娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2005-4-20 09:04 PM

害群之馬真太多.神父牧師多變態??[樂+]

害群之馬真太多.神父牧師多變態?..?[其它宗教真係冇咁多事....]]^9_M,fk'L?7g;e\
[[男人咸濕冇壞..睇下咪算啦..又要扮仁愛..又要落手搞...仆街~~~]]!K5ckT Z\9~
1y7W7[u:W
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-21 at 11:32 AM [/i]]

vgdar 發表於 2005-4-20 09:19 PM

正pk.......

D_Boy 發表於 2005-4-20 09:34 PM

白痴仔先會走去信教...

火柴仔 發表於 2005-4-20 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]D_Boy[/i] at 2005-4-20 21:34:
#P%]l+@Z/Yoy 白痴仔先會走去信教... [/quote]P5_h O9J+n c1C w
hahaha..................頂呀:D

小腿 發表於 2005-4-20 10:07 PM

...

請唔好將信教同害群之馬拎埋一齊講h]9[(v:P"M4l-O
(sI |*yLz

u LB2`}   咁只會令您覺得您無知的

nkt1000 發表於 2005-4-20 10:09 PM

禽獸!!!!:mad::mad:

d228216 發表於 2005-4-20 10:18 PM

[quote]Originally posted by [i]小腿[/i] at 2005-4-20 10:07 PM:
I;L3M)n O)g4b pG 請唔好將信教同害群之馬拎埋一齊講
7v1KiM0T.|Q
hDEY }y} D n?+\$Cd
  咁只會令您覺得您無知的 [/quote]9G)N?'ZW"pV`,X
你信, 所以你覺得人地無知, 人佢何嘗唔係吟啉呢?
i+uhHCWMh]~4Y
+E_|l:C$M 呢所謂, 住在山中的人, 是不知道山的外貌, 你越以為自己熟識的事,越容易會粗心大意出錯.

小腿 發表於 2005-4-20 10:22 PM

無錯 佢係做錯左[8e3l0s ^2Nv3Z
但佢已經為自己所做既負上了責任
akZW$V!i0F
/R\D7k'a9i2mw NS 我唔係有心話任何人無知)?WnZ M9{a4DK j

s7[ ~Rdh,x;uS$} 但如果真係一個人而去攻擊整個教會的話LVf5o4iko4YR'CV
會唔會係d問題呢~

henry63888 發表於 2005-4-20 10:25 PM

kill all of them!

d228216 發表於 2005-4-20 10:44 PM

都係果句, 住在山中的人, 是不知道山的外貌, 你越以為自己熟識的事,越容易會粗心大意出錯.
g-qb)N {^ZHc_ ^u:A!oC1K
>>>但如果真係一個人而去攻擊整個教會的話 會唔會係d問題呢~0b{Mm2A7l\T
h;@wt1]A
而家係因為個教會, 果条友比人攻擊到朴街呀! 如果佢唔係牧師有冇今大件事?B;uuNl:p*YSC

%h7e!e(x.KB p.s. 黑社會又是不是全部都係壞人呢?

D_Boy 發表於 2005-4-20 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]小腿[/i] at 2005-4-20 10:22 PM:(JY A'A M8H4b
無錯 佢係做錯左+G"u1Y@|0M3Y;}@
但佢已經為自己所做既負上了責任
6b{-t8@^"L$m[
3Y%p+^] |%Z 我唔係有心話任何人無知 }0a*s!mm.O N3a0C

.oz vf\io [ 但如果真係一個人而去攻擊整個教會的話R:I!g%l*~] V/i*C
會唔會係d問題呢~ [/quote].MF FC8I4M

9u"C7e@.Z9^[B :mad:呢D披住羊皮既狼就係令到你連基本既警覺性都冇埋!5}s&D}-{:R!j1y\
          呢個唔係個人責任,好似狎童神父o甘,教會包秘o左條仆街十幾年呀!

anttiniemi2000 發表於 2005-4-20 11:56 PM

don't believe the god1t7n%GG(sl HI V@
who tells u that the god is the real 'god', but not satan?

hohin 發表於 2005-4-21 12:27 AM

所以我係個無神論的人

magic 發表於 2005-4-21 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]hohin[/i] at 2005-4-21 12:27 AM:
p8m-G3z;q`b 所以我係個無神論的人 [/quote]
m5j's2RM*f.VX+x"b3J good!!!!!!!!!!!!;):o:P:D:(:)

火爆仔 發表於 2005-4-21 01:05 AM

hole shit

Project.D 發表於 2005-4-21 01:08 AM

that guy is sux

Ming007 發表於 2005-4-21 02:53 AM

信你地唔覺信左的教之後好煩既咩+\,~XL4Knq}2S
又呢樣又個樣

adamas 發表於 2005-4-21 06:40 AM

[quote]Originally posted by [i]D_Boy[/i] at 2005-4-20 09:34 PM: t0r+X/]9Zb6YN}
白痴仔先會走去信教... [/quote]-d-Y;GxH8[L
hY2VJIR5Jf
dun be that extreme:D:D

艾榮 發表於 2005-4-21 07:52 AM

[quote]Originally posted by [i]D_Boy[/i] at 2005-4-20 09:34 PM:
)?d*@.sj? 白痴仔先會走去信教... [/quote]
I rTf%I0@ XP
d"pNTpnX 係ge話你應該會係第一個去信lor

rest365days 發表於 2005-4-21 01:51 PM

哈哈, "住在山中的人, 是不知道山的外貌, 你越以為自己熟識的事,越容易會粗心大意出錯".. 呢句可以用喺全世界嘅人身上喎:Pu:E8GEG%w^qA
,v%c%w/p2M
"I am a fool of Jesus; what kind of a fool are you?"

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.