娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yuripenny 發表於 2005-4-26 06:36 PM

一班女仔蝦一個女仔 (短片)

[url]http://www.hk3ware.com/w-ls.rm[/url] "P.]kg4K3Vc
而班x街女...鬼唔望全部俾人賣晒落去做雞~~~

JL:0 發表於 2005-4-26 06:41 PM

打999 o拉

superjackyy 發表於 2005-4-26 06:49 PM

i want to know what she hv done

neptune1122 發表於 2005-4-26 06:50 PM

[quote]Originally posted by [i]yuripenny[/i] at 06:36 PM 06:36 PM:
] Rm8\+xjIR7E [url]http://www.hk3ware.com/w-ls.rm[/url]
xn%E7tjJ {3@R 而班x街女...鬼唔望全部俾人賣晒落去做雞~~~ [/quote]-f?K7lL i:_5P
post alreaby before...
!~e9uY5b+p t&} thanks ur sharing~~:o

絕風 發表於 2005-4-26 07:06 PM

不可原諒,拉呢班仆街女比我,等我調教下,等佢地下人下等咁爽啦

samuelleung1988 發表於 2005-4-26 09:04 PM

初時以為扮野做戲, 點知打落真係啪啪聲, 好得人驚......班友仲要咁爛口, 屋村的青少年問題真令人關注

sfxc0000 發表於 2005-4-26 09:12 PM

post before
-@fC:A~N*R5W [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=36814&fpage=1[/url]

bbsex 發表於 2005-4-26 09:58 PM

please post part 2

scoripon 發表於 2005-4-26 10:17 PM

我想睇呀

shiryu2003 發表於 2005-4-27 12:20 AM

有人話係大陸...
{W!sLp 有人話係屋村...8rB1uqc4?
的確令人乞人憎既係個班女仔 vw c~(nH
回想起從前我自己俾人一班友拉入廁所打既事...
M)z+e4iCCr,s 當時擺明俾人屈..
8ao Z9e?5~$k O7F*Y%| 話我係度打女囉~3m3{bt n
呢度咁多位人兄..
{uoi)[A 有靚女你都唔會打啦下哇?+l@jx9C9ry7k5I4e
頂多係咪望多兩眼~3Y$PH$S`!Hj
家下人地唔順望佢「追緊」個條女~
8|o\An*x:e4~p3_ 個時我真係好無奈..9s$[ HO Z
四個男仔係廁所..;V5Y9h$UG
一個出去睇水~
Joj]G7G"bY 兩個係入面..Y&sw|X q3z.r7Xt
一個就係度打我..
.FifO Q 問我有無做..
i6_.UoG,{ 「我無做!」於是就打!!!!O9Y!V*?B:f:mfN+~aR
「無做呀啦!~~~.\/.」!!!f%K$t ?*XA^
仆佢個街..先擋晒佢攻擊先囉..
U_ ?6E({*Z 最後我想還拖..
h"R"j~ Z aoz 但後面d人就行前一步...`*_ |2Ke!b&M]$o
扮明就係要圍打...
L W_1}1KDZ*rL 個情況同呢個女仔情況一樣..
+l(A;a)JoVi 聽聲既內容可以知道大慨係呢班女仔係屈呢個女仔俾錢...
5ZH D,Vh;K3D(`*K 個女仔無錢俾唔到..
h.f D{%NU,?v 然後又有一後說話係講述一d感情問題..但我又聽得唔清楚..
'yW5M+?2E'j,a 如果有睇段片既人..&j T;\f_*tw"F|.q
都知道現在既圍串佢既人數有好幾個..`GN5\ l6L
仲有一個男仔添...
)Py~F'Y 其後...個男仔後面仲有幾多個真係唔知..
/?uY+U"gL |\2y 所以有d人話搵個最兇既打...我覺得唔係咁得..D$By%Cm
一定有人幫拖..
@ B i%}2jr 到時真係仲金..
!qjSjQ$v{e 講返我既收場..最後係佢地叫我走我自己先走..
5qkQ8hijR 容後我落左去訓導...
BpG;KQH[y a~\ 我知好多人話訓導廢..
*h9w!ki,U y6D d3C 但事實真係好廢..唔通可以叫訓導還拖?6M s)R,cR+N
無可能架嘛~
5xP Ta;A 其後唯有積極鍛鍊自己~~
mK7b^!U,{4^7e 以為只有我恰人!!!!無人可以恰我!!!!
E6m)x!D[&j0A,@ 當然必要時候..

