娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pkpkpkpkp 發表於 2005-4-22 07:17 PM

我學校搞歌唱比賽,一人在表演曬劍!!(絕對原創)[樂+]

佢個名叫田雞!!
%H k"Y"^#M+HN 個陣係到唱緊Victory~@#i#T cDj Z-b
有人拍底佢既舞姿!!!CQ x9E?I)T6R&p
希望大家睇過算啦~
jYNh ]_ k 唔好send出去~kO\&UQ5B2a!U
;ah9X"wL;z
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-23 at 12:32 PM [/i]]

冬蟲早 發表於 2005-4-22 07:23 PM

可以去玩下叮叮

pkpkpkpkp 發表於 2005-4-22 07:24 PM

有叫過佢架!!!
NP$S"Df 不過佢唔夠膽lo

冬蟲早 發表於 2005-4-22 07:34 PM

哎呀~當搵下外快ar ma
9{^#^N(z3K9p2E 襯而家仲未有人表演過~

pkpkpkpkp 發表於 2005-4-22 07:43 PM

我諗係因為佢呀媽唔俾lo

家恒仔 發表於 2005-4-22 09:25 PM

佢係咪當左係"殘酷一叮"呢???

劍手 發表於 2005-4-23 12:44 AM

樓主~你係咪張記架?

pkpkpkpkp 發表於 2005-4-23 11:52 AM

係呀!!!!!  f[:I6ea.b
敢問大大係咪同學校??

ooaoo 發表於 2005-4-23 12:25 PM

叮叮叮叮叮叮

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.