娛樂滿紛 26FUN's Archiver

DVS 發表於 2005-4-19 10:49 PM

你地憎唔憎d龜?

我好憎d龜(差佬)呀...
5@W+|a2m#] 成日睇人身份証~
1N5S{ _)} 睇完又要串... BBkw-`c:Ku+z
問3問4 f)^+_X-q#H*i
有一次我同我fd出夜街姐~
(d9i.D'M.l th8l} 我fd諗住同隻龜吹下水~
hZJ(OQ7J&K4d 點知比隻龜鬧到咩咁~cheap~

crap 發表於 2005-4-19 10:58 PM

係好煩嫁....!?"A[,yq/dc.zI/P
好多人都唔li-KE佢地...
*u||!s P5un-?w 可以參考下^^"
6Q6x2e Bn/E5@&d
i*Fx7Wg(m'{ |ZK [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=33788&fpage=3[/url]

Dr.anger 發表於 2005-4-19 11:24 PM

need some cop killers

powershotg6 發表於 2005-4-20 12:05 AM

樹大有枯枝ma, 無佢地你會o甘安全出夜街咩. 荒吾係你班友串串貢咩.r0ZxO{^&@El
我夜晚四點幾係旺角比"咩帽"抖, 都無乜野呀, 仲同我講"多謝合作" tim~
i7g(P{*VYm%\ 我呢邊 (外國), 全個省得果千幾個察佬 (one thousand something ar), 吾係幾千個呀!
u0f[&s)XO+KK%W.F D 黑社會仲多人過佢, 幾危險呀. n!q3G2J.LqT|&GL,Pw

` D*a:~R;@(nv6q:[ 所以香港先可以係十大安全 city in the world !!   X's*r?f}
,A9y)cFM!v#kY
.Q)l4OT.@#g
I love HK !! 係中國香港人 !!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.