娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crap 發表於 2005-4-21 01:52 PM

[4/21加分題] 討論: 大家點樣睇天份同努力?

好多人會恃住有天份而唔太努力
pe]/B&FbMU 又有好多人因為無天份而將勤補拙
3g_5L5EBZ[
?'d9s1xV4iK|%x 大家覺得: g zM?P{ mUz?o
只要有天份就唔需要努力?          還是
S8h,PWT[ 只要肯努力就唔需要天份?
7F^ t1Fr&J ~;l$}
#zKl c)c#ZM6{ #g_4]&T"b'|U\[
希望大家討論下, 分享下:
6j/d3ZjbN0i 你覺得邊樣重要?\-}2KD!Q9^l5o%LI
自己屬於靠天份/靠努力既人, R;f0L)aY zg
覺得響邊d事上面要天份, 邊d事上面要努力?6a RW ade
有無成功/失敗既例子?!P"@ xk~ XsB2B
有無試過有天份做一樣野而又努力? 成果如何?
P;ec6d5x%e7dE m@%`0B8BkIc

(` Kr.n4j-w` NH I5v,i[z~!H] o
希望大家俾心機答:DIF%dj d,z(g
我諗會幾有分加;)
~ L&g&qV8@z?+N@ 同埋有時唔洗下下都為分嫁, 一齊傾下會學到野:DP]z6b,o#cA%y

gz'FEq%s/A
s4Sg8F~:O.nt? *大家記住唔好吵架呀:D/Zg'@|Q

9B%q'E(_k/^p2ou @1p [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-23 at 01:33 PM [/i]]

sfxc0000 發表於 2005-4-21 02:00 PM

我覺得只要肯努力就唔需要天份好過有天份但唔努力囉~~EA$wh ?-IH
因為有d有天份o既人會恃才傲物~~~
/i.eJ|[)`:bnU$a i 浪費左上天俾佢o地o既恩典~~
1Y Pfp dW.Cg,V 但係d努力o既人就要好俾心機先可以追貼d有天份o既人o既 level~~~OH#|,[s1x
對d好努力o既人係好唔公平囉~~%_y'z}R*Siz
Fsy-U;oH A#g
而我就覺得我係一個有少許天份同少許努力o既人~~+c?:a]N+T!C2L
因為有d事我唔雖用好努力就可以做得比d好努力o既人好 =.=
/f'i[1zqjQKk 以上只係我o既分享:P

srfqt1 發表於 2005-4-21 02:00 PM

當然係天份重要啦,我覺得天份同努力的重要性差不多7:3 啦l!`1]:J?(vd s
或者我鍾意睇SPORT GAMES啦,你睇O下入面D球星
vC ySU 個個都一定係天才橫溢,但是就基本上冇一個係無天份而可以將勤補拙
j^QtX7r r!G&RE 就好像讀書咁,叻的人半個鐘就溫晒書,唔叻的人就半日都溫唔晒書
,B;\7VY}} @_V 冇天份而靠將勤補拙的,最多只係唔差,但肯定冇機會再上一層
G!e9p\YI Xv 有天份而唔太努力,就肯定已經係唔差先,仲有機會再上一層

sfxc0000 發表於 2005-4-21 02:04 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-21 02:00 PM:bR-d&H b(W$k
當然係天份重要啦,我覺得天份同努力的重 ... [/quote]I wRm3R
但係你唔覺得咁會對d努力o既人好唔公平咩???
!H_~8s p J 雖然我都知道肯努力o既人多數都比唔上有天份o既人......

srfqt1 發表於 2005-4-21 02:16 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-4-21 02:04 PM:
4v-Ut1L9fF;s3e1pW/x
Q"d#|4[ d!Xj9Z 但係你唔覺得咁會對d努力o既人好唔公平咩???
V0x ~"Tg 雖然我都知道肯努力o既人多數都比唔上有天份o既人...... [/quote]hX zYKm:PUM
,|"A4M{,n/P0z
呢個世界可以話公平又得,唔公平又得S$^4B+_+oFK y
我覺得做人有時好像玩d rpg game咁6_Xx9Nca/K
上天係分配咗你的能力大約都係差唔多,唔會一個太高, 一個太低LG.R)e3Zr:]lG
只不過a君可能讀書叻,b君就運動叻,c君就eq高
mE f#A1`f 可能b君會羨慕a君讀書叻,但是a君又可能羨慕c君eq高
;[ASD:f)c_ 其實做人就係咁,可能上天俾咗一野樣你,你係全世界全叻的F3E1ZtW#[
不過俾果一野樣,係你成世人都用唔著既,咁你可唔可以怨個天唔公平S1GvM'p.?$F

|,vw K1p'AR V r3X [[i] Last edited by srfqt1 on 2005-4-21 at 02:42 PM [/i]]

sfxc0000 發表於 2005-4-21 02:25 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-21 02:16 PM:6LFd/gZ9w1G8~

