娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crap 發表於 2005-4-21 01:52 PM

[4/21加分題] 討論: 大家點樣睇天份同努力?

好多人會恃住有天份而唔太努力3IQ2Y7gQN4}Z n W
又有好多人因為無天份而將勤補拙
q\ ?6N mj?o"U"\ 7q)Wb G:NjVg
大家覺得:
'Ft^m;_1sW/VQrZZ 只要有天份就唔需要努力?          還是#[7i va8Tf q
只要肯努力就唔需要天份?dHDYb!DD0?d6u-h

+m:wDN^)lr
r RyX J4F'{ PE 希望大家討論下, 分享下:~T+kd0]u#g:\
你覺得邊樣重要?.nmFbo9D8U
自己屬於靠天份/靠努力既人,Zo a%I4D7VQ0gX
覺得響邊d事上面要天份, 邊d事上面要努力?
Vy-dlDk 有無成功/失敗既例子?m(n9HG~t
有無試過有天份做一樣野而又努力? 成果如何??5j#o Z)R1o:O
3s1e;C6`,~6K1m

*x x{] PR
M](vADS"R 希望大家俾心機答:DL:I!BHRN#iA
我諗會幾有分加;)
Sb&p7CU9u{ 同埋有時唔洗下下都為分嫁, 一齊傾下會學到野:Dvp5s1B V3?t7N

?.j{ RE!wK G(I2jm U-K,A-H
*大家記住唔好吵架呀:D
|w6e%m^
}d U A,L [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-23 at 01:33 PM [/i]]

sfxc0000 發表於 2005-4-21 02:00 PM

我覺得只要肯努力就唔需要天份好過有天份但唔努力囉~~
g#_fx4M{^un\{H 因為有d有天份o既人會恃才傲物~~~
l[+U,Sn k7r { 浪費左上天俾佢o地o既恩典~~
5p;}-A+^9qD Q;A:j,x 但係d努力o既人就要好俾心機先可以追貼d有天份o既人o既 level~~~
'kx m(S$S D8~ 對d好努力o既人係好唔公平囉~~
b/{v v,l 9n!D!D9bc.j^$R
而我就覺得我係一個有少許天份同少許努力o既人~~
2}ggF*K2a[!_/}9_ K#f 因為有d事我唔雖用好努力就可以做得比d好努力o既人好 =.= [0?3cZ$`i_P
以上只係我o既分享:P

srfqt1 發表於 2005-4-21 02:00 PM

當然係天份重要啦,我覺得天份同努力的重要性差不多7:3 啦/a)S[j&^/\ s6@
或者我鍾意睇SPORT GAMES啦,你睇O下入面D球星!t~ fqdZq
個個都一定係天才橫溢,但是就基本上冇一個係無天份而可以將勤補拙
:U7u}v(j+}1u`/C 就好像讀書咁,叻的人半個鐘就溫晒書,唔叻的人就半日都溫唔晒書
Q5^0]%|? 冇天份而靠將勤補拙的,最多只係唔差,但肯定冇機會再上一層;B]-`4Y6iZ
有天份而唔太努力,就肯定已經係唔差先,仲有機會再上一層

sfxc0000 發表於 2005-4-21 02:04 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-21 02:00 PM:LZ&lVRrK
當然係天份重要啦,我覺得天份同努力的重 ... [/quote]
GAsFi 但係你唔覺得咁會對d努力o既人好唔公平咩???FK"G;x[Wf
雖然我都知道肯努力o既人多數都比唔上有天份o既人......

srfqt1 發表於 2005-4-21 02:16 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-4-21 02:04 PM:
?E6ka1|!`$g
+s }Mn,F;L5p&id 但係你唔覺得咁會對d努力o既人好唔公平咩???
B7bI ^/Mc V 雖然我都知道肯努力o既人多數都比唔上有天份o既人...... [/quote]
8V:A5g~&F3o!I^!DI
R Jj'v ` t 呢個世界可以話公平又得,唔公平又得A"{QZ+R9fS
我覺得做人有時好像玩d rpg game咁%HkjUU
上天係分配咗你的能力大約都係差唔多,唔會一個太高, 一個太低QK8Ax"u{7wC7[
只不過a君可能讀書叻,b君就運動叻,c君就eq高f K6G+m,gu q8d&U
可能b君會羨慕a君讀書叻,但是a君又可能羨慕c君eq高 Q Z1ygV~8bVp#L
其實做人就係咁,可能上天俾咗一野樣你,你係全世界全叻的1nL%G7A7T:\(o l(V
不過俾果一野樣,係你成世人都用唔著既,咁你可唔可以怨個天唔公平
,~&SRy V e K b:C
#jF"~o:wU5d w\*s [[i] Last edited by srfqt1 on 2005-4-21 at 02:42 PM [/i]]

sfxc0000 發表於 2005-4-21 02:25 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-21 02:16 PM:
0bS#eKjX I6E%J +gD6j7s2L?a

