娛樂滿紛 26FUN's Archiver

rest365days 發表於 2005-4-26 04:15 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2005-4-26 03:10 PM:
Wh2Lh$tC3H?%xs yres, you are right, supporting u:) [/quote]
eVJ/G1A f7P9[&LoU'R
:) 基督徒心裏嘅著急係可以理解嘅, 非基督徒嘅不滿就更清楚.  但係我始終覺得呢度唔係宗教論壇, 喺呢度一人一句真係無mud謂.  被這個題目牽著走, 東打一拳, 西踢一腳, 好似說服緊對方, 其實不著邊際.  這樣爭論, 可謂吃力不討好.  再者, 大家都善於表達, 就著這個可算是最主觀的題目發言, 我看不出大家有任何退讓的空間.  敢問一句: 在發言之前, 每個人有無諗過自己會因為今次討論而改變信仰(唔信變信, 信變唔信都得)? 哈哈, 我自己都無咁打算.  所以大家放鬆D啦, 講吓咪算囉;)
;Vt}"P:G&D
$WYS v\'Jz&^8q 另外, brightlee, 好欣賞你喺另一版打躉, 願意喺嗰度關心吓人, 幫吓人.  其實每個人嘅一言一行, 人地係睇得出嘅.  我認為呢D實際嘅幫助, 相比喺呢度拗餐死, 有意思得多. 繼續努力啦, 把你的信仰活出來吧!
F'Q8{|ZYN 可惜無PM function, 難得喺度相遇, 我相信可以交流嘅, 可以支持/分享嘅, 一定more than this.. let's pray for those who dun pray.

brightlee 發表於 2005-4-26 09:03 PM

Thanks for your encouragement,
an&^|._%rn.ozC You are a good witness in GOD too... so ... :):)
EA5d?B6Xtl;n
#D FN!o K.dKHs-r Cheer up too...
C,Cz l#t6QiQi ~3dGifUFu
and Yes, to be a good Samaritan ...:)9}S$wtk)S^R

gc-N^&F+P.v May GOD bless what you do

jason williams 發表於 2005-4-26 10:23 PM

no, but i trust we are controlled and created by someone, may be really god or sth other.......
;Y0s,x#g{b0uy have u played "The Sims", may be we are just like them who are controlled by the host in a game, or we are just a program, none know!!! this is what i always think and trust!

Lincoln 發表於 2005-4-27 01:16 AM

其實都唔係想大家城市論譠既!:Dp f G^{U4_9c)c"|w
只係想大家有多D意見睇吓姐!:lol:

rest365days 發表於 2005-4-27 01:39 PM

[quote]Originally posted by [i]Lincoln[/i] at 2005-4-27 01:16 AM:-f2X+{*x.^ Ra
其實都唔係想大家城市論譠既!:DNMZVT{~'m
只係想大家有多D意見睇吓姐!:lol: [/quote]
o!Hi^2B&iF 0?5H};KK:y
放心, 亦唔好介意.  唔係話開個topic唔好.*QYP-A1v Qu(y8}
我只係想表達呢一個所謂"討論"唔會有結果.  想大家放鬆D啫:cool:

brightlee 發表於 2005-4-27 04:35 PM

[quote]Originally posted by [i]Lincoln[/i] at 2005-4-27 03:16:#B!^lRK@%L*[
其實都唔係想大家城市論譠既!:DgM-C_g O*z&J$B
只係想大家有多D意見睇吓姐!:lol: [/quote]${ Pxh'q-[-KR1X7L
4f/K,[ X9d4W y6\
Tha's ok!
(|`#o!G@~0q Rest365days.. tell what I would like to say it ga la.. hehe:):):P:P