#m(L2Cth| `5R+bd'\ g`
呢個世界可以話公平又得,唔公平又得 ... [/quote]
$A+Uk)K"^1H 咁又係~~
:@T-l7ps;el d_ d;nlH 好似我思考會好d, 但背誦又差到貼地 =.=

crap 發表於 2005-4-21 02:29 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-21 04:00 PM:
"O,mS5GU$p%P3p6F*g:k 當然係天份重要啦,我覺得天份同努力的重要性差不多7:3 啦$y6_4a9_hI
或者我鍾意睇SPORT GAMES啦,你睇O下入面D球星
? T;`$Q)P0w#\8Wf"v'`!o 個個都一定係天才橫溢,但是就基本上冇一個係無天份而可以將勤補拙4C!J9l8R)Fy
就好像讀書咁,叻的人半個鐘就溫晒書,唔叻的人就半日都溫唔晒書
fg,oaH7^ 冇天份而靠將勤補拙的,最多只係唔差,但肯定冇機會再上一層
6M/@"IxD)i[ 有天份而唔太努力,就肯定已經係唔差先,仲有機會再上一層 [/quote]/i.e#SR D~

$rq7m,F` 用運動是很好的例子:D
q#]Lh"p 因運動的確好著重天份, 但大家其實亦很喜歡工兵型球員, Keane, Gattuso, Makelele, etc.
&h*_)|~&O%m 他們沒有太細膩的腳法, 身價腳可與其他星級球員看齊,#f-H+a1H*O|#Sl
同時亦有很多天份型球員從不努力, 肥朗是好例子, 大家因他的天份而愛上他, 亦因他懶而開始討厭他..W.Z0n_VK

;s.t0V/['@ 而讀書, 叻的定義太廣, 我相信無人可以科科都叻, 有d科都要努力
2tn3kv"_|'a 而且你看那些10A狀元語錄, 多是每天溫上7/8小時書...
7B2Xbg`y2G
:mI.u0hp3G 這題目矛盾的地方是:
6`9u;DW8q @X 太多有天份的人自恃天份高而從不努力, 或選擇性地努力:i J r"f X']u
他們大多被努力的人趕過了, 是龜兔賽跑的道理

srfqt1 發表於 2005-4-21 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-21 02:29 PM:
[S+E [RTR 這題目矛盾的地方是:
.o)a |WJ 太多有天份的人自恃天份高而從不努力, 或選擇性地努力M(\ IA!]
他們大多被努力的人趕過了, 是龜兔賽跑的道理[/quote]
qN5D)CX~T.B` j dusHT!Ili
可能係是龜兔賽跑的道理,但是我好堅持一樣野
3A,VYsf p 冇天份而靠將勤補拙的,肯定冇機會再上一層;D/fJ!x;G Mh
有天份而唔太努力,重有機會再上一層"{O0l})H'k
有d無奈,但是已經接受咗呢個事實3J8QWX5P,tN"KJY {
au/z!r;o-fWv#g
[[i] Last edited by srfqt1 on 2005-4-21 at 02:39 PM [/i]]

crap 發表於 2005-4-21 02:45 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-21 04:38 PM:
7bvg#_g6V~J o@
^f+ow6Q1l
+~ Lil8b&s 可能係是龜兔賽跑的道理,但是我好堅持一樣野
I oP r/{X [color=Purple]冇天份而靠將勤補拙的,肯定冇機會再上一層[/color]#f9{5gN gX M4`y(jK
[color=Blue]有天份而唔太努力,重有機會再上一層[/color] [/quote]-[J+l)n)A]Y

+sQ[(]D4jra7S [color=Blue]呢點我非常認同[/color],
G C~[ @-{AM X [color=Purple]但呢點又未必, 於工事上, 聰明人有天份, 自然有野心, 不少上級會選擇一個肯搏命的人, 但當然不少會選有效率的, 所以唔一定係肯定無機會再上一層, 所以唔需要無奈:)[/color]^.cQ6QI1n
I)lyZW8@(D#M+up1n
[[i] Last edited by crap on 2005-4-21 at 04:47 PM [/i]]

