害群之馬真太多.神父牧師多變態??[樂+]
害群之馬真太多.神父牧師多變態?..?[其它宗教真係冇咁多事....]]^9_M,fk'L?7g;e\[[男人咸濕冇壞..睇下咪算啦..又要扮仁愛..又要落手搞...仆街~~~]]!K5ckT Z\9~
1y7W7[u:W
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-21 at 11:32 AM [/i]] 正pk....... 白痴仔先會走去信教... [quote]Originally posted by [i]D_Boy[/i] at 2005-4-20 21:34:
白痴仔先會走去信教... [/quote]P5_hO9J+n c1Cw
hahaha..................頂呀:D
...
請唔好將信教同害群之馬拎埋一齊講h]9[(v:P"M4l-O(s I |*y Lz
咁只會令您覺得您無知的 禽獸!!!!:mad::mad: [quote]Originally posted by [i]小腿[/i] at 2005-4-20 10:07 PM:
請唔好將信教同害群之馬拎埋一齊講
D n?+\$Cd
咁只會令您覺得您無知的 [/quote]9G)N?'ZW"pV`,X
你信, 所以你覺得人地無知, 人佢何嘗唔係吟啉呢?
呢所謂, 住在山中的人, 是不知道山的外貌, 你越以為自己熟識的事,越容易會粗心大意出錯.
!
無錯 佢係做錯左[8e3l0s^2Nv3Z但佢已經為自己所做既負上了責任
我唔係有心話任何人無知)?WnZ M9{a4DKj
但如果真係一個人而去攻擊整個教會的話LVf5o4iko4YR'CV
會唔會係d問題呢~ kill all of them! 都係果句, 住在山中的人, 是不知道山的外貌, 你越以為自己熟識的事,越容易會粗心大意出錯.
^u:A!oC1K
>>>但如果真係一個人而去攻擊整個教會的話 會唔會係d問題呢~0b{ Mm2A7l\T
h;@wt1]A
而家係因為個教會, 果条友比人攻擊到朴街呀! 如果佢唔係牧師有冇今大件事?B;uuNl:p*YSC
p.s. 黑社會又是不是全部都係壞人呢? [quote]Originally posted by [i]小腿[/i] at 2005-4-20 10:22 PM:(JYA'A M8H4b
無錯 佢係做錯左+G"u1Y@|0M3Y;}@
但佢已經為自己所做既負上了責任
我唔係有心話任何人無知 }0a*s!mm.ON3a0C
但如果真係一個人而去攻擊整個教會的話R:I!g%l*~]V/i*C
會唔會係d問題呢~ [/quote].MFFC8I4M
:mad:呢D披住羊皮既狼就係令到你連基本既警覺性都冇埋!5}s&D}-{:R!j1y\
呢個唔係個人責任,好似狎童神父o甘,教會包秘o左條仆街十幾年呀! don't believe the god1t7n%GG(sl HI V@
who tells u that the god is the real 'god', but not satan? 所以我係個無神論的人 [quote]Originally posted by [i]hohin[/i] at 2005-4-21 12:27 AM:
所以我係個無神論的人 [/quote]