娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yuripenny 發表於 2005-4-26 06:36 PM

一班女仔蝦一個女仔 (短片)

[url]http://www.hk3ware.com/w-ls.rm[/url] u(G;T7f*R8F0[c's
而班x街女...鬼唔望全部俾人賣晒落去做雞~~~

JL:0 發表於 2005-4-26 06:41 PM

打999 o拉

superjackyy 發表於 2005-4-26 06:49 PM

i want to know what she hv done

neptune1122 發表於 2005-4-26 06:50 PM

[quote]Originally posted by [i]yuripenny[/i] at 06:36 PM 06:36 PM:
FDOp(j\p Y [url]http://www.hk3ware.com/w-ls.rm[/url]
ms2u!TS!u4Q8F 而班x街女...鬼唔望全部俾人賣晒落去做雞~~~ [/quote]
,t%e*d1{{ post alreaby before...
'L0Ui6P"_Gz thanks ur sharing~~:o

絕風 發表於 2005-4-26 07:06 PM

不可原諒,拉呢班仆街女比我,等我調教下,等佢地下人下等咁爽啦

samuelleung1988 發表於 2005-4-26 09:04 PM

初時以為扮野做戲, 點知打落真係啪啪聲, 好得人驚......班友仲要咁爛口, 屋村的青少年問題真令人關注

sfxc0000 發表於 2005-4-26 09:12 PM

post before
kZ&?.[l4j4Z [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=36814&fpage=1[/url]

bbsex 發表於 2005-4-26 09:58 PM

please post part 2

scoripon 發表於 2005-4-26 10:17 PM

我想睇呀

shiryu2003 發表於 2005-4-27 12:20 AM

有人話係大陸...2sp ]0g*peqI
有人話係屋村...K?d;S9f0M#L
的確令人乞人憎既係個班女仔:cp;}WkQ$L^
回想起從前我自己俾人一班友拉入廁所打既事...3I3W2E \9w5y$t(g
當時擺明俾人屈..
/acN P*Hg5`ZG 話我係度打女囉~
)O;e:X]` 呢度咁多位人兄.. t7]UAPm
有靚女你都唔會打啦下哇?$G-Yvaw E R i
頂多係咪望多兩眼~h!^'k]6}.f/RX
家下人地唔順望佢「追緊」個條女~:L+fo%m w;IQ k6^2W_[Q;l
個時我真係好無奈..
8_*|*v)~C 四個男仔係廁所..1H'T.rH#w-r8i0D
一個出去睇水~
$} `d3n@V~,mI L5Ew 兩個係入面..'aA&Z"P t:KPW
一個就係度打我..
:g5Weh*^V%C| 問我有無做..nPP7uPy,S a&u;^
「我無做!」於是就打!!!!
}$|2K$Y A(P9R,U 「無做呀啦!~~~.\/.」!!!uael$R5[dm
仆佢個街..先擋晒佢攻擊先囉..
@|F.Q U9f6m)i 最後我想還拖..
3lt C(^AY~/U1f 但後面d人就行前一步...
.BRKp/ZNF:|b 扮明就係要圍打...
j$oR)u*UOPTd 個情況同呢個女仔情況一樣.. dS.Kdj+L2N
聽聲既內容可以知道大慨係呢班女仔係屈呢個女仔俾錢...#lQu ^'_9}`
個女仔無錢俾唔到..(f-Y|'L n D$P.{&^
然後又有一後說話係講述一d感情問題..但我又聽得唔清楚..`6m eBc4P
如果有睇段片既人..
P6[+^M b 都知道現在既圍串佢既人數有好幾個..
3XgEB/O T 仲有一個男仔添...k_-EI ^Vk;OV
其後...個男仔後面仲有幾多個真係唔知..
\wl-R6_s&k 所以有d人話搵個最兇既打...我覺得唔係咁得..
kb6_:yv aV 一定有人幫拖..;Y hS4y3V
到時真係仲金..o\T1?Ue#B
講返我既收場..最後係佢地叫我走我自己先走..
JToUyq$~)t 容後我落左去訓導... {l;b]?-F9A
我知好多人話訓導廢..
1j[0L%Q)cfW 但事實真係好廢..唔通可以叫訓導還拖?
"L t0axbM0hb 無可能架嘛~
S xe b7t[h#\ 其後唯有積極鍛鍊自己~~z]*d/_Z(Oj/p@
以為只有我恰人!!!!無人可以恰我!!!!
,}qFH%e%E)\8? 當然必要時候..

