娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neptune1122 發表於 2005-4-14 07:03 PM

[討論] 在現時的社會上男人比較幸福還是女人? [樂+]

很多人都說現時的男人比較幸福~因為男人只要放工回來丟下工事包就等吃飯了,而女人放了工回到家還要做家務和煮飯給男人吃,說女人太辛苦了。。。我同意50%:r} z4us!g&` nI
但現時的社會是女強人比男人多了,換言之女的就會叫男人去座家務了~~根據調查新加坡的女性在社會上打拚的比男人多,所以男人回到家后就要負著煮菜了。。。因為大多數的女性都不會煮飯!!!:(:(:(:(:(`RQg!IigiY*V
其實這件事可以平均的分配啊!!大家回到家后可以分配工作啊!!如果男的煮飯,女的就掃地啦!相反也可以啊~~家和萬事興啊!!!!:D:D:D:DN7e'|#OE0h

[it3^;Au])G Yr [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-14 at 11:15 PM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-4-14 07:05 PM

如果我老婆煮飯洗碗我都會幫手掃下地,同埋睇住d仔女~^^"

neptune1122 發表於 2005-4-14 07:07 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 07:05 PM 07:05 PM:
"j;W9k1h8VSY6{\t 如果我老婆煮飯洗碗我都會幫手掃下地,同埋睇住d仔女~^^" [/quote]
*?/C:u8Efm\ 哇~:D:D:D好老公喔!!!

trista_cheong 發表於 2005-4-14 07:08 PM

我反而覺得女人比較幸福……
l/l XN"N$G&oP 因為可以恃住現今男女平等ge 觀念(例如女性主義)~~ 可以事業有一番作為~
^9W3n KXj2RE2cg 但係同時又可以扮傳統﹐可以扮到靚一靚﹐又可以俾d 男仔去呵護…照顧等等~NSMJ$Z^x
其實都幾矛盾ge~
Q5Pks.] cI 至於家務o個d ﹐平均分配唔好咩?

sfxc0000 發表於 2005-4-14 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-14 07:03 PM:
,G.Pqm.N 很多人都說現時的男人比較幸福~因為男人 ... [/quote]
}z!] gxJ5I I{%}6G 我都覺得係~~~ qSO TC[ DvpzT
既然女人可以做煮飯婆~~
4w'f!~1g5[8[Xw*]0G~ 咁男人都可以係煮飯佬姐^^"AL3Yxe m[
好似我老豆咁~~~
1@Y,} z Kk b 佢又要返工~~"Vq R.o3E8w0A(A
返黎又要煮飯~~
^6r:n [ X Lbe 所以都唔可以話男人幸福過女人~~
7T2QRv]4t 要睇情況而定^^"

abc123aa 發表於 2005-4-14 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-14 07:07 PM:
FS8`/C/@2K5G x\ ,RhnK:i%X
哇~:D:D:D好老公喔!!! [/quote]
cir#Ix$B(?!O 梗係啦~^^"

sfxc0000 發表於 2005-4-14 07:10 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-4-14 07:08 PM:dw is wLm
我反而覺得女人比較幸福……V g)i&~0Q
因為可以恃 ... [/quote]
5g*Mj;U m 最理想就梗係咁啦:D

JCer 發表於 2005-4-14 07:14 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-4-14 07:08 PM:
'Hj0u#q@4r"F(~ 我反而覺得女人比較幸福……S u-po h[g1{;m$|"o
因為可以恃 ... [/quote]5s(Y+|N2S
這個世界是沒有公平的:(L;S2} k |S9Z D
男的要想盡辦法去媾女, 女的只雖等人媾 (多數都係咁)(Z |!qE*k8E K
有三八婦女節 , 點解又無男人節 ?;R/wfBu(W
要比較邊個較為幸福, 唔同時間, 唔同地點, 有唔同答案...:cool:
o1X ^x o-? ( 講左=無講 ):lol:
#e4~xv4E V _
-A'~]J-e4bu [[i] Last edited by JCer on 2005-4-14 at 07:15 PM [/i]]

sfxc0000 發表於 2005-4-14 07:18 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-4-14 07:14 PM:6o3[@'A0r i;i&U
F!K E2M*gcW^o
這個世界是沒有公平的:(
R"xv/^ w:t.F$^ 男的要想盡 ... [/quote]c*uhA9] ns$t ?
係囉~~~o?!dh p#?1o
整個三八八公節o麻(講笑):D:D

