娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crap 發表於 2005-4-13 02:13 PM

[遊戲] 邊個夠我威?! [樂+][積極+]

這是一個遊戲,
v jRJ G(j 大家可以講低d你地做過, 又認為能人所不能/ 好難做到既事:D
#Kl"GnJ-|k'P Uk;_3L-v/ZBf_
任何方面既野都得! l? hn.L5V7~C
無稽到整喊過幾多人, 幾多日無沖涼, 一日食幾多餐麥記, 痾過幾大舊屎, 連續無訓幾多個鐘, 會考幾多個A/ U.......$j6W7y+Dr
咩都得...#V|j`y1EcC
最好講埋事發經過啦:D
ZW0@&V4i[ 等大家開下眼界:)
ZF m5NR U -~lg{4w2o
P.S. 請盡量唔好話人地果d野唔威, 大家和和氣氣分享下就好喇, 係咪?:D:D cJ MI(g x;Lh
\/xuCJ3^'u`3G
M#u,DP4z
wS_+} Z}m0i
P.S.2 要寫埋"邊個夠我XXX"響標題喎~:DRi7KE W%?~/}E6B

:c,@0|@E [[i] Last edited by crap on 2005-5-20 at 03:00 PM [/i]]

crap 發表於 2005-4-13 02:19 PM

邊個夠我耐無執屋!

我先啦....
c H7K0mS9O6A k D 0UHtboR'C1|!L
我試過有3至4個月無執過間屋.........
5~mNaz*LS 係一張紙都無執........
zIq4@6M&J)y1} 勁多野周圍掉........xWI!L9e,};W,E,?5C
你地睇:
:Y$q1GVaf2gd Q1V"ymM0ENpF\
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=220060&checkid=74e1c[/img]
:Qo0Py sJe
X E.t`i j^(dB(D*s
*m~(L z0Y%\uH1F -h#JV?0CT
只係其中一角.......
qB}3e ]
3W)o`z&B+O [[i] Last edited by crap on 2005-4-13 at 04:20 PM [/i]]

史艷文2 發表於 2005-4-13 04:26 PM

哈哈哈~!邊個夠我污糟!
h%^a ]bs6e
c%C&YY{{!E 我21~27歲嗰陣時自己租唐樓住,成日換女友,
,r-?veuus B 所以冇乜女友上過我屋企(因我唔想佢地分手時摷上門)F+wb'x n+pH
一年四季由春天潮濕到悶熱夏天,我都冇洗過床單,有野咬就噴殺蟲水!R]n*r+L
直到27歲識咗而家女友(女教師^.^)
)h3z8z ]"E;rs{ 拍咗1年半拖先帶上屋企,佢話我成間房都臭,%ov\A;P6s!z)a
唔洗由至可,一洗之下,成洗衣機D水黑色,
L |(g3[:Ps$S 佢問我幾耐冇洗過,我話6年幾來,根本冇洗過!
uacv:t 之後佢話我有做乞衣既本領!

crap 發表於 2005-4-13 04:35 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-4-13 06:26 PM: zDn2XW
哈哈哈~!邊個夠我污糟!(waC{&Gt?w1g
8b$j a W+H#HZ.Q8v
我21~27歲嗰陣時自己租唐樓住,成日換女友, j#BjWX6~Gi K6@
所以冇乜女友上過我屋企(因我唔想佢地分手時摷上門)
4xFq8W?"oXL 一年四季由春天潮濕到悶熱夏天,我都冇洗過床單,[color=Red]有野咬就噴殺蟲水[/color]!ZF4~u8Pg*@ wn
直到27歲識咗而家女友(女教師^.^)
VFt)m0q$j;zuE 拍咗1年半拖先帶上屋企,佢話我成間房都臭,[/quote] xV)k:Y.J1t)cfw.V

6m:^h!T8Z A
Q lp.kQO9_)i [b][color=Blue][size=6]OH MY GOD![/size][/color][/b] e/B#UaB
咁都得
Y c7X[TP$_q 張單無溶化嗎?!(_4yL'z"F

"z N"DS?6s~N 真係好勁....Z+B"y[,B~;}j
我自問無咁既能耐......
%XdY&UVW*u v 俾個[size=6][color=Blue]叻[/color][/size]你:)

