5月19日包場齊齊睇「星球大? 圊e傳 III 黑帝君臨」
你好,r2W)D*PG:kD r
經與霍士電影公司及戲院聯絡過後,星球大戰華人網鐵定於「星球大戰前傳 III 黑帝君臨」正式放映首晚舉行 FANS 包場齊齊睇活動,現誠邀各位參加,有關活動詳情如下:t3@S:pqK
日 期:2005年5月19日(星期四)
時 間:晚上9時
(確實放映時間待定)
地 點:MCL JP 銅鑼灣戲院 1 院
香港銅鑼灣百德新街22 - 36 號JP廣場 (地鐵銅鑼灣站E出口)
座 位:380*U.yXU6ih-an
票 價:HK$60
報名方法:請參閱 [url]http://www.chinese-starwars.com/chineseforum/viewtopic.php?t=1756[/url]
截止日期:2005年5月7日(星期六)
備 註:如各位有任何查詢,歡迎以電郵聯絡我 Fp i d H5\%nP"YD
扮 裝:歡迎各位有興趣的星迷穿著任何星戰服式、扮裝或攜帶任何星戰道具出席C4rl:FZ0]1I"m'G)j
H}G u%uK
有關此活動詳情, 請按 [url]http://www.chinese-starwars.com/chineseforum/viewtopic.php?t=1756[/url] 連結入內參閱r*f3yR/i7Sw0f