大家個網名點黎既呢?
其實我想問吓你地個名係點黎,同埋有無其他意思??;) 冇嫁,初初冇咁住留咁多言既,亂咁改的^^" Lincoln係我條仔個名,:lol:iP^M @IB因為個戶口係佢既!:lol::D:P;):):cool::o [quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-4-22 01:22 AM:-z8nk:q0bz
冇嫁,初初冇咁住留咁多言既,亂咁改的^^" [/quote]
x4`V,DfYm9L
你一個月發左3000個帖wo...^^;?&R7xLQ!v~,m
?N#x4I7b?T%h^1k%I3x
我ge好簡單
Max係我個名,p0tf5XoIqq/O
而我踢波成日b人叫費高(廢高...=.=")MV8W Y@"rz
;M8\1Iqm9Z$NCt
夾埋咪變MaxFigo ^^ aiqidejiao!VkYw,fzM
我用過唔少網名
0的網名都係用花名改E2~7\ hv
但係好多時會同人撞
後來我試過改左呢個名(當然又係同花名有關啦)
係forum到又真係冇人用過zw5f+onz~ k
所以家下去親新地方
都係用呢個名 [quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-4-22 01:39 AM:
D.gW;||.W
你一個月發左3000個帖wo...^^
8M;I8A9y\5}F
我ge好簡單
Max係我個名
而我踢波成日b人叫費高(廢高...=.=")v kE[%N/z
夾埋咪變MaxFigo ^^ [/quote]
係呀^^" 我d名都係打機用開.....
真係唔記得點會禁改...
多數打機都係...
NiGhTMaRe...# d6Posb3V
~HeIYa..#
Ni~ya!! 所以我去邊都用呢d名 名是有段古,但太長了(也不夠趣)懶寫~~ 小姓齊...比人叫左robertchai,籮拔仔...=o= 冇呀......{,d Qo:k:I?xDH.b9]
Him係我個名
傻仔呀......
可能因為自己傻傻地=.="" 我個人幾奇怪+求奇:P 我真名叫 Michael Yip, 有個買斷了既球衣網頁叫番[url]www.michaelyip.com[/url], 因此網上註冊個名也叫番michaelyip.com :) 求奇作嫁ja..........冇意思嫁
頁:
[1]