娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crap 發表於 2005-4-15 02:57 PM

[討論] 死過未呀你?! [樂+]

大家做左咁耐人
@$kW~ a#_;u'L6qg+R 有無經歷過死亡既感覺同恐懼? g7s+}+m:c3jE

&C`!_ T:h-D"PJ7P%p 即係話有無一刻大家試過以為會死得?
.O e"CB4?o y%nkrD
一齊分享下發生左咩事,y7Y9yeQ2Ci
個感覺係點?$e]t.^9DZ4J
同果時諗到咩野?
mR0Gwn*@~ 同果件事有無改變左你啦:)
k @v'B1rY \4W&C5x n 2C9X(Bj Y;[
又可以等大家有d提防:)(w F5Bh@d.rx
xoGFs9Nf
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-15 at 05:58 PM [/i]]

toro 發表於 2005-4-15 03:08 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-15 02:57 PM:v*g1O MlpE9c+^C G[
大家做左咁耐人 uV o }s@!c
有無經歷過死亡既感覺同 ... [/quote]]Xz9d-Q(| s/nB
話你今日去到咁盡?呢試就無試過,但係呢句嘢我阿媽以前成日問我ga:lol:

sfxc0000 發表於 2005-4-15 03:30 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-15 02:57 PM:+T ? x$w1W^
大家做左咁耐人
Z sU'V*\4Y.H 有無經歷過死亡既感覺同 ... [/quote]
I-z:M5jmR.l 未試過喎 =.=
)Fp/|LD-A"Q 但係我老豆就試過跳河o個時個頭到塊大石~~~(唔係自殺, 係跳水 =.=)
N"r#@C U Lj 撞到個頭都凹左~~~
re Ei%m gs 不過我唔個佢有乜感覺~~~,Nw0m@*\~
但係我聽完之後就覺得好得人驚:(

crap 發表於 2005-4-15 03:37 PM

我有3次......-n{vk[$M3P
)bIdg+`*K
1) 好細個(幼稚園)同老豆去馬會游水, 唔知做咩無啦啦自己走埋池邊(無水泡果d), 跟住行樓梯落去, 跟住一野就跌曬落去, 卷左幾個圈, 只係見到d藍色水... 我果時太細, exactly 個感覺唔記得, 總之覺得死得, 好在有個叔叔[b][size=4]行[/size][/b]過拎起左我.....無事! 只係飲左勁多水....'u avo0}#A9@
_&~c1Q}E:J
2) 中學, 水上樂園執之前...... 同幾個朋友去果度賀佢執, 玩5彩天梯... 大家應該知個'嫁步'係點嫁啦.... 我響最右邊果條.... 大家如果有玩過, 會知道中途佢有個平d既位, 你個人會拋起一野, 我滑到果度啦, 一拋起, 我諗我有1/4 個身出左軌... 勁清楚見到下面d樹.....?+Xx/[[-U
落番黎果時個膊頭'hum'中條邊, 跌番入黎... 又無事!!
,lx Y$kF\9Ok 果個moment太短, 個腦一片空白, 又係諗住死得喇...咁....
zc3p Q'E.G"tFr8D
!\FuW W)x9B r hC 3) 中六, 果日係夜晚, 響天樂里行過銅鑼灣, 要過果條好q闊果條馬+電車路.. 我緊電話, 無睇路, 見無車就過, 點知原來勁古惑既... 有d巴士係S形咁由燈'色'舖果邊cut入Newway果度既(一日行銅鑼灣既朋友應該知...).....
.d?sa2XLN 我剛行過電車路, 忽然聽到'呠~~~'咁, 一望, 兩盞車頭燈埋緊黎, 果時個腦有野諗喇...諗到細個睇果個有個女人行出馬路, 有架車衝埋黎, 佢 O 曬嘴果個廣告...:[0T/h?X&ss/]|
好在諗完仲識退後, 架巴士擦住我手'爭'過, 個電話飛走左(不過後尾執番, 仲用得, Nokia好野!!!), 條手鏈粉碎, 件衫黑左一邊....
N \L5d0W 事後諗番, 如果退慢半步已香了.........
4^P/Bmg9H2?"a 從此... 小弟無試過衝紅燈...;)

crap 發表於 2005-4-15 03:39 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-15 05:08 PM:
'} ^slg8t,_!`%Yz_Rl
@ J%I;R-K+kM5n$p:K 話你今日去到咁盡?呢試就無試過,但係呢句嘢我阿媽以前成日問我ga:lol: [/quote]
P7jV/v6Mu .D1Y2Z$t|
好盡咩.....:P
!y S)Qp ^7c.V4Ud 你竟然無?! 我仲估壞人多數都試過添:P

sfxc0000 發表於 2005-4-15 03:44 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-15 03:37 PM:
,J@1}Y]"tVj*ay9c 我有3次......x4b2g8z G

