娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SCM 發表於 2005-4-20 08:56 PM

各位住邊區?

我住粉嶺

火柴仔 發表於 2005-4-20 09:08 PM

新界西既天水圍

發表於 2005-4-20 09:26 PM

大埔:P

nkt1000 發表於 2005-4-20 09:28 PM

我住官塘!!!!

Dr.anger 發表於 2005-4-20 09:30 PM

[quote]Originally posted by [i]火柴仔[/i] at 2005-4-20 09:08 PM:VK9d.O'yRqg
新界西既天水圍 [/quote]6g R\,Rt"r8xn%y J
me2

newman2005 發表於 2005-4-20 09:31 PM

[quote]Originally posted by [i]nkt1000[/i] at 2005-4-20 09:28 PM:3c1h?Mj[
我住官塘!!!! [/quote]
'x%dOVY*DT 我都係.;)

Lincoln 發表於 2005-4-20 09:31 PM

深水埗!:D

Rika 發表於 2005-4-20 09:34 PM

I live in 觀糖 牛頭角 九龍灣一帶

Asurada129 發表於 2005-4-20 09:40 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-4-20 09:26 PM:tc3U(j4G
大埔:P [/quote]ePuo$} TPm
我都係

sfxc0000 發表於 2005-4-20 09:44 PM

我住o係彩雲o個頭:P

crap 發表於 2005-4-20 09:46 PM

好奇...;c p(H6V.x
知黎做咩?

Rika 發表於 2005-4-20 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-4-20 09:44 PM:W@P K.[KXuDk
我住o係彩雲o個頭:P [/quote]U8D VM zhq!q|
0h\R&^@ j)bC
ME TOO

清揚 發表於 2005-4-20 09:54 PM

本少爺家住清水灣,不過近日要養傷(D三層屋唔方便坐輪椅人仕上落),所以呢排去咗條女屋企度住(馬鞍山)

neptune1122 發表於 2005-4-20 10:06 PM

我住大马区啊~~~

發表於 2005-4-20 10:29 PM

離島區:)

月月鳥 發表於 2005-4-20 10:31 PM

[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-4-20 21:40:
y hT)\X"xqO w+oZ%@9V!YW_
我都係 [/quote]
`Xd9cp |4vv me too wor

Lincoln 發表於 2005-4-20 10:35 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-20 10:06 PM:}8Afqh%N*Za QB
我住大马区啊~~~ [/quote]2U*WU4{x~P
大馬!!!!:o

neptune1122 發表於 2005-4-20 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]Lincoln[/i] at 10:35 PM 10:35 PM: _lU"M[5[z Uz['D

Y D {a!@3W:\4Pn$^ 大馬!!!!:o [/quote]
MrL'usF7xA:X 是啊大馬。。。。。。
k&x$m#bpDX)y :D:D:D

brian213213 發表於 2005-4-21 12:16 AM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2005-4-20 08:56 PM:(] I/gd!V$T
我住粉嶺 [/quote]!`;cavt#hp!~
"{,Aw-k9U

!y4],Yu N0q ME2

SCM 發表於 2005-4-21 01:38 PM

[quote]Originally posted by [i]brian213213[/i] at 2005-4-21 12:16 AM:yUD7F4]Fd!YM

sja J:Zo
i,dS"Hs:x.n
i$EY2Hm A#[)~;{ ME2 [/quote]7`,D)Yt-G,C
粉嶺 where ar

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.