[4/21加分題] 討論: 大家點樣睇天份同努力?
好多人會恃住有天份而唔太努力3IQ2Y7gQN4}Z n W又有好多人因為無天份而將勤補拙
7q)Wb G:NjVg
大家覺得:
只要有天份就唔需要努力? 還是#[7iva8Tfq
只要肯努力就唔需要天份?dHDYb!DD0?d6u-h
希望大家討論下, 分享下:~T+kd0]u#g:\
你覺得邊樣重要?.nmF bo9D8U
自己屬於靠天份/靠努力既人,Zo a%I4D7VQ0gX
覺得響邊d事上面要天份, 邊d事上面要努力?
有無成功/失敗既例子?m(n9HG~t
有無試過有天份做一樣野而又努力? 成果如何??5j#o Z)R1o:O
3s1e;C6`,~6K1m
希望大家俾心機答:DL:I!BHRN#i A
我諗會幾有分加;)
同埋有時唔洗下下都為分嫁, 一齊傾下會學到野:Dvp5s1B V3?t7N
G(I2jmU-K,A-H
*大家記住唔好吵架呀:D
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-23 at 01:33 PM [/i]] 我覺得只要肯努力就唔需要天份好過有天份但唔努力囉~~
因為有d有天份o既人會恃才傲物~~~
浪費左上天俾佢o地o既恩典~~
但係d努力o既人就要好俾心機先可以追貼d有天份o既人o既 level~~~
對d好努力o既人係好唔公平囉~~
9n!D!D9bc.j^$R
而我就覺得我係一個有少許天份同少許努力o既人~~
因為有d事我唔雖用好努力就可以做得比d好努力o既人好 =.=[0?3cZ$`i_P
以上只係我o既分享:P 當然係天份重要啦,我覺得天份同努力的重要性差不多7:3 啦/a)S[j&^/\ s6@
或者我鍾意睇SPORT GAMES啦,你睇O下入面D球星!t~ fqdZq
個個都一定係天才橫溢,但是就基本上冇一個係無天份而可以將勤補拙
就好像讀書咁,叻的人半個鐘就溫晒書,唔叻的人就半日都溫唔晒書
冇天份而靠將勤補拙的,最多只係唔差,但肯定冇機會再上一層;B]-`4Y6iZ
有天份而唔太努力,就肯定已經係唔差先,仲有機會再上一層 [quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-21 02:00 PM:LZ&l