[遊戲] 邊個夠我威?! [樂+][積極+]
這是一個遊戲,大家可以講低d你地做過, 又認為能人所不能/ 好難做到既事:D
Uk;_3L-v/ZBf_
任何方面既野都得! l? hn.L5V7~C
無稽到整喊過幾多人, 幾多日無沖涼, 一日食幾多餐麥記, 痾過幾大舊屎, 連續無訓幾多個鐘, 會考幾多個A/ U.......$j6W7y+Dr
咩都得...#V|j`y1EcC
最好講埋事發經過啦:D
等大家開下眼界:)
-~lg{4w2o
P.S. 請盡量唔好話人地果d野唔威, 大家和和氣氣分享下就好喇, 係咪?:D:DcJMI(gx;Lh
\/xuCJ3^'u`3G
M#u,DP4z
wS_+} Z}m0i
P.S.2 要寫埋"邊個夠我XXX"響標題喎~:D