娛樂滿紛 26FUN's Archiver

robertchai 發表於 2005-4-18 05:26 AM

貼圖,估下係咩地方^^

早上做野做到呆哂,貼下野先,大家估下係邊度...

robertchai 發表於 2005-4-18 05:27 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:28 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:28 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:29 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:29 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:30 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:30 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:31 AM

呢兩隻雀,係咪好幸福呢... hWS;Tg
4^];Ukc aL
[[i] Last edited by robertchai on 2005-4-18 at 05:40 AM [/i]]

robertchai 發表於 2005-4-18 05:32 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:32 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:33 AM

路上有狸仔
uN8G-O dM0UU w\)h0zWPwR
[[i] Last edited by robertchai on 2005-4-18 at 05:39 AM [/i]]

robertchai 發表於 2005-4-18 05:33 AM

毛啦啦見到隻鹿仔,你眼望我眼咁...(好彩唔係黑熊=.=)i3A*Cy0@r)F3@
)M]+zVV2p(QWm'v
[[i] Last edited by robertchai on 2005-4-18 at 05:40 AM [/i]]

robertchai 發表於 2005-4-18 05:34 AM

以下都係我自己最滿意既作品,傻瓜機原來也可以拍出咁好既相
0s&@)E)dPo ~X0E
9CZ5?d)`&X6eWU.Q#F,F [[i] Last edited by robertchai on 2005-4-18 at 05:38 AM [/i]]

robertchai 發表於 2005-4-18 05:34 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:35 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:35 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:36 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:36 AM

再來一個

robertchai 發表於 2005-4-18 05:37 AM

再來一個

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.