娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 日本music一問~
Crapcake
發表於 2005-4-22 07:06 PM
日本music一問~
近排聽厭左英文歌~各位大佬有冇D正既日文歌介紹下??
N LCl v0p&Fg T
btw~唔想要D好另類既~ Mr. children 果類我最中意!!
q0^3M.sk9U
多謝哂咁多位SIN~
奇
發表於 2005-4-22 07:32 PM
中島美嘉~櫻花紛飛時
(u"Uag%oM;he!t
平井堅~輕閉雙眼