娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2005-4-20 09:04 PM

害群之馬真太多.神父牧師多變態??[樂+]

害群之馬真太多.神父牧師多變態?..?[其它宗教真係冇咁多事....]]
(@RQ [5Sx [[男人咸濕冇壞..睇下咪算啦..又要扮仁愛..又要落手搞...仆街~~~]]r1bVj| C(d

BMw1RT Iq [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-21 at 11:32 AM [/i]]

vgdar 發表於 2005-4-20 09:19 PM

正pk.......

D_Boy 發表於 2005-4-20 09:34 PM

白痴仔先會走去信教...

火柴仔 發表於 2005-4-20 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]D_Boy[/i] at 2005-4-20 21:34:A4jc6@5v v^
白痴仔先會走去信教... [/quote]
H$o5h&~8H y h hahaha..................頂呀:D

小腿 發表於 2005-4-20 10:07 PM

...

請唔好將信教同害群之馬拎埋一齊講
5]!Z7o+i H+E;Z]"^!H-^ 3?$?*H%[1\}?1}

Vo6_t9yvL\eM3nz   咁只會令您覺得您無知的

nkt1000 發表於 2005-4-20 10:09 PM

禽獸!!!!:mad::mad:

d228216 發表於 2005-4-20 10:18 PM

[quote]Originally posted by [i]小腿[/i] at 2005-4-20 10:07 PM:S:H T5v:jDEK uj/ec
請唔好將信教同害群之馬拎埋一齊講
wp&TS4L bG 2dK Ebe Iiqt

1tgygQ i0`+AO}_   咁只會令您覺得您無知的 [/quote]
Q9dba;EF4W 你信, 所以你覺得人地無知, 人佢何嘗唔係吟啉呢?
#ls!~*h8_+JMZ9v,M*F
7`Sj*oR oEly 呢所謂, 住在山中的人, 是不知道山的外貌, 你越以為自己熟識的事,越容易會粗心大意出錯.

小腿 發表於 2005-4-20 10:22 PM

無錯 佢係做錯左 E0Ks*L+K+x,dBt3P
但佢已經為自己所做既負上了責任KkJ V@

7A(i,Q_QX:Ncp 我唔係有心話任何人無知
0w'TL o3E/k3J$H
m,W Zufyn 但如果真係一個人而去攻擊整個教會的話
+CJ@W!jH _ 會唔會係d問題呢~

henry63888 發表於 2005-4-20 10:25 PM

kill all of them!

d228216 發表於 2005-4-20 10:44 PM

都係果句, 住在山中的人, 是不知道山的外貌, 你越以為自己熟識的事,越容易會粗心大意出錯.
Qf/g9lBH:k2_AY 0h|.^mG1l8r
>>>但如果真係一個人而去攻擊整個教會的話 會唔會係d問題呢~`(u ZGN3ex v

'N!k$t(z.@+b!k3F)T 而家係因為個教會, 果条友比人攻擊到朴街呀! 如果佢唔係牧師有冇今大件事?~aj*o s

oV r2},tOV p.s. 黑社會又是不是全部都係壞人呢?

D_Boy 發表於 2005-4-20 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]小腿[/i] at 2005-4-20 10:22 PM:
s3L*hg\E5q"W 無錯 佢係做錯左.q9]7F B k0z
但佢已經為自己所做既負上了責任 gH+t7nG0Y8L)Sdk-h
5H{G9oR
我唔係有心話任何人無知
]%c[ F_B$?j 4ye&U+B R
但如果真係一個人而去攻擊整個教會的話
r+qk-o$Co-nOm 會唔會係d問題呢~ [/quote]
t*{!iqY1B Ms 6g%kt9Z1F
:mad:呢D披住羊皮既狼就係令到你連基本既警覺性都冇埋!
.g O|6@-kV0\ni,Ld           呢個唔係個人責任,好似狎童神父o甘,教會包秘o左條仆街十幾年呀!

anttiniemi2000 發表於 2005-4-20 11:56 PM

don't believe the god
v|Z)Tge who tells u that the god is the real 'god', but not satan?

hohin 發表於 2005-4-21 12:27 AM

所以我係個無神論的人

magic 發表於 2005-4-21 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]hohin[/i] at 2005-4-21 12:27 AM:
R0]2U.j.a9A!V7f9@#o,d 所以我係個無神論的人 [/quote]
4t'm,J3s0dH-B good!!!!!!!!!!!!;):o:P:D:(:)

火爆仔 發表於 2005-4-21 01:05 AM

hole shit

Project.D 發表於 2005-4-21 01:08 AM

that guy is sux

Ming007 發表於 2005-4-21 02:53 AM

信你地唔覺信左的教之後好煩既咩$\4K ZI0iR\c7J
又呢樣又個樣

adamas 發表於 2005-4-21 06:40 AM

[quote]Originally posted by [i]D_Boy[/i] at 2005-4-20 09:34 PM:
SY9z_9w:Iyc;K&pJ 白痴仔先會走去信教... [/quote]{w W V'q)iO

OLy q9uE wt dun be that extreme:D:D

艾榮 發表於 2005-4-21 07:52 AM

[quote]Originally posted by [i]D_Boy[/i] at 2005-4-20 09:34 PM: w0|u A;w~!fAd-`
白痴仔先會走去信教... [/quote]P]5h C.HV

.V+Sv^?/d T2@] 係ge話你應該會係第一個去信lor

rest365days 發表於 2005-4-21 01:51 PM

哈哈, "住在山中的人, 是不知道山的外貌, 你越以為自己熟識的事,越容易會粗心大意出錯".. 呢句可以用喺全世界嘅人身上喎:P
!f!r Zqo
z9y-vz*SN ^2dS "I am a fool of Jesus; what kind of a fool are you?"

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.