pakho 發表於 2005-4-14 07:41 PM

感謝上帝,我覺得男人比女人幸福的haha。;NI8FY5u NW

d1[|/}*_O Z 對男人來說,「寧缺勿濫」像回教徒的仇美情緒,為此天下大亂,但我們還是搞不懂是什麼道理。對男人來說,只要女生外型不差,我們都願意跟她出去。她可以叫阿珠,可以把「kiss」念成「keysu」,我們完全不介意。Yeah,我們也許不會跟她結婚生子,但只要燈光對了,還是可以做愛做的事。女人不一樣,她們絕對要對這男生有某種程度的好感,才願意考慮共進晚餐。女人要有「化學作用」,男人只要豐胸。-W#EC2FEj0{kF
T+Oa&^M-ib6h
[size=4]所以女人會有美麗與哀愁,男人只忙著上下其手。[/size]
5V}2_JQQ,d
\#@-T5VhE z5XM [[i] Last edited by pakho on 2005-4-14 at 07:43 PM [/i]]

Asurada129 發表於 2005-4-14 07:51 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-4-14 07:08 PM:
O@(AxXf7n&t!r 我反而覺得女人比較幸福……}4`-b{r}9y&S4w
因為可以恃 ... [/quote]
;x2[9j+Qpv`
8fnJe tx 完全AGREE....;QZ$Hjt;]e
話男女平等.....根本就冇E回事.....女權大左......男既就盡量滿足女

neptune1122 發表於 2005-4-14 08:10 PM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 07:41 PM 07:41 PM:
{ ?V OH}'DM"s 感謝上帝,我覺得男人比女人幸福的hah ... [/quote]L cC1n\{4w(~#h A
哇!!咁激ga形容詞啊~~~~

左輪仔 發表於 2005-4-14 08:22 PM

我覺得一半一半啦,因為男女都平等左

neptune1122 發表於 2005-4-14 08:28 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 08:22 PM 08:22 PM: _#MLux
我覺得一半一半啦,因為男女都平等左 [/quote]
:d7rY]5dV)Q3o 不過有點人並不認為列~~~:(:(:(:(-T7bfn,T+N{8So
他覺得女人應該做家務:mad::mad::mad::mad:

左輪仔 發表於 2005-4-14 08:30 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-14 20:28:
ILt X Q k7b z.c~ v,|]4nq$M!z#}
不過有點人並不認為列~~~:(:(:(:(v}5F7S3L
他覺得女人應該做家務:mad::mad::mad::mad: [/quote]R Gw,UX%K
大男人先係咁諗咋,其實你錫佢既,你都想佢唔使咁辛苦嫁

abc123aa 發表於 2005-4-14 08:33 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-4-14 08:30 PM:
"B$iIq2k)a[ ,vrX m,sU0I'RQ@
大男人先係咁諗咋,其實你錫佢既,你都想佢唔使咁辛苦嫁 [/quote]
kc0imX y1m 我會幫手做囉~睇見佢咁辛苦都費事啦,除非自己唔得閒

左輪仔 發表於 2005-4-14 08:35 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-4-14 20:33:
UJr [H2bKD2Qy
-Tuc L!J~e"I 我會幫手做囉~睇見佢咁辛苦都費事啦,除非自己唔得閒 [/quote]-Oy8y*t3W9q&lQ{
咁唔得閒就冇得講丫,佢都會體諒你喎

neptune1122 發表於 2005-4-14 08:39 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 08:35 PM 08:35 PM:
$q,Nc1| D ^U4b d)X ?;uH2I^P
咁唔得閒就冇得講丫,佢都會體諒你喎 [/quote]
RFXw5`A 咁又係!!不過有D女蠻不講理的。。。。:(:(:(

sfxc0000 發表於 2005-4-14 08:40 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-14 08:28 PM:Q+?8T;fd
:xr eZ[;Z gyT
不過有點人並不認為列~~~:(:(:(:(!_2X0^/H6[
他覺得女人應該做家務:mad::mad::mad::mad: [/quote]
c V Mk/zT$vy 呢d咪好似左仔所講o既大男人囉~~~
-q*LyJw*O v 有家務就應該一人一半~~{:n&]"O+_,p
有責任心~~~u]^Ai+v1R!\iy
咁先係男人o麻^^"

neptune1122 發表於 2005-4-14 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 08:40 PM 08:40 PM: ?H3k8[^!c
l9H6f1Z2|$R/V xV
呢d咪好似左仔所講o既大男人囉~~~1ly.PGb!tz2El
有家務就應該一人一半~~
`zOa$q)Y$kP+Q'm 有責任心~~~
0Z p V.EA0Y 咁先係男人o麻^^" [/quote]
)NA,n jcu D女真係有一點慘!!:(:(:(

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.