娛樂滿紛 26FUN's Archiver

camus 發表於 2005-4-22 01:07 AM

大家個網名點黎既呢?

其實我想問吓你地個名係點黎,同埋有無其他意思??;)

abc123aa 發表於 2005-4-22 01:22 AM

冇嫁,初初冇咁住留咁多言既,亂咁改的^^"

Lincoln 發表於 2005-4-22 01:30 AM

Lincoln係我條仔個名,:lol:iP^M @IB
因為個戶口係佢既!:lol::D:P;):):cool::o

MaxFigo 發表於 2005-4-22 01:39 AM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-4-22 01:22 AM:-z8nk:q0bz
冇嫁,初初冇咁住留咁多言既,亂咁改的^^" [/quote]
.`nfk9[
D2I+K&u$k x4`V,Df Ym9L
你一個月發左3000個帖wo...^^;?&R7xLQ!v~,m

d2\;@*q0Y`y ?N#x4I7b?T%h^1k%I3x
我ge好簡單
7D%mA)I U"G"I y| Max係我個名,p0tf5XoIq q/O

S+w2f1h/| x_` 而我踢波成日b人叫費高(廢高...=.=")MV8WY@"rz
;M8\1Iqm9Z$NCt
夾埋咪變MaxFigo ^^

aiqidejiao 發表於 2005-4-22 01:49 AM

aiqidejiao!VkYw,fzM
我用過唔少網名
8`D3h-U2P{ 0的網名都係用花名改E2~7\ hv
但係好多時會同人撞
1d/j;hF:zT7V,V,C 後來我試過改左呢個名(當然又係同花名有關啦)
;Ud#RI2u)w} 係forum到又真係冇人用過zw5f+onz~ k
所以家下去親新地方
)tV*M;R&Ih 都係用呢個名

abc123aa 發表於 2005-4-22 03:27 AM

[quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-4-22 01:39 AM:
(jb M5wC$mU1i ^*~Q2\
#tE o/w&Vf1h
h+N T'Z LBG D.gW;||.W
你一個月發左3000個帖wo...^^
3R3I]zo 8M;I8A9y\5}F

N a\ n5xVVQ&[ 我ge好簡單
a!Nq%Q!{ ~ X:V Max係我個名
*tf*F`r:ps
_.P*Ws.KW 而我踢波成日b人叫費高(廢高...=.=")v kE[%N/z

$V,m8R{'wZ'k 夾埋咪變MaxFigo ^^ [/quote]
E3][*v,zK5{+bM&}{d{0Z 係呀^^"

nightmare 發表於 2005-4-22 10:40 AM

我d名都係打機用開.....
!Q mEsF 真係唔記得點會禁改...
N5o8|'Fx;D'V 多數打機都係...
,{-z;QM?)VN NiGhTMaRe...# d6P osb3V
~HeIYa..#
1Axe~(X+S3fL Ni~ya!!                       所以我去邊都用呢d名

DXneo 發表於 2005-4-22 10:41 AM

名是有段古,但太長了(也不夠趣)懶寫~~

robertchai 發表於 2005-4-22 11:22 AM

小姓齊...比人叫左robertchai,籮拔仔...=o=

傻仔Him 發表於 2005-4-22 02:38 PM

冇呀......{,d Qo:k:I?xD H.b9]
Him係我個名
!d5NFWsk[ 傻仔呀......
n$o m;u(~_b-t+db 可能因為自己傻傻地=.=""

發表於 2005-4-22 03:07 PM

我個人幾奇怪+求奇:P

michaelyip.com 發表於 2005-4-22 11:39 PM

我真名叫 Michael Yip, 有個買斷了既球衣網頁叫番[url]www.michaelyip.com[/url], 因此網上註冊個名也叫番michaelyip.com :)

火柴仔 發表於 2005-4-22 11:47 PM

求奇作嫁ja..........冇意思嫁

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.