&z @#MLxF?)@:L 1) 好細個( ... [/quote]KBnq)m e
嘩~~~a5@d5p$d!I
第三次真係一線之差喎:(
&pK,eM2u,o7t4A 下次唔好過馬路講電話喇~~~!F%I:b$t}^6I)w
好危險o架~~~7EFT"gl(F
我都唔希望冇左個朋友^^"

crap 發表於 2005-4-15 03:46 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-4-15 05:44 PM:?y(Z+p%~'ga
\ Au%S!O
嘩~~~
3Wpb9D-yNa+K 第三次真係一線之差喎:( mO U.RaK.S,G Ev
下次唔好過馬路講電話喇~~~
:gO&?!a0Y p^#D gj 好危險o架~~~5@P\V&F)Egc
我都唔希望冇左個朋友^^" [/quote]/]S+M9GQ0~1E)e\%e
U U;v"}6_n
?#J&{^0|{q&@*K
hahahhaa ~N6dp'mnV)K4@7b"i
多謝你:)
P:Zsu1? 不過我睇黎都幾大命既=.="

sfxc0000 發表於 2005-4-15 03:51 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-15 03:46 PM:2]+zY&E/Z#q]y }
Q1l!S)fh

a6OKa~ _(} S^ ;qE#Z&A^d
hahahhaa%XHBNq)Z4Gp
多謝你:)
j)U1C9JP3u-h-T 不過我睇黎都幾大命既=.=" [/quote]
2Eq"VK#_@ 我老豆都好大命~~~
{yD{4s 佢有次俾支尖o既竹插穿左個頭~~~.~ }J k.GFpx
但好彩冇事~~~(我睇過佢個頭真係有個窿, 好嘔心=.=))_9P{+]y'u'rW7Z
如果唔係就唔會有今日o既我^^"

crap 發表於 2005-4-15 03:53 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-4-15 05:51 PM:9s*[tp7c

}5V!C.f R2B9Xn8r$h 我老豆都好大命~~~
?4\ cW8C@^Q 佢有次俾支尖o既竹插穿左個頭~~~[i H!ke@(M
但好彩冇事~~~(我睇過佢個頭真係有個窿, 好嘔心=.=)
,Lz)L$^,U:Y._N 如果唔係就唔會有今日o既我^^" [/quote]
(z$e {D u(| q f\YCp~+e[ Z)J"L
:o:o:oA*h5@/ZAy!| oI
你老豆果d大獲過我果d 10萬倍.......................

pakho 發表於 2005-4-15 03:54 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-4-15 03:44 PM:
z-@|cz L h9h0[
GY XoX5R#U!qmH 嘩~~~
"?[C \4M,_ 第三次真係一線之差喎:(
Pkm`9``2h 下次唔好過馬路講電話喇~~~ @'gv"OV1S4T
好危險o架~~~B j8FE8t"c
我都唔希望冇左個朋友^^" [/quote]
STL'BX x5\.n$Q 哇~~~咁恐怖既........我試個過馬路睇書.....比架車嗶一嗶都嚇死:(

sfxc0000 發表於 2005-4-15 03:56 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-15 03:53 PM:1u7B`7L'qnX_

"T;r V/FO"L]9jT
"NA1u;p{W*Y wx3T5r :o:o:o
5tfCcOG4G3j 你老豆果d大獲過我果d 10萬倍....................... [/quote]
})Tv]M 佢有好幾次都係傷o係個頭度~~~^Z[*Y$U)F$jd6d:yI
所以佢想剃光個頭都唔得~~~
J!L3E"P9y8?2Q 因為佢個頭有d大凹位~~
~D0[]%t6G[b 會好核突 =.=

crap 發表於 2005-4-15 03:57 PM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2005-4-15 05:54 PM:$Q.xC JB#^$M`

q"by0L.e(I?{v 哇~~~咁恐怖既........我試個過馬路睇書.....比架車嗶一嗶都嚇死:( [/quote]
$G*a\1Q4kt%j
K[}*^5uJ 你咁勤力既?!

