棋樂無窮
有無人鍾意捉棋呀~圍棋,象棋,黑白,5子等...~N!reZ`e_$|4C通常係邊度捉?....我多數在sina,圍棋就多在LGS,但最近要收費:mad:%*@$&^:mad: 黑白,五子棋,中國象棋........以前有玩o個d軍隊棋,鬥獸棋,飛行棋~.~
圍棋唔識玩~.~" 你up既我都識
最like都係中國象棋
少去sina,多去cycgame同奕天Xt:[%i*U[4K
玩過下公開賽咁啦 我諗我有6/7年無下棋了.... [quote]Originally posted by [i]aiqidejiao[/i] at 2005-4-15 11:37 PM:E&o]!q8[E d
你up既我都識.h-\9Z-?b,n
最like都係中國象棋
少去sina,多去cycgame同奕天fL$rF$k,^G
玩過下公開賽咁啦 [/quote]!f:r3^+?(|3x
我都想去奕天,不過要搞一大堆野~好煩:(
我都唔知自己棋力幾多:( 我係玩棋熱愛者,lgs我都有去,但佢收費,沒去好耐 [quote]Originally posted by [i]絕風[/i] at 2005-4-16 07:18 PM:
我係玩棋熱愛者,lgs我都有去,但佢收費,沒去好耐 [/quote]
:lol:敢問兄台棋力幾多??