!I yKWp/o2B_ 呢個世界可以話公平又得,唔公平又得 ... [/quote]
:^Fc1??O&^)X 咁又係~~3y y:W^ O {Is
好似我思考會好d, 但背誦又差到貼地 =.=

crap 發表於 2005-4-21 02:29 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-21 04:00 PM:
*z)n:}R1j+i 當然係天份重要啦,我覺得天份同努力的重要性差不多7:3 啦
A"\H9|8LBtQ c 或者我鍾意睇SPORT GAMES啦,你睇O下入面D球星 V6u s!nZ |M
個個都一定係天才橫溢,但是就基本上冇一個係無天份而可以將勤補拙Q5f h p)w
就好像讀書咁,叻的人半個鐘就溫晒書,唔叻的人就半日都溫唔晒書[!|'S v-ER*l*F1q
冇天份而靠將勤補拙的,最多只係唔差,但肯定冇機會再上一層GJ^5OY#I
有天份而唔太努力,就肯定已經係唔差先,仲有機會再上一層 [/quote]E0f4Lz(v7sMp h

'c$Pdm8N 用運動是很好的例子:D
@6|d@ @+}h| 因運動的確好著重天份, 但大家其實亦很喜歡工兵型球員, Keane, Gattuso, Makelele, etc.
{!{G3V3F(X 他們沒有太細膩的腳法, 身價腳可與其他星級球員看齊,}j'[9DT)d$z&T\_sS
同時亦有很多天份型球員從不努力, 肥朗是好例子, 大家因他的天份而愛上他, 亦因他懶而開始討厭他..!LtS&z V,b-@#K
DzK#@1cV-N ggqR
而讀書, 叻的定義太廣, 我相信無人可以科科都叻, 有d科都要努力gl#ee Il6nz
而且你看那些10A狀元語錄, 多是每天溫上7/8小時書...;I)o Y_+MZ6Xzx m

7]7DNbr4Z&n0R#h5M 這題目矛盾的地方是:#my0^0G s
太多有天份的人自恃天份高而從不努力, 或選擇性地努力
5~0_8JF8u!r%y1\ 他們大多被努力的人趕過了, 是龜兔賽跑的道理

srfqt1 發表於 2005-4-21 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-21 02:29 PM:v jF7TX/DJwt
這題目矛盾的地方是: zB3}$Q$TEfa5s3I I H M
太多有天份的人自恃天份高而從不努力, 或選擇性地努力
't k(^w(oJk L1x%e8l 他們大多被努力的人趕過了, 是龜兔賽跑的道理[/quote]9W4jNtWN\

t y#a6x T sz#f 可能係是龜兔賽跑的道理,但是我好堅持一樣野
1rpS\ D7N 冇天份而靠將勤補拙的,肯定冇機會再上一層F X4SF]
有天份而唔太努力,重有機會再上一層l6Yk&|4m,q#Jl\+tY
有d無奈,但是已經接受咗呢個事實
2nZ.]wpPf
FK2d],O(l t:n V [[i] Last edited by srfqt1 on 2005-4-21 at 02:39 PM [/i]]

crap 發表於 2005-4-21 02:45 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-21 04:38 PM:
6c{ FA#{mWN9l &C*mp:M"Bq _1{.K9|
E%}+Ocy2p.{/C
可能係是龜兔賽跑的道理,但是我好堅持一樣野7} \l0M^
[color=Purple]冇天份而靠將勤補拙的,肯定冇機會再上一層[/color]
z;FFe\^ Q.` [color=Blue]有天份而唔太努力,重有機會再上一層[/color] [/quote]n,Cbd,C!^d"A

H0W5Kr.[$D\c1p [color=Blue]呢點我非常認同[/color],
d(K/b_ wH [color=Purple]但呢點又未必, 於工事上, 聰明人有天份, 自然有野心, 不少上級會選擇一個肯搏命的人, 但當然不少會選有效率的, 所以唔一定係肯定無機會再上一層, 所以唔需要無奈:)[/color]
iUoA%X d*]rT
s M#eG ^5kH v3Q#x2D [[i] Last edited by crap on 2005-4-21 at 04:47 PM [/i]]

