娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neptune1122 發表於 2005-4-14 07:03 PM

[討論] 在現時的社會上男人比較幸福還是女人? [樂+]

很多人都說現時的男人比較幸福~因為男人只要放工回來丟下工事包就等吃飯了,而女人放了工回到家還要做家務和煮飯給男人吃,說女人太辛苦了。。。我同意50%'oF:T%w*g.AMz
但現時的社會是女強人比男人多了,換言之女的就會叫男人去座家務了~~根據調查新加坡的女性在社會上打拚的比男人多,所以男人回到家后就要負著煮菜了。。。因為大多數的女性都不會煮飯!!!:(:(:(:(:(
8{8j\'~8\z 其實這件事可以平均的分配啊!!大家回到家后可以分配工作啊!!如果男的煮飯,女的就掃地啦!相反也可以啊~~家和萬事興啊!!!!:D:D:D:D#qN3CE Yc(_/KH

*X*|.k9b1W]J s? [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-14 at 11:15 PM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-4-14 07:05 PM

如果我老婆煮飯洗碗我都會幫手掃下地,同埋睇住d仔女~^^"

neptune1122 發表於 2005-4-14 07:07 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 07:05 PM 07:05 PM:-Z:aZB_ GEi5vSr
如果我老婆煮飯洗碗我都會幫手掃下地,同埋睇住d仔女~^^" [/quote]
\/t.I/S!D\yu2r 哇~:D:D:D好老公喔!!!

trista_cheong 發表於 2005-4-14 07:08 PM

我反而覺得女人比較幸福……Zw0ka\9|
因為可以恃住現今男女平等ge 觀念(例如女性主義)~~ 可以事業有一番作為~
Ew0z!D&Pq 但係同時又可以扮傳統﹐可以扮到靚一靚﹐又可以俾d 男仔去呵護…照顧等等~
&O[ N/c8T 其實都幾矛盾ge~'E4U B7p*l:O:HL
至於家務o個d ﹐平均分配唔好咩?

sfxc0000 發表於 2005-4-14 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-14 07:03 PM:
/o UeH%MI(J 很多人都說現時的男人比較幸福~因為男人 ... [/quote]
6rQ_^j/] Dq#Jfn 我都覺得係~~~
1_8rC I8h _x G5wz 既然女人可以做煮飯婆~~
P r+n@G K 咁男人都可以係煮飯佬姐^^"
S/|7`G]7lN 好似我老豆咁~~~,}-f~d8h
佢又要返工~~*W$@(v-g3T1{2P/U7q
返黎又要煮飯~~7D ea^Z5j
所以都唔可以話男人幸福過女人~~
Ku\,C `D3T;|Q p8p 要睇情況而定^^"

abc123aa 發表於 2005-4-14 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-14 07:07 PM:
8V5g zwn8k-A-Jd 6Fg"mm8S_.f:U
哇~:D:D:D好老公喔!!! [/quote]3pvfH8L%d6E3xG
梗係啦~^^"

sfxc0000 發表於 2005-4-14 07:10 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-4-14 07:08 PM::EO*b;g(v7_1Gc!U"\
我反而覺得女人比較幸福……
^$w7eT#X h(w 因為可以恃 ... [/quote]z9H7hm1~M8P
最理想就梗係咁啦:D

JCer 發表於 2005-4-14 07:14 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-4-14 07:08 PM:
Y+w.ujzw|hD 我反而覺得女人比較幸福……
c`SI6h-E 因為可以恃 ... [/quote]
9CH0@2K} x,{Y5HK2] 這個世界是沒有公平的:(
0BG|)aU(WH|0u 男的要想盡辦法去媾女, 女的只雖等人媾 (多數都係咁)
)Ilo}s-l&\;Z 有三八婦女節 , 點解又無男人節 ?.pw#X_^#bT
要比較邊個較為幸福, 唔同時間, 唔同地點, 有唔同答案...:cool:Ht{)y'Mz9GT$d@m
( 講左=無講 ):lol:\qEMS]{x/K
"W&M}$e{"Hc
[[i] Last edited by JCer on 2005-4-14 at 07:15 PM [/i]]

sfxc0000 發表於 2005-4-14 07:18 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-4-14 07:14 PM:!K d;eV'G