代仔 發表於 2005-4-27 12:47 AM

上面既. 你既情形
O1k2G^.f 大既我都可以想像到, 打你班友
I7}GVHz7sJ 有下次重有無打呀L7N$a~ I#?&St;a
我以前都有見過大約既情況,,但重未有出手做囉
R+_-GK^ S3i~ 係咪係度蝦條友係學校度, 但比人蝦既人又唔夠還手1s7r_g1b9M i
咁佢就一直比人蝦到無讀為止, 又無人肯幫佢,你知啦無人會拿屎上身架麻, 最多都係唔蝦埋一份
"hMx'dZ*o 同呀sir講又係死,,可能打得重金
H`tr ^ 你算好彩架嗱..打左一獲 ~Y`;I$E i-}bH9Ev
佢地要打你,邊洗講理由
T8J!t&M*g5D/C0Hl
%M~8R-E,d/KM 個file條女如果比人屈錢既,,今次比得
!r-kqct8O!KG)M 下次佢地又會食過返尋味
K,E*_*t:\Ga&sDL 比又死.唔比又死:^&s f!n]u/k[2{
打又唔得,唔打又等死

jason williams 發表於 2005-4-27 01:39 PM

so, sometimes i would think social skill is very important
g,K xb x6_ social skill is a soft way to solve this kind of problem o9^`E1Y^*n+JF
but sure i dun mean like a dog, my mean just like "one more fd, better than one more enemy"

史艷文2 發表於 2005-4-27 02:24 PM

[quote]Originally posted by [i]shiryu2003[/i] at 2005-4-27 12:20 AM:Xm#A+ra!s/?{
有人話係大陸...
^/R+z&g ?U r"B$[5|)S 有人話係屋村... ... [/quote]
+S|y/b&a id7M4A[ 'F(A9E;J$g'|5P
.r"Lm!A+sw-op/I~
咁樣係你細胆,有人係你後面你就怕,胆,好重要!7IW9R9jN ]7L9l3U[
相信你好小同人打交,我讀中三時,試過比5個中四的人打,
J1p)B|]Gf K 我博命還拖,用盡身邊物件,結果打成平手,/|8A-@CC
一放學我立刻衝去追打返佢地,結果打咗一陣有警察,就散水!
;[5B%[u%fj~ 第二日,我小息又去打,放學我又去打,打到大家都爆缸..|N,r.kH?
之後我跟住最惡個條友,在佢屋企樓下再打,q9o9| Z1Hj#S,X
以後我再無比人虾,佢地都怕咗我!
~ iW~]8rH/a$_o'T 我23歲時,同行7人在旺角宵夜,有成10幾20人上晒水喉通來打我們,
2He_RH*`|V 我們發爛奮力還拖,結果我地打返佢地轉頭,!qx4Z4t B'lJ W
夠胆,夠惡,企得夠硬,好小人敢虾你!

代仔 發表於 2005-4-27 02:31 PM

你好堅喎 mD6o3r^YWs
7個打20個都打得win....
8H V-NIa 你係黑記定打開拳架先..咁好打既p vkx"y;B
話時話,,唔人蝦
!|fl(DRN ~ 唔還手,,,個結果通常都係越黎越過份

史艷文2 發表於 2005-4-27 02:36 PM

冇錯!唔還手,個結果通常都係越黎越過份!Z!r#}PPAE
我以前係黑記,仲有玩過拳,而家唔係!!:t"q+l:LI
打交要睇埋環境,呢個世界有好多人好似好惡!
.\6O8Z:B'uqr] 其實得外表!