左輪仔 發表於 2005-4-13 04:40 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-4-13 16:26:
a5s#axp[3M+AW-q   我21~27歲嗰陣時自己租唐樓住,成日換女友,
DZ/@o9w _!~ 所以冇乜女友上過我屋企(因我唔想佢地分手時摷上門)
$o-G)G3V!Tc:L 一年四季由春天潮濕到悶熱夏天,我都冇洗過床單,有野咬就噴殺蟲水!
I^env-V| 直到27歲識咗而家女友(女教師^.^)
"^a6~o"Bj$Elc 拍咗1年半拖先帶上屋企,佢話我成間房都臭,e!},HH cw#M@8i
唔洗由至可,一洗之下,成洗衣機D水黑色,NX'E(r3h+P!K,?
佢問我幾耐冇洗過,我話6年幾來,根本冇洗過!&wg'AGD9bs
之後佢話我有做乞衣既本領3~.@[(Nt+W3Z

!i-iE.O/zrv'Oy [/quote]
/RPA-\8PG)l2Uw 我好少服人...但係我今次真係服左你喇

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-13 04:47 PM

[size=5][b]邊個夠我耐無睇電視[/b][/size]
I'~l L bN O Ir$Y Y;]6p"B
前幾年係大陸做嘢
:xi*N+Z)o#O 每日做足十八個鐘
)HPX[+lgw 星期六日照黎@(bEQ?!w
run足六個月
@ b{jGm 返香港做follow
~e ?:tC 同樣做足十八個鐘U#N~9n5E Z
呢段時期前前後後足足一年
m.b3~9hP? 仲邊有精神睇電視呀!!!:(:(:(

tclek 發表於 2005-4-13 05:09 PM

我張零亂gai office table~

我都獻醜~全公司至亂gai桌子~i:KtGg&n]
三星期先執一次gai~老闆都冇我符~哈i3{(tR?1p(~#T0[Io
因為人才難覓Y嘛~:P
G't*M5Q8Hb d8J 呢果遊戲主題俾我念起星爺同梁榮忠系【唐伯虎點秋香】kr+zl @;M
斗gai邊個夠我慘~~!!! :D

crap 發表於 2005-4-13 05:09 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-13 06:47 PM:
PNy,~X J.g\(U [size=5][b]邊個夠我耐無睇電 ... [/quote] VK-?2f#? `6X
uFP g5`)Y
好慘的生活呢.................
/Rig?pn'S&g0}&aL9| 我咁大個仔... 最多5日無睇炸........
^#x~qO"` 好佩服!
B@I r3}8^ P
(nC)rF/N 但無瘾去開下電視嫁咩?

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-13 05:14 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-13 17:09:J6aq-i v Po4B W
8V-b@[9J

5D I Du*h g 好慘的生活呢.................I'X%z WS9X%p'G1P
我咁大個仔... 最多5日無睇炸........
+iVGNwt A"|KV 好佩服!
vtL-`A&Z3W Z
#C/O'?#g%t 但無瘾去開下電視嫁咩? [/quote]
TmTh@3_8M
Tm ip:XK LC 講真真係冇mood0T`["mzH/L0]G9m
有時間寧願選擇散步啦 >_<"

toro 發表於 2005-4-13 05:15 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-4-13 04:26 PM:@$[9x ^?
哈哈哈~!邊個夠我污糟!8|HLj }Q)x b
1\*e @;j$TW/N9qh
我21~2 ... [/quote]
SrS%fc$m]Ev%qV 我係你女友我索性掉左張床單

toro 發表於 2005-4-13 05:16 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-13 02:19 PM:6C-F2z.C0_Q9nC3B
我先啦....:G yq!@k+L]5nNL

E"Wy7h)d`|1v4t 我試過有3至4個月無 ... [/quote]#^&n$}z4p*j J
大個仔係時候搵個人喇你,我女友早兩日先幫我執房,呵呵

crap 發表於 2005-4-13 05:17 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-13 07:14 PM:ap9i2X { tt:i

