娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大家樂1234 發表於 2005-4-20 12:48 AM

無得睇創世紀

選乜q野教宗

abc123aa 發表於 2005-4-20 12:52 AM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-4-20 12:48 AM:qt%C6{Y2k
選乜q野教宗 [/quote]
(HV4uw4kNDf 你冇野呀,選教宗咁神聖你都嘈,雖然我唔係天主教徒,但係我覺得要報導囉~始終都係新聞

大家樂1234 發表於 2005-4-20 12:54 AM

報導又無野講
n+D4@1n r/iZF 講左十幾分鐘
h8kQ b(Mh 都係果2-3句.}|-nQw9x
報黎把鬼咩
K+?1rv/p;\)@d,T0| 一係就搵齊d料先報

大家樂1234 發表於 2005-4-20 12:56 AM

終於有得睇啦

michael86 發表於 2005-4-20 01:02 AM

做返law...搞到我又要夜d訓:(

大家樂1234 發表於 2005-4-20 01:09 AM

咪係lo
7V(d(r%rPo 無線搵d新聞資料無亞視果d咁祥盡

abc123aa 發表於 2005-4-20 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-4-20 12:54 AM:
%H$cP5c;q9G| 報導又無野講%]#u8M&hnI
講左十幾分鐘6v*?vnx W
都係果2-3句B!h~.HoR[
報黎把鬼咩N| a.F0nOcs
一係就搵齊d料先報 [/quote] u0u;|o J {
呢d新聞,佢既意思係話比香港市民聽,選到新教宗~就算新聞報導員唔講野都要報嫁啦,你想個新聞報導員講故仔比你聽咩= ="

srfqt1 發表於 2005-4-20 01:17 AM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-4-20 12:48 AM:$f8G7I"|(oi
選乜q野教宗 [/quote]!]^O4p5X

:z?0? W,CEP} 影響全球十億天主教徒的事,
2m Ch(z+O(X{ 甚至根本唔止單單影響天主教徒
o9O0M2o _F$sz 其實全世界的人都受到教宗一定程度上的影響4Jmqx$hxxd7fj~
你都唔關心
)bx)ulU2[9U;CqA 阻你睇十幾分鐘劇集就係度嘈嘈嘈 ^ H(`0U Sc4Z
你都真係.......................3l"`}.sCe(j

4V"Mp*W Z _ [[i] Last edited by srfqt1 on 2005-4-20 at 01:22 AM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-4-20 01:24 AM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-20 01:17 AM:
$JMNXU7I9U OxCn:MM3P

M#YW%lQ0m$]B5Z 影響全球十億天主教徒的事,:Q;N.~o|!C+M}%g
甚至根 ... [/quote]
!whXC5~ _ 創世紀我都鍾意睇,無線算好啦~仲有得做.......

srfqt1 發表於 2005-4-20 01:28 AM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-4-20 01:24 AM:
7Oc `*f [7Z\v!A;I3X:s +w&T W$cY v:RPO
創世紀我都鍾意睇,無線算好啦~仲有得做....... [/quote]
VxF9V#|c
4_Em8l [4UD d人真係
tJ{ o+Q 阻十幾分鐘都嘈8f[4or't,{l
世界大事又去唔去聽,唔去睇:mad:

大家樂1234 發表於 2005-4-20 01:43 AM

選教宗都係天主教既事者4Uh(qL;h0^.b
十幾分鐘可以做到好多野

abc123aa 發表於 2005-4-20 01:46 AM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-20 01:28 AM:
'P!Thf ^[-|ff
6R bf,l ]-Vtns .Z'xv;s/Bm/o3b
d人真係a y3xj/fK6J
阻十幾分鐘都嘈!~Er ~8nU+H0v$XG W
世界大事又去唔去聽,唔去睇:mad: [/quote]~G3x&L$sp M
依家d人係咁嫁喇.....

abc123aa 發表於 2005-4-20 01:46 AM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-4-20 01:43 AM:
$nx5SbZ 選教宗都係天主教既事者
/SC5U&vs3\r5j.RBxy 十幾分鐘可以做到好多野 [/quote]
BEh;~/iAw,?b 唔係天主教徒既事,係全世界既事,人地都可以話睇創世紀係你既事啫~

crap 發表於 2005-4-20 01:53 AM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-4-20 03:43 AM:Nb d+DN*b
選教宗都係天主教既事者$`;jDONeK5Vb3D0T
十幾分鐘可以做到好多野 [/quote]
'[-K,zmQr
L'ML u8g]_8c-j:p#y3A 但係香港既天主教徒可能多過睇創細紀既人喎;)

honeyharajuku 發表於 2005-4-20 02:10 AM

愚蠢的人  會被外表所欺騙.!D7O&o \XJ
\5D/su}!I*m'[,x
聰明的人  則會看懂.
2@Xs{F`iT
@ ib)A$N!c&`^Y V 原來. 心靈上的充實才是滿足.
zVz,j E0b~ [2L?ux2J(\m8kM?
個人並冇信教.奕唔係太like 天主教.[? i_\*Rwcc
可能因為香港個乜主教 陳乜乜~既關系掛.

abc123aa 發表於 2005-4-20 03:01 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-20 01:53 AM:Qm j(S\t

/?v!EL$t;K}
r Yn\4c2s*O 但係香港既天主教徒可能多過睇創細紀既人喎;) [/quote]l Zw#~W%xh
呢個一定啦~

coolyiceman 發表於 2005-4-20 11:43 AM

攪到我無左3個字睡覺時候~~~

D_Boy 發表於 2005-4-20 07:40 PM

選教宗都仲可以原諒,奧運馬術單o野無結果都出特別新聞,白痴o架!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.