DXneo 發表於 2005-4-27 06:27 PM

冇宗教信仰

ricojohny 發表於 2005-4-27 07:55 PM

無神論....3a*gO#AS9W4Y5f9FiD
自己都唔信#A\ P)U(bD
仲信神/人

老鬼X 發表於 2005-5-1 06:47 PM

信 但係我會用平常心面對宗教 只要係向善就ok 法x功就唔係o甘好 太政治 

老鬼X 發表於 2005-5-25 12:42 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 19xx-6-30 18:47:
v0{Ck8_#Rv0{(JV(E 信 但係我會用平常心面對宗教 只要係向善就ok 法x功就唔係o甘好 太政治  [/quote]
5py4^+Z)z9Up'bM/z4U 無人覆?2\Ud&F-|3p
其實我乜教都信 e8k{Y(i@
做人就做基督既教議&}7S6? F&k_o3Pi`
思想就用彿教既教議(我自己都唔係好明):P4J$Y-\ i#r%AE Ve
總括係對我做人處世有用就得
6F\GiN5d 無分AB

史艷文2 發表於 2005-5-25 11:12 AM

淨係唔信  基督教#^$Q_ j+mg
我識有一基督徒(黄x光  victory)
2?-K cEQ5g8P 佢收黑錢,搞女同事,搞人老婆,成人去叫雞
&cd Vh8yi"f 專講是非,以捉自己下屬痛腳為己任,k+ziIH#S6YU9LO2}!U
欺上瞞下,呢D人唔死都無用,
'~ ~pO p/s 比老婆發現小小,死都話無仲發勢(佢老婆叫李X玲),基督徒真係信唔過.

發表於 2005-5-25 11:23 AM

信科學

spector.R 發表於 2005-5-25 04:33 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-25 11:23 AM:
(u y bNi{7e 信科學 [/quote]
V QhJ B[a *|in2~7q]5g
From 與神對話 III  , Neale Donald Walsch 著0K-@1Q&p3y|
3r4d_2U:YF)|j
有先進科技而無先進思想, 不會做成進步, 只會做成毀滅.4C"Z u~MD&P a;V4~ r
在你們的星球上,你們已經經歷過這種情況,現在,你們又走近即將經歷這種情況的邊緣.'] sey1i;flw-DN
*SNEF?SV@g0hD
在你們的星球上, 你們曾經達到 ------ 遠遠超越 ----- 你們現在正在慢慢攀登的高峰.你們地球曾經有一個比你們現在更先進的文明. 這文明卻毀了它自己.
GElOiZ L Q;jq
'i0p%{)kE3z Z 這是因為它不知道如何處理它所發展出來的科技. 它科技的演化遠遠超出了它精神的演化, 以至它以科技為神. 人民祟拜科技以及科技所能創造,所能帶來的一切.  因此他們得到了無繮野馬的科技所能帶給他們的一切 ---- 以及無繮野馬般的災難.
t O7FGZ7~kh&Lsnf 他們名符其實毀了他們的世界 .
9J]!h!lE0@ f;m M1k4dCHpS.e_%c[
這些都在地球發生過 ? $y,?E2w!t }K

!|l5pI2OS.r(w m 6r9W/v4\z9qS/n
你說的是消失了的亞特蘭提斯 ?!R-?(A/Zt-X~
你們有些人是這樣稱呼它.3YtT KCD3Y
這也是你們神話的一部份.2]0k7E5Y]}%q0z
r9RwE'Tg wM3]
那麼, 那是真的了! 我們曾經達到這種地步 ! vRT'__y/O,Mb
噢 , 不止, 我的朋友, 更進步得多 .6M:O2yvc%MhBS
$c,~9J ?'y7LK
我們真的毀滅過自己 !
aVLC r6? wg OTXav
你何須吃驚? 你們現在不是正在做嗎 ? L1d%j1lQ$Y Y
這方面的書很多, 但大部份人不予理睬.
(a8t?#u)C~V6{ 你們可以讀讀<<古代陽光的最後餘暉>> (The Last Hours of ancient sunlight) .R*\2[S-DN*jO'Le
I QS~C@
[[i] Last edited by spector.R on 2005-5-25 at 04:34 PM [/i]]

