娛樂滿紛 26FUN's Archiver

PM LEUNG 發表於 2005-4-17 06:10 PM

5月19日包場齊齊睇「星球大? 圊e傳 III 黑帝君臨」

你好,
-S!P&g)i%B I[ r2W)D*PG:kD r
經與霍士電影公司及戲院聯絡過後,星球大戰華人網鐵定於「星球大戰前傳 III 黑帝君臨」正式放映首晚舉行 FANS 包場齊齊睇活動,現誠邀各位參加,有關活動詳情如下:t3@S:pqK

e$U*cW#z 日  期:2005年5月19日(星期四)
;L[m5An!p 時  間:晚上9時
,l9G2LQ j+ix       (確實放映時間待定)
f jEi_U w 地  點:MCL  JP 銅鑼灣戲院 1 院
8fw4w0u2thp      香港銅鑼灣百德新街22 - 36 號JP廣場 (地鐵銅鑼灣站E出口)
3Qp&gQ8v*~b#| 座  位:380*U.y XU6i h-an
票  價:HK$60
zm~.Ce1{-B 報名方法:請參閱 [url]http://www.chinese-starwars.com/chineseforum/viewtopic.php?t=1756[/url]
^-k ^'`X 截止日期:2005年5月7日(星期六)
;mpr{ qJ(h 備  註:如各位有任何查詢,歡迎以電郵聯絡我 Fp i d H5\%nP"YD
扮  裝:歡迎各位有興趣的星迷穿著任何星戰服式、扮裝或攜帶任何星戰道具出席C4rl:FZ0]1I"m'G)j

l-].N Z.s@KW H} G u%uK
有關此活動詳情, 請按 [url]http://www.chinese-starwars.com/chineseforum/viewtopic.php?t=1756[/url] 連結入內參閱r*f3yR/i7Sw0f
i;E0m)k#d7Pz%n
大家除趕快報名外,亦請把這電郵有咁遠傳咁遠,有幾多朋友就邀請幾多朋友一齊參與吧v&?]8[ b @-B,m[

}VM5AfbE | `)e 星球大戰華人網 (starwars-hongkong.com)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.