shiryu2003 發表於 2005-4-27 05:40 PM

我真係唔知點形容... yD+aYb;zk
你要我發爛都有試過...
.d j a'kh.uH4~ 不過已經係我講個件事之後...
? Fm:s ~+Y2T0S 我記得係佢地話要「湊其」Z%Qas9|ljYZQ
話要幫阿大儲錢買野俾佢追個個女仔..
~Rk#W2Hd 佢地話我唔俾錢就打我..1e$QSoA-q
其後我就唔俾..
(PiX v x 佢地開始有行動..先係個阿大話打我..(又係上面故仔打我個個)
]vy4gp 唔通我仲忍佢咩???w2oL!HX
俾錢你老憑架!!!!/tu"e4N5b&W
於是就一腳伸開佢推佢落地勁打佢囉..
E.K;hI#C8n7A 發晒癲留晒口水咁係咁打佢隻眼..睇女呀啦!!!!!!
{{u9S)v2dm 有時打唔到隻眼咪打咀囉...u5U^ b4zJ4C/d
最後佢d手下拉開左我..仲有個人同我講「你痴筋架! 湊其洗唔洗打到咁呀!!」|qB[(p @
大佬家下係你地欺人太什..
$N B"k$QP j%pVI 關我咩事先?? { @/[W7Y$E.[
------------------------------------------------------------------------------
pDoL:o 講返阿史生...單野...{2fKB o
我比人打個時仲係中一..
5\f3D.OuD 況且屋企教落要自衛..
1pu2pqc9DP9n2F r 唔夠打就要擋...咁我就唔旅係企係度任人打囉..&KQ.Aok&N
如果係要打既..參加比賽啦...
4Q*q!g } JN 跆拳...free fight~
w/J8MDn p~rtW_ 無謂打爛仔架...
1C#IL \ qEHa 我本身都係乖乖仔..C0{ii]y_'|
我非必要都唔會還拖...l {e^j:@{k k
係要還既你就重手d...唔係細細力蚊到拍唔死咁..
L[Q4lbFq P 其實我就覺得...打成平手咁咪算囉..9\K4oZ BYz|0O
做咩又要再去追著人打喎..9nz J!V](_m'\
人不犯我...我不犯人..;a-d5Te O C&I9A@Q%x
等佢打到黎先算啦.."Ow u'~_@
既然你講到你咁勁..一個打20個...X'}#fH d t
係咪先?$h)X'f{V s4YS!dA
黑記係唔係等於黑社會??
3dE pyoiZ 如果係既...我覺得更加唔好囉..onOH&N2q
眾所周知黑社會係唔好既野..Y"?xU;T
一幫人成300幾個..去打「一」個人..0EFuk2]2Z V8Br
得益係d乜野先?
vJ*tKW} 人生已經因為黑社會..塗黑左你前面既路..
@_ C&C]Ol5{ 盲目咁跟隨一d惡人..
L7x0L0W SI p)R/V 以我既目光就係..呢班人唔好惹...5]:Tiq;h {
漸漸你所識既人只係限於黑社會...惡人衰人壞人..:vT _/@oR%L(v9b0Q
並無一d現實社會上既人..
L)G$j,ON/g 例如一d工作者..學生..小朋友..公公婆婆...等等..9qj)} x3D,u,k5Z3C7V+x
唔好以為小朋友唔應該識..LX"B_#at+Q(sL
因為第時既社會就係小朋友大個之後去打理..d Yk'jryk&gV4~
我地一眾就會老死..2R"R'z3|C)aU
如果我地無一個好榜樣既..8R(V:b%V1B vJP3]b
小朋友就會學壞..成為黑社會..做一d有損天理既野..b/}/h_DVV,w%E
咁做值得咩????

jason williams 發表於 2005-4-27 05:46 PM

[quote]Originally posted by [i]shiryu2003[/i] at 2005-4-27 05:40 PM:J {!T Vr&Fv*G,{C
我真係唔知點形容...s!] H.{%VA$?I t ? q
你要我發爛都有 ... [/quote]
^)muj(P!t;KQ
GS7`1@Q nzHSZ+y 講得幾好

代仔 發表於 2005-4-28 02:44 AM

有陣時還拖既野
OF4[9y]J c&A-} 都要睇下對面係咪真係有料..如果佢地只係三五成群.無個好人果隻
)\#S \:gf v 自己又唔係同佢地差好遠,,真係要還拖,,唔出手都要空 返佢地, 千其唔好唔出聲
)]6U+reD~GT#o(Ll 如果對面係有料既,,咁就真係要諗過
sZ;wN%g8bp$G]U 今次比你打win..遲下重有排打5{ s n2wL
咁就0願做一次衰仔,,低低地
"|N.I Tn4e W 返屋企,再諗計

黃頁 發表於 2005-4-29 05:14 AM

講到除衫先cut機!!搞錯

ktv123 發表於 2005-5-9 10:33 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-4-26 02:32 AM:Q ss\s^ F9j}*J
條女實唔夠秋,所以揀最惡個條女為目標... [/quote]
z\udex\5z)_ )x-|*^4[#Zio-G
Agree with you 110%.  If one does not defend himself/herself, who is going to help?  Gotta love and protect ourselves before anything.

頁: 1 2 3 4 [5] 6

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.