代仔 發表於 2005-4-27 12:47 AM

上面既. 你既情形
7h J&gO2J2x 大既我都可以想像到, 打你班友"}(Z$j1@b(R
有下次重有無打呀
#q,D"Z)H U,u#G 我以前都有見過大約既情況,,但重未有出手做囉
?XO\,@ 係咪係度蝦條友係學校度, 但比人蝦既人又唔夠還手
7B J$P)vjx+h 咁佢就一直比人蝦到無讀為止, 又無人肯幫佢,你知啦無人會拿屎上身架麻, 最多都係唔蝦埋一份
9~(?s4xy-Q!~[ 同呀sir講又係死,,可能打得重金'YS0m{7` wN
你算好彩架嗱..打左一獲G0t3Aa8y y:eG
佢地要打你,邊洗講理由
A2F*Kj2N,p_ g /z~"DHs'ep
個file條女如果比人屈錢既,,今次比得
+O+]/fO3T x'p{&k#h 下次佢地又會食過返尋味"Fplr.g;]I
比又死.唔比又死V^#D@t M1O
打又唔得,唔打又等死

jason williams 發表於 2005-4-27 01:39 PM

so, sometimes i would think social skill is very important?"h^XA
social skill is a soft way to solve this kind of problemh8]-o;o9_7O9e
but sure i dun mean like a dog, my mean just like "one more fd, better than one more enemy"

史艷文2 發表於 2005-4-27 02:24 PM

[quote]Originally posted by [i]shiryu2003[/i] at 2005-4-27 12:20 AM:
RU&[e!q 有人話係大陸...2D5r6O,Rq yLY6_0A
有人話係屋村... ... [/quote]
8T aV'`$J"C
IP7m E`/B5Y
(b}I4g8} g}'N#A`!a)R 咁樣係你細胆,有人係你後面你就怕,胆,好重要!
RNkc2J U 相信你好小同人打交,我讀中三時,試過比5個中四的人打,
B-|V%TJ6b-l8B5P"@"~? 我博命還拖,用盡身邊物件,結果打成平手,vz U9I:n CV.^Q
一放學我立刻衝去追打返佢地,結果打咗一陣有警察,就散水!
u ~W U n|CE ]/u 第二日,我小息又去打,放學我又去打,打到大家都爆缸.bH/Jod\1lB
之後我跟住最惡個條友,在佢屋企樓下再打,
*ItOl"NI)?:^Kz J1v 以後我再無比人虾,佢地都怕咗我!
W$t*Hu3Zub'Q:L#Y 我23歲時,同行7人在旺角宵夜,有成10幾20人上晒水喉通來打我們,5P`N(^X*n
我們發爛奮力還拖,結果我地打返佢地轉頭,
+GZ7GP0U+pB 夠胆,夠惡,企得夠硬,好小人敢虾你!

代仔 發表於 2005-4-27 02:31 PM

你好堅喎
X'cp7^#r9g_ 7個打20個都打得win....U:z)UAIpu
你係黑記定打開拳架先..咁好打既9K:bQ ]x)^:B"D6C8}
話時話,,唔人蝦
i.yl%ph*L 唔還手,,,個結果通常都係越黎越過份

史艷文2 發表於 2005-4-27 02:36 PM

冇錯!唔還手,個結果通常都係越黎越過份!
%Ml @I!R%V 我以前係黑記,仲有玩過拳,而家唔係!!
%Twwi t{%utm 打交要睇埋環境,呢個世界有好多人好似好惡!-]L&lc9E h"~e
其實得外表!

