....
%B \A|N7T sn
8Sd.U#ew-j9t rugby係睇國內? 有無睇world cup03?
Azr7qi)f3q 我都無foxtel....sbs 都費事睇, 成日都係AFL 同 Formula1
(}tTS n8[D3J n5E3k&}/[?%K9k&Pz
會唔會係你未較個電視既AV呀?b/G$t4X0WpE Q'T
有得選auto, pal, NTSC 果d咁野呢, 試下~9c'Z,g+bi t5Z:h;_y
隻mou屎俾我打機鋤爆左lu~~4W y fO;^ s9Rv Q!r+E
ON*BP#u1t
[/quote]
b da.x b"wu$so 係wor ...4條wor!!(真係無人夠我威=.=)F eS:{9s
你不如叫人出黎屋企幫你拾野...(女友等等...)2QC%iO"b |^CJ
我0係sydney....你0係..perth??,aD1l0aF*O fHi
rugby係nrl ar...都有睇wc03,決賽勁緊張!...不過鐘意nrl 多d...(hXy{:y7Ak
thanks...下次玩睇下會唔會變彩色先...H hr*I [e
你打咩機.....又會鋤爆!?

abc123aa 發表於 2005-5-20 03:25 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-5-20 03:15 AM:
SYvk5D^ DKR 以前有個同學佢講自己半夜訓緊果陣~
LF!p8]1ym 因為養果兜倉鼠有一隻係咁叫~'K{ n-Zi:M$x
所以佢一手拿起就掉左落街~#Z!}WUzH4Q&B
住得都好高下~ [/quote]
x9i#bD1m(mF 你個同學有變態嫁......= ="

頁: 1 2 3 4 [5]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.