brightlee 發表於 2005-4-23 01:48 PM

talent, yes, it's really important.
4P7ES(O%zq-y-n;K|a but I believe Hard working is the most important thing, even you are working in our society, you are studying in school or in university.&H1Sez,] a
If you are not hard working, even you get the talents for Ronaldano.. do u think you will practise well if u are lazy?! what will be your results?! You can guess it.
*iWr/t qs em.. this is my comment, both of them are really really really important

kyleung 發表於 2005-4-23 01:55 PM

聰明重要 o|6N-{wb

Lw^7Eo s*xs 世界各地個 d 天才兒童[-Ni B;|$?{ r
睇幾睇可以睇明大學 d 野甚至有大學收佢地
8L:oU2? v ] ~H s BHY-d
你估智商較低甚至弱智個 d 人
"n!O q)]|mb2E'S 一日付出 24 小時去溫3V!y#] Z9C$|
可唔可以咁樣呢?

brightlee 發表於 2005-4-23 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]kyleung[/i] at 2005-4-23 15:55:
eM$g4_yD&\A 聰明重要
y5{z)J | x HNB&p3IG3l
世界各地個 d 天才兒童e$zKN6b d
... [/quote]
%~7y2m-z5I'`9L7[
_JbuT v#e5| Oh.. I think.. don't just look at the RESULTS only
#cTvD n J2yt(l\ everyone has their strengths... to build up our life and society.
v XqGRp,ga but if we are all lazy.. our life are nothing......

Rika 發表於 2005-4-23 03:52 PM

只要有天份就唔需要努力? No&e:Uv3l2@yed` Y
只要肯努力就唔需要天份? No.~Kw F7e T(T-l-?
It's because 天份 and 努力 have to put together, only one of them never can be successed
F_ MPwM~g People have 天份 can have a chance to have greater success in their life if they can 努力
3vO EQ.lg"R People do not have 天份 can have a little success in their life if they can 努力
:t.?*U;Zryy/p2g'|"q People do not 努力 doesn't matter he/she got 天份, they still fail in the life&MN%CCEw ?#[S)e
努力 is the most important factor, 天份 is bonus

brightlee 發表於 2005-4-23 04:16 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-4-23 17:52:b4v5O!h/z
只要有天份就唔需要努力? No
Q,`#k(R"O 只要肯 ... [/quote]
(otoV6Q+~V
X@ aW-Z1Yv#XI|6b%|^ I am supporting what you are talking about!!!

srfqt1 發表於 2005-4-23 04:28 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-4-23 03:52 PM:/w@~2bF,R:_
只要有天份就唔需要努力? No
g*Gg?2Cg 只要肯 ... [/quote]
*rbyf7oJ"F!RK )t!bzcum
當然所有人都明白天份+努力=成功"^Y Zw`1}W&iE
所以其實係鼓勵我地要搵一絛o岩自己的路去行4_+G2~qd1V R
正所謂勉強冇避幸福,
\,J"ds8VD%t 你係冇天份的,任你點努力,你都去唔到最高的層次-v2r#^V Ic
係冇運動天份,你點都冇可能一百米跑冠軍
3P"z cb[/N 所以人應該要找出自己的天份所在U%?d4AC
然後全力向前衝

左輪仔 發表於 2005-4-23 06:17 PM

做係呢課帕,令我明白呢個道理(VgMhT |(^"d

2}V5E!^Z?$B$i 《傷仲永》 7n v8\&I#W;G3Sx l
金谿民方仲永,世隸耕。仲永生五年,未嘗識書具,忽啼求之。父異焉,借旁近與之。即書詩四句,并自為其名。其詩以養父母、收族為意,傳一鄉秀才觀之。自是指物作詩立就,其文理皆有可觀者。邑人奇之,稍稍賓客其父,或以錢幣乞之。父利其然也,日扳仲永環謁于邑人,不使學。
r#gi aV O1Cyj
1}bz,D n ?0G R},q 予聞之也久。明道中,從先人還家,于舅家見之,十二三矣,令作詩,不能稱前時之聞。
*XON8] p\B$z
WM8L)Mb D7]M+f 又七年,還自揚州,復到舅家,問焉,曰:「泯然眾人矣。」 9q!Nh,W3F_0Yb