shiryu2003 發表於 2005-4-27 05:40 PM

我真係唔知點形容...
+QLu1FX 你要我發爛都有試過...tPN [QTl&Z
不過已經係我講個件事之後...Nzb0q3U J9Y b
我記得係佢地話要「湊其」%n;cj U-VPWQ
話要幫阿大儲錢買野俾佢追個個女仔..$Y,d-o.b ?$[7Oz0Y s6v.A
佢地話我唔俾錢就打我..^f]9?3Pw6PO
其後我就唔俾..
c:e#c^0Nqk"G)}t'Q@ 佢地開始有行動..先係個阿大話打我..(又係上面故仔打我個個)#iN?/{1~Z
唔通我仲忍佢咩???
L[`;DS 俾錢你老憑架!!!!
ZYyvs4\ 於是就一腳伸開佢推佢落地勁打佢囉..
(f}j CU's H p+P 發晒癲留晒口水咁係咁打佢隻眼..睇女呀啦!!!!!!
LPRY6g!s-k N0E,O 有時打唔到隻眼咪打咀囉...
5Z/G,e Pa/@m2j 最後佢d手下拉開左我..仲有個人同我講「你痴筋架! 湊其洗唔洗打到咁呀!!」.KcxH9A
大佬家下係你地欺人太什...w+P:D [9Z!UF9|&U
關我咩事先??
)Dyz y U o2uG ------------------------------------------------------------------------------
Y$r%y,] s2r$?p 講返阿史生...單野...f d!j%tP(aA%~0si
我比人打個時仲係中一..I?-K#jnS+r
況且屋企教落要自衛.."K;p$["N/\UaW@
唔夠打就要擋...咁我就唔旅係企係度任人打囉..
x,t"kf7PE { NT2n 如果係要打既..參加比賽啦...UC ~ l c(?M }%w
跆拳...free fight~
;fM \.P k^Tp 無謂打爛仔架...N4P r X#d c}$w5R`Ui
我本身都係乖乖仔.. G pux!ND6HN8}
我非必要都唔會還拖...8hlX.S(Q)n3\ o
係要還既你就重手d...唔係細細力蚊到拍唔死咁..df@(^]$i8[$K.]C
其實我就覺得...打成平手咁咪算囉..
T2b-^mr z 做咩又要再去追著人打喎.. s9WyT0~EY;l(S,W
人不犯我...我不犯人../Bm9MA*@P(Iu,x
等佢打到黎先算啦..
RJm/Z/lwP9g.X 既然你講到你咁勁..一個打20個...
HGb:WOu 係咪先?
+u1u:m {*Hrs'j&G 黑記係唔係等於黑社會??
/i8?2w1YB4Tb@ 如果係既...我覺得更加唔好囉..Zl L3^7R#],\ h H
眾所周知黑社會係唔好既野..
sa N@n9N 一幫人成300幾個..去打「一」個人..
i H3W-L[.m.|B&O 得益係d乜野先?of B W]9co
人生已經因為黑社會..塗黑左你前面既路..}_M~+V \
盲目咁跟隨一d惡人..2cZ3L-NZ9\Q4j
以我既目光就係..呢班人唔好惹...
*A_XoR ou!A 漸漸你所識既人只係限於黑社會...惡人衰人壞人..
`/s7f_p&FF 並無一d現實社會上既人..'~ I2BR.{/c~z']
例如一d工作者..學生..小朋友..公公婆婆...等等..
g q C0iX Wv:Cg 唔好以為小朋友唔應該識..-Rv2P;B7^W"?@
因為第時既社會就係小朋友大個之後去打理..
7[ g G8VJ}S T 我地一眾就會老死..
Q/_/lCXQ!I]/@ 如果我地無一個好榜樣既..(_T myu[e
小朋友就會學壞..成為黑社會..做一d有損天理既野..2e ?6cnzp#`
咁做值得咩????

jason williams 發表於 2005-4-27 05:46 PM

[quote]Originally posted by [i]shiryu2003[/i] at 2005-4-27 05:40 PM:
_3H%\;Nh3t%W 我真係唔知點形容...
OYT4D.Q qO t~g 你要我發爛都有 ... [/quote]
YnP0A7I!F h&c ]3_-uoi'e1W
講得幾好

代仔 發表於 2005-4-28 02:44 AM

有陣時還拖既野
9z$K? c O 都要睇下對面係咪真係有料..如果佢地只係三五成群.無個好人果隻`5]5o_ P.XxW3qE3o
自己又唔係同佢地差好遠,,真係要還拖,,唔出手都要空 返佢地, 千其唔好唔出聲^FEmpe!S Y
如果對面係有料既,,咁就真係要諗過
%x(RM+f+o&{ 今次比你打win..遲下重有排打ucd H-se Ng Ra@v
咁就0願做一次衰仔,,低低地
$B)LxPoMF P*hpk.Wt 返屋企,再諗計

黃頁 發表於 2005-4-29 05:14 AM

講到除衫先cut機!!搞錯

ktv123 發表於 2005-5-9 10:33 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-4-26 02:32 AM:
D9spq7u SI,]] 條女實唔夠秋,所以揀最惡個條女為目標... [/quote]R;l \-Ndeb
\I*sM&Qy]
Agree with you 110%.  If one does not defend himself/herself, who is going to help?  Gotta love and protect ourselves before anything.

頁: 1 2 3 4 [5] 6

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.