brightlee 發表於 2005-4-23 01:48 PM

talent, yes, it's really important.Iy Y/Yw;a]fy
but I believe Hard working is the most important thing, even you are working in our society, you are studying in school or in university.
3[ P*X#PO f%L If you are not hard working, even you get the talents for Ronaldano.. do u think you will practise well if u are lazy?! what will be your results?! You can guess it._g3p,sM~e9`O x;Q
em.. this is my comment, both of them are really really really important

kyleung 發表於 2005-4-23 01:55 PM

聰明重要_}8n/r#t*Ca

0n c*i*B`~4Z8I5ek 世界各地個 d 天才兒童
ML D v$@9]-D8E 睇幾睇可以睇明大學 d 野甚至有大學收佢地3fqGy$g#K(F6z#Fzd6B
+u G \ m ~
你估智商較低甚至弱智個 d 人
H {t%j)XY u6i] 一日付出 24 小時去溫R m$i$k$u
可唔可以咁樣呢?

brightlee 發表於 2005-4-23 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]kyleung[/i] at 2005-4-23 15:55:
%Hv2Nh[9y~(k%z4g 聰明重要Ae T,J$h8X~
ousc#QZ
世界各地個 d 天才兒童)?5X3u+LI
... [/quote][h.f`0J
/A!wNp'f0vi~W
Oh.. I think.. don't just look at the RESULTS only-U3I'b;]MgZ
everyone has their strengths... to build up our life and society.
cfwV!m)u9c(u$@ _N but if we are all lazy.. our life are nothing......

Rika 發表於 2005-4-23 03:52 PM

只要有天份就唔需要努力? No|N4}DJ["i:a;P
只要肯努力就唔需要天份? No
&|)?'t!O1L%Y&Q It's because 天份 and 努力 have to put together, only one of them never can be successed
B EHc"@m p)\ People have 天份 can have a chance to have greater success in their life if they can 努力
8E-bH*z{ Ca4X Q People do not have 天份 can have a little success in their life if they can 努力*z ] PO&S3v
People do not 努力 doesn't matter he/she got 天份, they still fail in the lifee'b6H`R+T,Bl#m7g
努力 is the most important factor, 天份 is bonus

brightlee 發表於 2005-4-23 04:16 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-4-23 17:52:\:Ge SV8G*s
只要有天份就唔需要努力? No
+Bb3_ R(C.o'D/^h 只要肯 ... [/quote]c(b2p:N W
5C+m.w&s"A o_C*\
I am supporting what you are talking about!!!

srfqt1 發表於 2005-4-23 04:28 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-4-23 03:52 PM:Ox!n,Jx9X0KGdiS
只要有天份就唔需要努力? No
P*WBk7o k8Z0]C2{ 只要肯 ... [/quote]J6K4N1cvRS%P,`
NAs}U6BN2G
當然所有人都明白天份+努力=成功
pD7mte-\1^*m'}R 所以其實係鼓勵我地要搵一絛o岩自己的路去行4xRh'Z-MO
正所謂勉強冇避幸福,
Tbo T1d 你係冇天份的,任你點努力,你都去唔到最高的層次DU0m(u2}$NM:t8q!f M
係冇運動天份,你點都冇可能一百米跑冠軍+gmPd;DL2V#m"\-d
所以人應該要找出自己的天份所在
8QPy?&rA 然後全力向前衝

左輪仔 發表於 2005-4-23 06:17 PM

做係呢課帕,令我明白呢個道理 c.b2cH V`
7V ~wj7Aj
《傷仲永》
vT;H(]2A dBH 金谿民方仲永,世隸耕。仲永生五年,未嘗識書具,忽啼求之。父異焉,借旁近與之。即書詩四句,并自為其名。其詩以養父母、收族為意,傳一鄉秀才觀之。自是指物作詩立就,其文理皆有可觀者。邑人奇之,稍稍賓客其父,或以錢幣乞之。父利其然也,日扳仲永環謁于邑人,不使學。 /B j[uKjL
L$d/bSS(U)c}X
予聞之也久。明道中,從先人還家,于舅家見之,十二三矣,令作詩,不能稱前時之聞。
U$]6ah}7Lh%tZ)S pK9u ^0k J'AqA
又七年,還自揚州,復到舅家,問焉,曰:「泯然眾人矣。」 )Z Z)p [L$k:g