sfxc0000 發表於 2005-4-15 03:59 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-15 03:57 PM:
F8w maj6t t"bj-p2Id1wm'[k

,oCm;jq'zo2h 你咁勤力既?! [/quote]C+O/b r:`xL
睇漫畫書:D

發表於 2005-4-15 04:02 PM

細個游水差點浸死...心諗唔通咁就....好彩最後被人救番
-?u(P-?;T;CUD )CqV%Z4cfC
仲有一次做磁力共震,突然好驚(之前有人被硬物擊中死左-_-")
%E9WBO.t3]%Lr4Ah 個刻好唔想死....好怕一殺間什麼也沒有(之前有死的念頭)

crap 發表於 2005-4-15 04:02 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-4-15 05:56 PM:
+@P ]i'@k {
~w{&gkI 佢有好幾次都係傷o係個頭度~~~$S2i$z:fDF
所以佢想剃光個頭都唔得~~~
6\@ Ca8h 因為佢個頭有d大凹位~~
'u6E5hq)Q"q!?8~:`4J Te#N 會好核突 =.= [/quote]
.|BHde2Bk W;S F7?R({FN+}

8zW7?4F@ z 好~~~~可~~~~~怕~~~~~~:o

pakho 發表於 2005-4-15 04:02 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-15 03:57 PM:
] UEg*I*r!l
Of }8sk-IP8A
Z'CB?4z+n(} 你咁勤力既?! [/quote]c@`m|1v's h
緊係唔係睇教科書啦~~~睇雜誌:)hj9D%S%?{uP m
仲有我試過5,6歲o個時去到游泳池~~即刻跳左落個成人池到~
K w\:~%x'aOZ-XVth 緊住表哥跳落水救番我一命~~~o個時真係唔識死:D

crap 發表於 2005-4-15 04:05 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-4-15 06:02 PM:jze:f2I%R K,H
細個游水差點浸死...心諗唔通咁就....好彩最後被人救番
8xEl:{-nd:Yc
3GHrY&L0`)Px@&v 仲有一次做磁力共震,突然好驚(之前有人被硬物擊中死左-_-"):eB!M+G6X} \M
個刻好唔想死....好怕一殺間什麼也沒有([color=Green]之前有死的念頭[/color]) [/quote]
:^!UK-H lY1W0^ p&Q\5\NEIs
做咩咁睇唔開???:o3\0`a H'y u(ht$]
而家無事喇係咪??M@ ET Y(E{7\S
有問題入黎互助區傾下, 好多人會出力幫你:)

sfxc0000 發表於 2005-4-15 04:05 PM

我就冇你o地浸親o既經歷~~~#_Zc$a`8|
因為好憎游水~~~
FSIh |w&x#X0d 所以一生好似平平淡淡咁 =.=
D`#@L HP)U9f%Y 冇預過大起大落 =.=;lrw&y*HP8Iy([t

G#n;I/] RS5V { [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-4-15 at 04:07 PM [/i]]

sfxc0000 發表於 2005-4-15 04:06 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-15 04:05 PM: qN)B,Nc8wlyj

^/vIJ1G}X
'XJp&p0FX 做咩咁睇唔開???:oH hR1ZzP8LP
而家無事喇係咪??,Exg-p6fT+^9w
有問題入黎互助區傾下, 好多人會出力幫你:) [/quote]
)H*G2M Z6u 我都會開解你:)

crap 發表於 2005-4-15 04:08 PM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2005-4-15 06:02 PM:l%k!Vqr K6}phZ`;o

Nt,q%N^II 緊係唔係睇教科書啦~~~睇雜誌:)
vH.B.P*gC 仲有我試過5,6歲o個時去到游泳池~~即刻跳左落個成人池到~
J{T8UN'g'c*Y%q 緊住表哥跳落水救番我一命~~~o個時真係唔識死:D [/quote]Xq1w UU LLc

#|`Q C*Q lb z N+F fEkU`
wahahhaha1E3p(x%A8dbG ]#Mz
太心急了:DI+QPQF)Ua3RN

0iah ~,}sP_ 好似好多人'奶'水..l }Yb4`8S
真係欺山莫欺水........

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.