發表於 2005-5-25 05:36 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-5-25 04:33 PM:
pY#hA${8H~h u
\4G jm"?I(K Y)@+@'k J7D
From 與神對話 III  , Neale Dona... [/quote]
'I%c3J2PV 怎才是先進思想??信神???
@Qy;S#{Nw|p 有無先進思想和是否信科學有什麼關係?

manho1911 發表於 2005-5-25 05:38 PM

咩都唔信
^,@!S0w~ V 科學唔信
!i&sG9r5o 神唔信 JC4u-PT:C,S
佛唔需要去信 因為覺得呢d有果種精神夠

星天 發表於 2005-5-25 05:44 PM

冇!!!!

老鬼X 發表於 2005-5-25 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 19xx-6-30 11:12:V8yA W;U_Wi
淨係唔信  基督教1Pe lNq c:g,u
我識有一基督徒(黄... [/quote]@'| EG1icfe,Z~
呢O的我同我細佬會話佢係
0qfD t _#^ 假道學  得個信字係無用架!:mad:
d"n*TCI\7c 好既宗教教議我覺得係要明佢講乜1]^;gFhmM
吸收到幾多
K3L"OO'm;] 所以你話我乜教都唔信又得&IC8S0pv2y^y?
乜教都信又得
iE,Tf$~6C?I&l 但係做善事我接近一定搵:V!u w0W*mP4vI
樂施會
{(adb3q#x4H Oxfam hong kong:P
7A$kW,v5\n2{)C1]| 或者宣明會
.XQgZ8n4E World Vision:P

spector.R 發表於 2005-5-25 08:38 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-25 05:36 PM:
!| s%_.Vw U1V@%A Lvo0~^8J2lu4t
怎才是先進思想??信神???
{1I@J s] [] 有無先進思想和是否信科學有什麼關係? [/quote]?4gDvD{

qd:lCs b m From 與神對話 III  , Neale Donald Walsch 著
+K6J,u3b.O%p\ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
j#nCbu FL B 我說過了, 這不是你們的文明第一次去到邊緣. 我要再說一遍, 因為這跟你們生死攸關.!D8{Y1I2WBB{(G
,tU:lA,^c-I
曾經有一度, 在你們的星球上, 科技的發展遠遠超過你們能負責任的施用程度. 現在, 你們在人類史上又去到了相近的階段.XuSy)`

+D'Ey.b A_/l jV 你們必須了解這一點, 因為攸關生死.VSj1~ K.b4uj
F3Y ?4z&Jw"g*Ue/L
你們目前的科技正要削奪你們聰明應用它的能力.你們的社會正要變成科技的產品,而非科技是社會的產品.)M-S7a({ M i
%ud+aTt!`|Q/A
當一個社會變成它科技的產品, 它就會毀滅自己.3]9x6C"Bgb,aQj4]
Z3])WJ$sh ]
為什麼?你可以解釋一下嗎 ? %Ou#E5J8i'@qVD b.g.b
可以,關鍵在科技與宇宙原理之間的平衡 --- 一切生命的宇宙原理 .0~ I8E(~W BX
5s%u8NI1{
<一切生命的宇宙原理> 是指什麼 ?
8r*Ol^Z _1Gi 簡單的說,就是事物運作的方式.就是那體系,那歷程. fvqt/U&_
} i)dl;V`$r%Lz1j
諷刺的是, 一旦你揣摩出那條理,一旦你開始愈來愈了解宇宙如何運作,你就愈容易造成大屹崩潰.就此而言, 無知反而是福氣.~v6E}^2E`7{

#EK.YAQ*|U2I 宇宙本身就是科技.是最偉大的科技.它運作完滿自足.但一旦你們涉入,粗暴的運用宇宙原理與法則,你們就很容易破壞這些法則.2})L\S cZ }i

