娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2005-4-18 07:27 AM

俾一千萬您做唔做? [樂+]

[url]http://www.i-channel.net/Article_Show.asp?ArticleID=1951[/url]
o"b5G(Q~pG[ f/Ww9S 我打死唔做~
mBB}{5Q2z*K)DF
xI#d^Lj [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 07:52 PM [/i]]

lap~ 發表於 2005-4-18 09:45 AM

睇唔到

nkt1000 發表於 2005-4-18 10:12 AM

我都一定唔會做!!!!

MaxFigo 發表於 2005-4-18 10:28 AM

做完實成世起唔返....
`*{p E&UT:T2q$? 賺黎都唔夠醫藥費 = =

nightmare 發表於 2005-4-18 12:53 PM

豬扒都係肉..~fB7e"m4Q!r U/`
好過要自瀆..........唔得,真係頂唔順...

andychan4b 發表於 2005-4-18 02:35 PM

算把啦....

發表於 2005-4-18 02:52 PM

做....做瓜佢:cool:

火柴仔 發表於 2005-4-18 04:44 PM

我都唔會做...........

michael86 發表於 2005-4-18 10:02 PM

嘩...啫啫都爛.....!

charlie007 發表於 2005-4-19 01:40 AM

十大酷刑之首

DXneo 發表於 2005-4-19 01:46 AM

收一千萬,俾五萬片入面條友代做,
2j4n,ET;g.o,N]#S"I 哈哈哈哈

stomata 發表於 2005-4-19 01:58 AM

為一千萬而折腰???
hx(\q@JR Bl maM =.= 我驚做完我冇命響受.....

發表於 2005-4-19 02:14 AM

[quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-19 01:46 AM:
]J%ie!sE@;V%ay#c 收一千萬,俾五萬片入面條友代做,)WN#ujX9n
哈哈哈哈 [/quote]
4GEdP5@q %zlg)tEj
或者收一千萬,再拿10%出黎被佢減肥vL5T9mb$U [^
減唔到就搵殺手隊林佢,免得遺害人間:cool:

Asurada129 發表於 2005-4-19 09:49 AM

[quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-19 01:46 AM:F6~#w[7^V6y|#o Mn
收一千萬,俾五萬片入面條友代做,.T!]J~ W9`V
哈哈哈哈 [/quote]1q"l*G ?7y5Y
都好......

easonwing 發表於 2005-4-19 02:41 PM

一千萬我一定做! v2CJLNAQ/w U*c
你話我cheap都係咁話

fdsaasdf 發表於 2005-4-20 02:37 AM

救...救命呀~

王晶 發表於 2005-4-20 02:51 AM

[quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-4-19 02:41 PM:
Zp$}$d-Dxy!~H5{ 一千萬我一定做!
6C:m)ul;tq 你話我cheap都係咁話 [/quote].lrI%U+_1s4q\
"a8^8t6r2lX ?)?z
比一千萬盧布你

royroysiusiu 發表於 2005-4-22 03:26 PM

一千萬當然做啦R S"|)Be+bsW,`@CV y
打一世工都搵唔到一千萬
pj5x&LG 而家十分鐘出野就一千萬
`.yLW)F+MK9H 好過做鴨喇GGP%NT
快快趣出野咪得囉

aaman 發表於 2005-5-26 04:29 AM

一千萬在現今世代是很少的...可以做甚麼.
;efF3q*^R#[y 請用億計算

良友 發表於 2005-5-26 09:59 AM

[quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-4-19 02:41 PM: K6?8czT@jR)vh
一千萬我一定做! /[)tE1\w iQ
你話我cheap都係咁話 [/quote]
G2f+A.BL0v1X4v~ 一千萬我都做,f{Zc8l4g
我唔覺得有幾CHEAP

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.