娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JCer 發表於 2005-4-15 04:56 PM

有一日踢完ball, 坐下...
}JZs9V 坐坐下起我左邊唔夠一米既地方有個波尼樽起唔知幾多樓跌下來...粉身碎骨(個樽)
9y U.}j{-N 我果時咪呆左 .  .  . 4,5秒之後咪行開... 之後先識驚

sfxc0000 發表於 2005-4-15 05:00 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-4-15 04:56 PM::YMJb/a%qb-a
有一日踢完ball, 坐下...U"x|#LF s/A.},i5iR'J
坐坐 ... [/quote]z` r`a2o @
又係只差一線.......R5q1UEl1Q
人生就係咁o架喇:(

neptune1122 發表於 2005-4-15 05:31 PM

有几次差點就沒機會同大家上網聊天了!!!qp+Y'Y0b/SU
那時我中學時是讀電的。。。一次上課時因為變壓器沒有cover一站起來時左手按到變壓器整個人被電到了好彩老師反應快不然我就像侏羅紀里的小佬被電到頭髮站起來了!!'sSZhI;w2MjW
被電完后講話一直抖。。。。。。。。:D:D:D:D:D

crap 發表於 2005-4-15 05:32 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-4-15 06:56 PM:
w Ad/E&k(D$z 有一日踢完ball, 坐下...
k&J C:}A$N 坐坐 ... [/quote]
wN!Q[v5c'['^n %L(xAYNm$eU

*~)x/wM7?h+fXs :o
bi^L U/XZ7J 好可怕...
,C BE?asYn&j 我有次夜晚番屋企
!d\;a5@df8@*SpQ 目及目及下女, 見到對面街有兩個,3G%Ru4NLSO}
半秒之後, 有塊反光既野跌落黎
)O+u0u]-PR]E#s 原來係隻窗.........
\yn6o5q$y9q9XH 砰一聲落正響佢地前面, 一秒後佢地一齊大叫....:B8`8L"G-C`
但之後佢地仲可以行得好快閃左......

neptune1122 發表於 2005-4-15 05:37 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 05:32 PM 05:32 PM:`#~G*Ar,bv

:o|~(Z1o-i V.y+@$P ^1fozO

fq'`xVq0f :o[^&m]*@ wbw
好可怕...
2{ f+?Iew 我有次夜晚番 ... [/quote]9R6N&q['R.h%n;t5zS
哇~~無險喔!!!!

crap 發表於 2005-4-15 06:32 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-15 07:31 PM:
!@_D"\4qW,oB 有几次差點就沒機會同大家上網聊天了!! ... [/quote]
2v7DYbS$? c/}:EEc'p
好慘啊.....FQN)U/t n2c2w
有沒有後遺症?

neptune1122 發表於 2005-4-15 06:33 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 06:32 PM 06:32 PM:
"P w_*GC"q {J9r
0s$[dd!`.c 2eY&}'p1P"Ro
好慘啊.....T`(SyG
有沒有後遺症? [/quote]
M1ZLz7msX 有點點怕電:(:(:(

JCer 發表於 2005-4-15 10:06 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-15 05:32 PM:LN,[b mw0yD Bl i

/{G6Rv*W%W
iXcM/P/p ;MkhO B0As
:o0h+Dv0ec/XNS
好可怕...
q \*lQ Tx3^)`1T 我有次夜晚番 ... [/quote]
~NV bn 我見過人跳樓wo...我諗果個人多數死左...wb(ms0h5^
又係小學果陣, 同個fd講電話, 講D無聊野rG\L3B"u
咁望下window外面, 之後見到有個好似人既野,大字形咁起對面樓跌下
m Ad|^oA 彭一聲, 之後我問我個fd有冇聲到(佢住我左近), 個人跌完之後, 反彈了一下...)V:AzQE.D
之後我重未肯定果個係咪真係一個人...直至有救護車...
l!`+_3a | Am] 過左一陣, 好奇, 落街睇下... 只見一隻好蒼白有一條血C的腳...w wQ4^P.X
(唔係luck左隻腳,只係我個角度只係睇到隻腳...之後都唔敢行前D睇...)

crap 發表於 2005-4-15 10:24 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-4-16 12:06 AM:o4X&h1IB

4J ^(A gna 我見過人跳樓wo...我諗果個人多數 ... [/quote]
0H,Gk_0K1R[ @!Kh%FQ
大家有無諗過... z#lg E[A;O k T[Ii
如果忽然有一日響窗口見到有個跌緊落去既人同你對望
5ot6y?` l!D 你地會有咩反應?

sfxc0000 發表於 2005-4-15 10:26 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-4-15 10:06 PM:
+@&FCzz| @
"{&y^$B6Kn/QS[ 我見過人跳樓wo...我諗果個人多數 ... [/quote]
U9Xv&f'E 我都試過一次~~~
2u,e\eMP2zu 不過"餚底" =.=j:oQ&K)cK,EN7XV
所以冇睇到 =.=

大家樂1234 發表於 2005-4-15 10:51 PM

小學同d朋友係公園玩
m~:Y5iW#n$Y 打千秋
.w9v3C)r@ 係最高個位趺落黎z9D y+AtnT\
仲差dd比個千秋打中個頭

pkpkpkpkp 發表於 2005-4-15 11:21 PM

我咩都好小心
~*{,Q,k _ ?pN.{!A 咩都唔敢
+z#]#?{2dp~P4U0y 所以冇事:)

crap 發表於 2005-4-15 11:41 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-4-16 01:21 AM:
|B$w-kx 我咩都好小心DTde/T.P0U6d
咩都唔敢
W?:X)z+YI/S/Z7T 所以冇事:) [/quote]/sZ)oIT y
)EU+mb^1[#^^|
好野喎...
r`,u4}{Tb\ 我好少理......
)RcU"K [rxC 細個成日扒窗..

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.