3y8o0@(F;C.c;~QX 王子曰:仲永之通悟,受之天也。其受之人也,賢于材人遠矣!卒之為眾人,則其受於人者不至也。彼其受之天也,如此其賢也;不受之人,且為眾人;今夫不受之天,固眾人,又不受之人,得為眾人而已邪?
(~q\.N5m0N
i3LP0?j:J*INoe 書解:4]6d,@x1B8q1\K
全文寫天資聰穎的方仲永,年幼「指物立詩」,可惜他的父親沒讓他好好學習,長大後「泯然眾人」(同平凡人冇分別),說明成材在於接受教育,努力學習。本文以故事為基礎進行說理:仲永幼時的聰穎及長大之平庸、一事無成,成了強烈的對比,先揚後抑,說理言簡意賅。

aiqidejiao 發表於 2005-4-23 10:17 PM

用番之前有朋友的運動比喻"y E3w e,}t!m ~n
年中會有唔少咩天才球員出現
z#`;bZZ0~.H S#JT 小弟記得當年愛華頓既卡丹馬達利有神童之稱
A'eW|:~7e y/u9a'`Y 去左邊?%F,O zC9pNv
當年聯既沙柏#FF)O%@}]
係最佳年輕球員5O(c[Tff
之後又點呢?F+F(]}:x;V
3yv6[9u"waE E1b
小弟想講既係
9E#v9[N|1S 有天份但係冇好運/}H,X8x"[7n6K8M#tf
都係死......;t6Cq?$? {r
有陣時唔係天份同努力兩樣野就決定晒成功與否$k.L4sI-S)?F

+F)}6fat 同埋
:l`'I1XE;Lpt(b 小弟覺得天份緊要一點
F s1z]3_ 至少
9I;R3@I\,j 有餘未盡點都比盡力而為好「聽」一點吧*G6GDeN VSn P
而且
nI*bm;kj+|V 其實好多時
HlD/l u0URP?w 命運(際遇)真係埋沒左好多天才
2MvkB2L-jz2~ 小弟覺得有不少我們認為有天才的人
$R["P|s(O 其實他們真正的能力是他們的努力

brightlee 發表於 2005-4-23 10:19 PM

[quote]Originally posted by [i]aiqidejiao[/i] at 2005-4-24 00:17:
w xk[yq{-JL 用番之前有朋友的運動比喻8~"u6e4D6};h @7}
年中會有唔少 ... [/quote]
_u'brlOL{7g&W z \,C9H7Eu"T+R C%\4u
well, Lee Sharpe?
%k_5s"|H He took drugs..
u0n@v|Hl3XG@ then you couldn't blame anyone, cos he's suicide his career.....
u xC@Th7K right?!

srfqt1 發表於 2005-4-23 10:40 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2005-4-23 10:19 PM:
7L3Qu0d,v7\2B well, Lee Sharpe?
wl!qX X X He took drugs..O LS:[iI Hx{/D3J
then you couldn't blame anyone, cos he's suicide his career.....
o!r9` vJX*h right?! [/quote]
7^"E$Ym/d GZU C*aQ;x*K-I w
卡丹馬達利都好像又係took drugs(Bx/lQL-p'eV Q
你舉的例子都幾搞野

crap 發表於 2005-4-23 11:08 PM

[color=LimeGreen][size=4][u][b]龜兔賽跑:[/b][/u][/size][/color] [color=LimeGreen]- 天份與努力的故事[/color]+d,B-M*U1W

7xV0g5]^KZ6k4~ [color=Blue][b]第一回合[/b][/color]: (係人都知…) 阿兔自恃跑得快(有天份), 帶離左阿龜好多之後去玩訓覺, 結果訓醒發現被阿龜慢慢努力趕過左..
$t'Br`$K1s f 解釋: [color=Blue]有天份而不努力, 在現實世界中很容易被非常努力的人趕過 (因現實中天份的差距很少會那麼極端)[/color]
5Z1C:t[5h.[\v-S0iL g'mT u1\/I,pR
[color=Purple][b]第二回合[/b][/color]: 阿兔知驚, 無輕敵, 一開始就全力奔向終點, 贏900幾條街+}4~6|` x+Gs#t
解釋: [color=Purple]只要有天份而又努力既話, 無天份既人係無得追[/color]
.xbj~q U@[H#z:Lmt2g
[color=Green][b]第三回合[/b][/color]: 阿龜下戰書, 阿兔同之前回合一樣, 一開始就全力狂衝, 但最後都輸左, 因為跑道要經過一條河…#F*f^VI'n
解釋: [size=4][color=Green]天生我材必有用, 每人都有天份, 只要搵到自己比人優勝既地方, 加以發揮, 咁就仍然有勝出既機會[/color][/size];):cool::D:lol:
4A8J:p$sB Zdpo-u1f
Gb-G.@EbzV 7^cW~"_+f:ZZ"V{P

8ki2a+K!F"~ 節錄自我Organisational Behaviour 講師:):s&Y L.N}~'O^

? |/J ?6EBW [[i] Last edited by crap on 2005-4-24 at 01:20 AM [/i]]

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.