!s ^[4p7O4M4L y 這個世界是沒有公平的:(
fVO\Kt&Q%ly | 男的要想盡 ... [/quote]
J9|-wArA%k#e 係囉~~~
u3VI6?!X"vB 整個三八八公節o麻(講笑):D:D

pakho 發表於 2005-4-14 07:41 PM

感謝上帝,我覺得男人比女人幸福的haha。
Y(~R d$N l;uq3QH/C8g RV7{
對男人來說,「寧缺勿濫」像回教徒的仇美情緒,為此天下大亂,但我們還是搞不懂是什麼道理。對男人來說,只要女生外型不差,我們都願意跟她出去。她可以叫阿珠,可以把「kiss」念成「keysu」,我們完全不介意。Yeah,我們也許不會跟她結婚生子,但只要燈光對了,還是可以做愛做的事。女人不一樣,她們絕對要對這男生有某種程度的好感,才願意考慮共進晚餐。女人要有「化學作用」,男人只要豐胸。v?3v3nI%y FCdw
}r3`5F9t
[size=4]所以女人會有美麗與哀愁,男人只忙著上下其手。[/size]
s]1jPi5[F K@)wFLLU
[[i] Last edited by pakho on 2005-4-14 at 07:43 PM [/i]]

Asurada129 發表於 2005-4-14 07:51 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-4-14 07:08 PM:6Y^+xJx
我反而覺得女人比較幸福……
*J2G!cn8B7D!l w 因為可以恃 ... [/quote]?,QE&I)t
VV)~^8N J
完全AGREE....
cAT}V;h$I&Q 話男女平等.....根本就冇E回事.....女權大左......男既就盡量滿足女

neptune1122 發表於 2005-4-14 08:10 PM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 07:41 PM 07:41 PM:~P/Q?/g3L-N
感謝上帝,我覺得男人比女人幸福的hah ... [/quote]l/DS+QaT\
哇!!咁激ga形容詞啊~~~~

左輪仔 發表於 2005-4-14 08:22 PM

我覺得一半一半啦,因為男女都平等左

neptune1122 發表於 2005-4-14 08:28 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 08:22 PM 08:22 PM:
2V7} };`&GD 我覺得一半一半啦,因為男女都平等左 [/quote]3XP?\1H
不過有點人並不認為列~~~:(:(:(:(Y'L1I7z@"h$m @
他覺得女人應該做家務:mad::mad::mad::mad:

左輪仔 發表於 2005-4-14 08:30 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-14 20:28:
|V+O-Xt0w4t~;e*e
"{`z-@1H6a\2u 不過有點人並不認為列~~~:(:(:(:(Cp0E:~ok)|"O
他覺得女人應該做家務:mad::mad::mad::mad: [/quote]
STY'LE)x 大男人先係咁諗咋,其實你錫佢既,你都想佢唔使咁辛苦嫁

abc123aa 發表於 2005-4-14 08:33 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-4-14 08:30 PM:
w|/}6Kg
9{\Zy i,h6X7]*~J 大男人先係咁諗咋,其實你錫佢既,你都想佢唔使咁辛苦嫁 [/quote]
j8Xa2k3KY 我會幫手做囉~睇見佢咁辛苦都費事啦,除非自己唔得閒

左輪仔 發表於 2005-4-14 08:35 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-4-14 20:33:
cI3zL$X'D![J4x,h
3Hn$vbz o#aPj 我會幫手做囉~睇見佢咁辛苦都費事啦,除非自己唔得閒 [/quote] y:e Mg(IA+I@
咁唔得閒就冇得講丫,佢都會體諒你喎

neptune1122 發表於 2005-4-14 08:39 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 08:35 PM 08:35 PM:Eq2Z9zxn%C
s7Z]P#^h3a S'C/R0Z
咁唔得閒就冇得講丫,佢都會體諒你喎 [/quote]
1l]z3N ?-y Z 咁又係!!不過有D女蠻不講理的。。。。:(:(:(

sfxc0000 發表於 2005-4-14 08:40 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-14 08:28 PM:
Oi!AMIV+j.e"_
K B8XW$?q K 不過有點人並不認為列~~~:(:(:(:(}LV?V.q
他覺得女人應該做家務:mad::mad::mad::mad: [/quote]
rH|/u'vt%Y 呢d咪好似左仔所講o既大男人囉~~~
S:T%Y^A v.r 有家務就應該一人一半~~u9w C8V,rmX
有責任心~~~q9ZzD-^v{d5}7r
咁先係男人o麻^^"

neptune1122 發表於 2005-4-14 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 08:40 PM 08:40 PM:
BSLnI"~ ,j(RbZAh D5Z1S'S
呢d咪好似左仔所講o既大男人囉~~~nRV}F5W!dI
有家務就應該一人一半~~
1p.Q\I-]e 有責任心~~~
IX}I AA N 咁先係男人o麻^^" [/quote])kR `E ~J8b6w
D女真係有一點慘!!:(:(:(

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.