@9y3@ _$k5K
.}+R|!Y&O 講真真係冇mood6MmH(TJ
有時間寧願選擇散步啦 >_<" [/quote]B]-Gj K8U6kf8p

ZV;?*f7x+Z 我諗我做工既時候會睇會到嫁喇:( ^p V.p8V)]6A.S go
保重啦:o

toro 發表於 2005-4-13 05:18 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-13 05:14 PM: lNE?2O7I:a3I
\M{U`:? z+Hq+j
/g5PZkg S
講真真係冇mood0lY;OUx F|4e
有時間寧願選擇散步啦 >_<" [/quote]
s:FY? gF)rp/~-m 電視我都唔太好

crap 發表於 2005-4-13 05:19 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-13 07:16 PM:7w&^5X&S)y;D8l

},ko(A&dE|W 大個仔係時候搵個人喇你,我女友早兩日先幫我執房,呵呵 [/quote]
W CT;ks]9U'u3[4ldD 6|R:j `x.~} uL
我有個人嫁喇, 果4個月之前果次咪佢幫我執嫁囉...............=.="

toro 發表於 2005-4-13 05:24 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-13 05:19 PM:|0J ?1yu9Mk?s

Rh,PGKjb
FYG!TL(b 我有個人嫁喇, 果4個月之前果次咪佢幫我執嫁囉...............=.=" [/quote]
8~?{;SX#_ 咁你又夠期叫佢上你處「攪攪佢」

crap 發表於 2005-4-13 05:26 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-13 07:24 PM:
"][r)v4b p_s!X7kN #\W:~"v+oT5\5Q W
咁你又夠期叫佢上你處「攪攪佢」 [/quote] ovb7v{7af#A_D

}(Lcy K-bY 一齊住的....J3F$^W y)H
她放棄了........加入了我的行列.....
Sv r(K"_6po
s0N@?;A p.s. Toro係時候自己出個topic喇:D

Asurada129 發表於 2005-4-13 05:44 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-4-13 04:26 PM:w;o.m t NpU j-L
哈哈哈~!邊個夠我污糟!:K1mfa[4Tv.c
7~ ]r^O q-^n)wj)a
我21~2 ... [/quote] DX x+}` i3cw
)]3D&V{*LZA
"YAk+[$u ?0KW
一年四季由春天潮濕到悶熱夏天,我都冇洗過床單....8]U qh#m8p(}
disgusting!!!!!

abc123aa 發表於 2005-4-13 07:03 PM

邊個夠我怪><"7v?["}E2kD9J&p

yQY'Z!c:Q$MqGO8T 我試過2個幾星期冇沖涼,勁懶= =",到依家都係= ="#_Y4_mG0?'d~b M*^
另外係我13-14果時又試過半年冇出過街......= =",唔係要搬屋都唔會出,隱蔽青年......= ="

crap 發表於 2005-4-13 07:07 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-4-13 09:03 PM:1OM0D+C0g-o
邊個夠我怪><" ... [/quote]&eDV _!S3nt

s{5B"ZFrNaj6o 沖涼我頂盡4日.......^)MH6xiNBFJ
兩個禮拜仍能活嗎?!
Bv;eb ls5^3x1V 滿虫蛀?!
lmG6t y 'f6o a6h}c

~.E5I0cV'\ :o6g k~ DB*iDn
半年冇出過街?!
n|nT9t^ 番學呢??

abc123aa 發表於 2005-4-13 07:08 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-13 07:07 PM:u0] t?c7{)EN5o K
c)m/N ^0yuoZ

X^O'oWV8G#o-w-Z 沖涼我頂盡4日.......
}/^*_EAtg 兩個禮拜仍能活嗎?!*^ ~g$] F.KNg
滿虫蛀?!
3x^h8iZ{O9W 7Q(_0M0YH&n,E

(O)lA$G[I :o
Vy%iIj4v jGJ 半年冇出過街?!aU};E@~+w;|u*u X
番學呢?? [/quote](R1a4y(l Y D1P7F!B
梗係冇虫蛀啦,蛀左就唔可以係度同你chat啦= ="
)wU[G5W$P K2HE.|A:HWG
我冇番學果啵,叫得隱蔽青年就冇番學嫁啦^^"

頁: [1] 2 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.