娛樂滿紛 26FUN's Archiver

茶犬 發表於 2005-4-22 11:42 AM

邊有女仔咁樣....唉 報警呀![樂+]

唔去死
Iy UVE ,W0KGuV-l
[url]http://www.hkedcity.net/citizen_files/aa/fi/al4321/public_html/w-ls.rm[/url]k0T!f&~/E:cd#eJ.a

|+M3c ^? 報警呀!
7O\,{vq:VKsZI G4p:q-D5sO4c? |M
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-22 at 12:51 PM [/i]]

竹中正豪 發表於 2005-4-22 11:52 AM

我好想大巴大巴咁車班仆街
1M(uz Uulo[3z.`&]W 由期係揸機絛友

史艷文2 發表於 2005-4-22 11:54 AM

一班死臭He  佢哋大個都係做雞

茶犬 發表於 2005-4-22 11:57 AM

有條咁嘅女或者生個咁嘅女..........
)M pr#mq,?G 我就仆街死咗佢好過啦!

badboy119 發表於 2005-4-22 12:01 PM

大家幫幫佢報警啦

kingkong007 發表於 2005-4-22 12:01 PM

不知所謂。。。

chickenboy 發表於 2005-4-22 12:05 PM

打人個班我估係上左大陸讀書嘅香港人......P[OfsWQVN}h^
冇家教......D [1G{ IX
請問有冇人知道來源.....

abc123aa 發表於 2005-4-22 12:46 PM

rm......睇唔到,有冇人可以詳細d講出黎呀???

andychan4b 發表於 2005-4-22 12:49 PM

係唔係人黎架 ?
%Gd%G En;y#g5TJB 人地殺你全家咩 ?
o[4Pf-p/[D 俾我一定還拖....打到佢地pk

crap 發表於 2005-4-22 01:06 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-4-22 02:46 PM:
(r-T jcAPG8t rm......睇唔到,有冇人可以詳細d講出黎呀??? [/quote]3K^,S!^ ST

%@a"{VjG"Hcs'D$A 係一班女孩子圍住一個女孩子停用粗口鬧佢同大把大把煎佢....

crap 發表於 2005-4-22 01:13 PM

我感覺得揸機果條仔最@#$*^%*@%#@X jOPF]jl
好似做跟尾狗咁跟班女搵食...
C(~v]1|t$^~ NZ 班女就無得救嫁喇, 我唔知原因係咩但係無可能要咁煎人囉
8W.a2nqw O;\ 恃住人多蝦人少就最賤嫁嘞f-X})s'qJ2Hd
俾人圍果個應該同中間果個隻揪啦, 橫掂俾人打硬, 濕番佢兩鎚先算..

qqaazzwwssxx 發表於 2005-4-22 01:14 PM

[quote]Originally posted by [i]kingkong007[/i] at 2005-4-22 12:01 PM:4A2I%[Nn,Ab*])]5k
不知所謂。。。 [/quote]h0sS!ye$zik
...............

28083003 發表於 2005-4-22 01:34 PM

一班人渣

Rika 發表於 2005-4-22 01:54 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-22 01:13 PM:m'H%cl Q ~w
我感覺得揸機果條仔最@#$*^%*@% ... [/quote]
R B'n"e`~L
n/K t^2O@l Agree!3|j7W)PnfO+v L(M7T1P
K:@B xU:d^
The camera man is suck!
.m/T\!rD+c/[\ Send it to police!

easonwing 發表於 2005-4-22 01:59 PM

講到除衫先cut機!!搞錯

brian213213 發表於 2005-4-22 02:21 PM

邊有d甘既人架

dawrf 發表於 2005-4-22 02:23 PM

我最想段片係邊搵返黎 係邊發生 同埋 果度太暗 都唔知拍黎仲咩oB7rB9QL
一d都唔專業

a12 發表於 2005-4-22 02:37 PM

FW - MK港女欺凌事件 ~~~~絕對要睇

[url]http://www.hkedcity.net/citizen_files/aa/fi/al4321/public_html/w-ls.rm[/url] r3W:j0A.t!F7d nEB0n

wDj+Xor)j0gXw"Z :mad::mad::mad::mad::mad::mad:4A*`!AR/B K
YsR\X0Q0Iu
[[i] Last edited by a12 on 2005-4-22 at 02:53 PM [/i]]

nicky82 發表於 2005-4-22 02:48 PM

我好中意呀,女子fighting...

日比野達郎 發表於 2005-4-22 02:52 PM

睇完之後好撚慶!!!!!:mad::mad::mad:nG&^ Vlb0Uz4]'f
好同情嗰個女仔:(:(:(7obx0qwO G \^
如果當日有份施虐嘅嗰班人而家睇到呢段嘢(亦即閣下),我想話俾你聽:
.P5_&YL fQ [size=6]風水輪流轉呀,呢個世界好細架咋!睇吓幾時輪到你做俾人冚嗰個![/size]:mad:

頁: [1] 2 3 4 5 6

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.