你地憎唔憎d龜?
我好憎d龜(差佬)呀...成日睇人身份証~
睇完又要串... BBkw-`c:Ku+z
問3問4 f)^+_X-q#H*i
有一次我同我fd出夜街姐~
我fd諗住同隻龜吹下水~
點知比隻龜鬧到咩咁~cheap~ 係好煩嫁....!?"A[,yq/dc.zI/P
好多人都唔li-KE佢地...
可以參考下^^"
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=33788&fpage=3[/url] need some cop killers 樹大有枯枝ma, 無佢地你會o甘安全出夜街咩. 荒吾係你班友串串貢咩.r0ZxO{^&@El
我夜晚四點幾係旺角比"咩帽"抖, 都無乜野呀, 仲同我講"多謝合作" tim~
我呢邊 (外國), 全個省得果千幾個察佬 (one thousand something ar), 吾係幾千個呀!
D 黑社會仲多人過佢, 幾危險呀. n!q3G2J.LqT|&GL,Pw
所以香港先可以係十大安全 city in the world !! X's*r?f}
,A9y)cFM!v#kY
.Q)l4OT.@#g
I love HK !! 係中國香港人 !!
頁:
[1]