【打工仔出氣站】如果比人恰得好慘,就入黎發泄下啦[樂+]
各位打工嘅兄弟,呢幾年係咪比人「恰」得好慘呢?係咪受左好多氣呢?係咪食左好多死貓呢?係咪聽左好多令你難堪嘅說話呢?嚟!响呢度我哋唔洗睇人面口,响呢度你可以出番啖氣!講低你要同你老闆/賤人同事/客嘅說話啦!(但唔好爆粗)!?@Yf^[ i0lRh/G:?(pLc
[b][size=4]我先!老細!唔好再同我講「你唔做仲有大把人做」!你咁威,你自己做啦笨![/size][/b]u7g2Au^:s.FP H;KD
GG"N/LbQz"]:UJ
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-15 at 10:50 AM [/i]] 起來!不願做被恰的人們!
把我們的積蓄,
建立我們自己事業!/JnWj!q$dlo]
打工仔們到了最危險的時候,Tct7[x#D&c7}%Q7X ?
每個人被迫著發出最後的吼聲!\?.j Ay hX
X你!X你!X你!
我們萬眾一心,/~@"xF+MX+c!u~ D
冒著老細的臭口 劈炮,HE.c\Ahr
冒著老細的臭口 劈炮!
劈炮!劈炮!炮!LBcZMe
i.}+{W~8N"D
:lol: 請支持原創
[[i] Last edited by JCer on 2005-4-14 at 09:09 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 08:53 PM 08:53 PM:
起來!不願做奴隸的人們! [/quote]
但係我地我地已經做緊啦:D:D:D:D 家陣去搵食,邊有半斤八兩咁理想!!!!!#s/n;A7wA6XTb
唉~~搵食煩惱,十功不如一過!!!! [quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-4-14 10:53 PM:
起來!不願做被恰的人們!