娛樂滿紛 26FUN's Archiver

史艷文2 發表於 2005-4-19 04:12 PM

不如講下你地D朋友既怪名

唔知得唔得,若唔得請版主删除!c%NRiZ!wdv
dw"~5X5T!D'u c t `
大家要講真架.^o^      咁我先! Y^'c1hmy}9v

P2Z'|oJ~0Te5ju 歌壇有個 黎明 ,我真係有個 G fd 叫 黄芬.
1|"U nJRX*s 仲有一個G fd 叫 黃优仕. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .(調轉讀)
7iDP/t(Lr5k |zz
c$k;\V)SK 我識有一家人,sf P'p?4j_eX
老豆叫 吳秋德W D&I p7]&}&P8k
個仔叫 吳樹起,. |,g9lCZ&@ Q%Q$t&p,A
個女叫 吳妹喜|7rdIzaRQF&O

C(`r{(?L+` 仲有一個由細玩到大叫 楊偉 :D

tclek 發表於 2005-4-19 04:36 PM

我得一個ja~ &tJmW3@ \,? J^F
李慧涵~几靚女gai~ :D

easonwing 發表於 2005-4-19 05:39 PM

我識兩兄妹
dJy%eS4wF 廖直彪 ]M&L vCAv U+@V
廖潔冰

史艷文2 發表於 2005-4-19 11:46 PM

得咁小人有怪名?

清揚 發表於 2005-4-20 11:38 AM

我公司有個高層叫"崔巨瀟"-------吹巨蕭,haha~~~笑死!!!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.