1e~P@ U1Z#S-R 王子曰:仲永之通悟,受之天也。其受之人也,賢于材人遠矣!卒之為眾人,則其受於人者不至也。彼其受之天也,如此其賢也;不受之人,且為眾人;今夫不受之天,固眾人,又不受之人,得為眾人而已邪?.?W"VxTQ|%J
8c-NO6i y@4\6W
書解: I:j9g-q[#tP
全文寫天資聰穎的方仲永,年幼「指物立詩」,可惜他的父親沒讓他好好學習,長大後「泯然眾人」(同平凡人冇分別),說明成材在於接受教育,努力學習。本文以故事為基礎進行說理:仲永幼時的聰穎及長大之平庸、一事無成,成了強烈的對比,先揚後抑,說理言簡意賅。

aiqidejiao 發表於 2005-4-23 10:17 PM

用番之前有朋友的運動比喻)neM%L0p!?S^
年中會有唔少咩天才球員出現/H}#Xd:n_
小弟記得當年愛華頓既卡丹馬達利有神童之稱P#~hE4BA$?{
去左邊?
d,V8\o| 當年聯既沙柏
F'E!pph7^%aHf 係最佳年輕球員f+q%bLIm3S"Sk
之後又點呢?)TS{7x wS*F
:W6wa |cv
小弟想講既係%u'U6wq,{#`
有天份但係冇好運pL8N+H:lr}%Q7F
都係死......?j*l-\'gn'v)j
有陣時唔係天份同努力兩樣野就決定晒成功與否'k5yfn)o.AN
^'fS/b5i!lbr
同埋[0^[ZnL%ub%\5b
小弟覺得天份緊要一點
eTl*N'v3x3R!?3T.P&Y 至少q7VuW6NZ_,j
有餘未盡點都比盡力而為好「聽」一點吧
w%^3W,m5C3P 而且p0`DulxZ|.AC
其實好多時7m VaE%xN d
命運(際遇)真係埋沒左好多天才
u5g~X(?k1\*b0sK 小弟覺得有不少我們認為有天才的人sc;IiD6s a'q
其實他們真正的能力是他們的努力

brightlee 發表於 2005-4-23 10:19 PM

[quote]Originally posted by [i]aiqidejiao[/i] at 2005-4-24 00:17: Q Gb\Dh
用番之前有朋友的運動比喻
/|O/h\9`b5C!yj 年中會有唔少 ... [/quote]
;K Qkm n9\[b;g
9I[1D$M-B+t6D!{uB well, Lee Sharpe?c.KkUY9i_j
He took drugs..
\jm_.l9\IX#Ho then you couldn't blame anyone, cos he's suicide his career.....
)Fg U)^L3J.Ka right?!

srfqt1 發表於 2005-4-23 10:40 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2005-4-23 10:19 PM:
"Xh9\g&j0l x well, Lee Sharpe?dT[#t"z4ntx?
He took drugs..
7Q-dL9_(f ~ a%l] then you couldn't blame anyone, cos he's suicide his career.....
'bj |}.s m right?! [/quote]
~*lGn(P1~:k
}L+_p.zdzx HUR 卡丹馬達利都好像又係took drugs
SC F5c RF3vbA Yi 你舉的例子都幾搞野

crap 發表於 2005-4-23 11:08 PM

[color=LimeGreen][size=4][u][b]龜兔賽跑:[/b][/u][/size][/color] [color=LimeGreen]- 天份與努力的故事[/color]
Y"?%kl_8m -^{^T6R
[color=Blue][b]第一回合[/b][/color]: (係人都知…) 阿兔自恃跑得快(有天份), 帶離左阿龜好多之後去玩訓覺, 結果訓醒發現被阿龜慢慢努力趕過左..
/WXu.B+Bs 解釋: [color=Blue]有天份而不努力, 在現實世界中很容易被非常努力的人趕過 (因現實中天份的差距很少會那麼極端)[/color]sr`;S+G3k,e

9a T C/M ?5Hl [color=Purple][b]第二回合[/b][/color]: 阿兔知驚, 無輕敵, 一開始就全力奔向終點, 贏900幾條街 `,aR&Pe4e
解釋: [color=Purple]只要有天份而又努力既話, 無天份既人係無得追[/color]0c4bx m1YH/aa7v6ih
TGd`sSn+q'}`
[color=Green][b]第三回合[/b][/color]: 阿龜下戰書, 阿兔同之前回合一樣, 一開始就全力狂衝, 但最後都輸左, 因為跑道要經過一條河…
He\)fFi5gMXn 解釋: [size=4][color=Green]天生我材必有用, 每人都有天份, 只要搵到自己比人優勝既地方, 加以發揮, 咁就仍然有勝出既機會[/color][/size];):cool::D:lol:
.F k:?1To,Z9H$Y
o/W#Z-_2Mo
TO.Z6W/Ta
;? s }7Q8W]r7z7e 節錄自我Organisational Behaviour 講師:)
o$r3QA tYcx[,k
&O/T-~1s5H?C [[i] Last edited by crap on 2005-4-24 at 01:20 AM [/i]]

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.