[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2005-4-26 03:10 PM:
yres, you are right, supporting u:) [/quote]
f7P9[&LoU'R
:) 基督徒心裏嘅著急係可以理解嘅, 非基督徒嘅不滿就更清楚. 但係我始終覺得呢度唔係宗教論壇, 喺呢度一人一句真係無mud謂. 被這個題目牽著走, 東打一拳, 西踢一腳, 好似說服緊對方, 其實不著邊際. 這樣爭論, 可謂吃力不討好. 再者, 大家都善於表達, 就著這個可算是最主觀的題目發言, 我看不出大家有任何退讓的空間. 敢問一句: 在發言之前, 每個人有無諗過自己會因為今次討論而改變信仰(唔信變信, 信變唔信都得)? 哈哈, 我自己都無咁打算. 所以大家放鬆D啦, 講吓咪算囉;)
另外, brightlee, 好欣賞你喺另一版打躉, 願意喺嗰度關心吓人, 幫吓人. 其實每個人嘅一言一行, 人地係睇得出嘅. 我認為呢D實際嘅幫助, 相比喺呢度拗餐死, 有意思得多. 繼續努力啦, 把你的信仰活出來吧!
可惜無PM function, 難得喺度相遇, 我相信可以交流嘅, 可以支持/分享嘅, 一定more than this.. let's pray for those who dun pray.
Thanks for your encouragement,
You are a good witness in GOD too... so ... :):)
Cheer up too...
~3dGifUFu
and Yes, to be a good Samaritan ...:)9}S$wtk)S^R
May GOD bless what you do
no, but i trust we are controlled and created by someone, may be really god or sth other.......
have u played "The Sims", may be we are just like them who are controlled by the host in a game, or we are just a program, none know!!! this is what i always think and trust!
其實都唔係想大家城市論譠既!:Dp
f
G^{U4_9c)c"|w
只係想大家有多D意見睇吓姐!:lol:
[quote]Originally posted by [i]Lincoln[/i] at 2005-4-27 01:16 AM:-f2X+{*x.^Ra
其實都唔係想大家城市論譠既!:DNMZVT{~'m
只係想大家有多D意見睇吓姐!:lol: [/quote]
0?5H};KK:y
放心, 亦唔好介意. 唔係話開個topic唔好.*Q YP-A1vQu(y8}
我只係想表達呢一個所謂"討論"唔會有結果. 想大家放鬆D啫:cool:
[quote]Originally posted by [i]Lincoln[/i] at 2005-4-27 03:16:#B!^lRK@%L*[
其實都唔係想大家城市論譠既!:DgM-C_g
O*z&J$B
只係想大家有多D意見睇吓姐!:lol: [/quote]${
Pxh'q-[-KR1X7L
4f/K,[ X9d4Wy6\
Tha's ok!
Rest365days.. tell what I would like to say it ga la.. hehe:):):P:P
冇宗教信仰
無神論....3a*gO#AS9W4Y5f9FiD
自己都唔信#A\ P)U(bD
仲信神/人
信 但係我會用平常心面對宗教 只要係向善就ok 法x功就唔係o甘好 太政治
[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 19xx-6-30 18:47:
信 但係我會用平常心面對宗教 只要係向善就ok 法x功就唔係o甘好 太政治 [/quote]
無人覆?2\Ud&F-|3p
其實我乜教都信 e8k{Y(i@
做人就做基督既教議&}7S6?
F&k_ o3Pi`
思想就用彿教既教議(我自己都唔係好明):P4J$Y-\ i#r%AEVe
總括係對我做人處世有用就得
無分AB
淨係唔信 基督教#^$Q_
j+mg
我識有一基督徒(黄x光 victory)
佢收黑錢,搞女同事,搞人老婆,成人去叫雞
專講是非,以捉自己下屬痛腳為己任,k+ziIH#S6YU9LO2}!U
欺上瞞下,呢D人唔死都無用,
比老婆發現小小,死都話無仲發勢(佢老婆叫李X玲),基督徒真係信唔過.
信科學
[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-25 11:23 AM:
信科學 [/quote]
*|in2~7q]5g
From 與神對話 III , Neale Donald Walsch 著0K-@1Q&p3y|
3r4d_2U:YF)|j
有先進科技而無先進思想, 不會做成進步, 只會做成毀滅.4C"Zu~MD&Pa;V4~
r
在你們的星球上,你們已經經歷過這種情況,現在,你們又走近即將經歷這種情況的邊緣.'] sey1i;flw-DN
*SN EF?SV@g0hD
在你們的星球上, 你們曾經達到 ------ 遠遠超越 ----- 你們現在正在慢慢攀登的高峰.你們地球曾經有一個比你們現在更先進的文明. 這文明卻毀了它自己.
這是因為它不知道如何處理它所發展出來的科技. 它科技的演化遠遠超出了它精神的演化, 以至它以科技為神. 人民祟拜科技以及科技所能創造,所能帶來的一切. 因此他們得到了無繮野馬的科技所能帶給他們的一切 ---- 以及無繮野馬般的災難.
他們名符其實毀了他們的世界 .
M1k4dCHpS.e_%c[
這些都在地球發生過 ? $y,?E2w!t}K
對
6r9W/v4\z9qS/n
你說的是消失了的亞特蘭提斯 ?!R-?(A/Zt-X~
你們有些人是這樣稱呼它.3YtT
KCD3Y
這也是你們神話的一部份.2]0k7E5Y]}%q0z
r9RwE'Tg
wM3]
那麼, 那是真的了! 我們曾經達到這種地步 ! vRT'__y/O,Mb
噢 , 不止, 我的朋友, 更進步得多 .6M:O2yvc%MhBS
$c,~9J?'y7LK
我們真的毀滅過自己 !
wgOTXav
你何須吃驚? 你們現在不是正在做嗎 ? L1d%j1lQ$Y Y
這方面的書很多, 但大部份人不予理睬.
你們可以讀讀<<古代陽光的最後餘暉>> (The Last Hours of ancient sunlight) .R*\2[S-DN*jO'Le
I QS~C@
[[i] Last edited by spector.R on 2005-5-25 at 04:34 PM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-5-25 04:33 PM:
Y)@+@'kJ7D
From 與神對話 III , Neale Dona... [/quote]
怎才是先進思想??信神???
有無先進思想和是否信科學有什麼關係?
咩都唔信
科學唔信
神唔信
JC4u-PT:C,S
佛唔需要去信 因為覺得呢d有果種精神夠
冇!!!!
[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 19xx-6-30 11:12:V8yAW;U_Wi
淨係唔信 基督教1Pe
lNq c:g,u
我識有一基督徒(黄... [/quote]@'|
EG1icfe,Z~
呢O的我同我細佬會話佢係
假道學 得個信字係無用架!:mad:
好既宗教教議我覺得係要明佢講乜1]^;gFhmM
吸收到幾多