T? q-e8K6u 我們現在是否已經犯規?6e.w3U(z{E
接近了.只有你們可以決定要不要犯規.你們要以你們的行動來決定.比如,你們現在很清楚原子能可以把你們送終 ....
I){I+^/^
mdivwgMk 沒錯, 但我們不會這樣做.我們不致笨到這種地步.我們會自行止步.T*k0H/L4Sjw
真的? 你們一直在繼續擴充集體毀滅性的武器, 不久以後就會落入某人之手,可以把全世界當人質,不然就同歸於盡.  
z o@4ju#sQlR M U.X!O1G7D;l@
即使你們不用你們的 "核子瘋狂"殺死自己,你們會用你們的"環境自殺"來毀滅自己.
sDG'R'ip 你們現在正在摧毀你們星球的生態系統,而且好像還不夠似的,你們又笨拙的插手生命的生化體系.搞生命複製和基因工程,而且沒有充份顧慮對你們的利弊,卻可能讓它變成有史以來最大的災難.K~ |&i"}4N~
FFr8Ab+QEA
你們發明醫藥去做你們身體本來被設計去做的事,結果是製造出抗藥性極強的病毒, 正等著把你們這物種一舉掃滅 ....;n2{%?s8X.p3HDBt

Yr8CtfKAb^'r =======================================================]p7?J KP'z)l
我想不是信不信神或科學既問題,而係發展到這一地步的科技正在危及人類自己.
+_-O8ry5bw
5J R4}v_7EDp 與神對話呢本書係講作者在他個人事業不順時, 寫了篇對神表示不滿的信, 之後神來之筆,與作者對話, 寫出了這本書. 8L/g&[u7vSQ6D
討論 ^,ce ])pd~Z2B
"人的一生到底是為了什麼?"
I w ?(m4_~~t "我是否永遠都不會有足夠的錢?"
U0P\skP "如果真有萬能的神,這世界怎麼還有這麼多的災難 ???? "
Kj%T4}H+K ;m7vW7j0y j d
i/Q+yp5Pi,Hw
雖然我對呢個神有保留,但作為一本哲學書去睇都唔錯 ~~~~~

發表於 2005-5-25 09:35 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-5-25 08:38 PM:3S7S:KQa5`

,VgC r4yYt
0v O(^dvK5P(ZM
;y)M0Z1amU:[%`%N From 與神對話 III  , Neale Donald Walsch 著
Yq+oy'W |&Kh[u -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8svL5UVE~%P#z 我說過了, 這不是你們的文明第一次去到邊緣. 我要再說一遍, 因為這跟你們生死攸關.
W?R;T)k/l] k:l7wr o&C
曾經有一度, 在你們的星球上, 科技的發展遠遠超過你們能負責任的施用程度. 現在, 你們在人類史上又去到了相近的階段.
3}f5a-]U@ "Ao`q1n'?:I4m
你們必須了解這一點, 因為攸關生死. B2Y:QU.v1D*F+_

;eq.X&P!e0v1e6~ 你們目前的科技正要削奪你們聰明應用它的能力.你們的社會正要變成科技的產品,而非科技是社會的產品.
7s&^$bpLt&m?o g btb$UW1tSE
當一個社會變成它科技的產品, 它就會毀滅自己.NF6b u9H0e |*o&c4N

~"ruNC%L'@ 為什麼?你可以解釋一下嗎 ? 8jN(vl4e&p&H
可以,關鍵在科技與宇宙原理之間的平衡 --- 一切生命的宇宙原理 .
6kNVE,jVTP o
xt K:|,x <一切生命的宇宙原理> 是指什麼 ?
2l7P!n [yU 簡單的說,就是事物運作的方式.就是那體系,那歷程.
io{n2Bbs
g-xi i6{0n 諷刺的是, 一旦你揣摩出那條理,一旦你開始愈來愈了解宇宙如何運作,你就愈容易造成大屹崩潰.就此而言, 無知反而是福氣.
g5e2PNd
dMja ee4|/L 宇宙本身就是科技.是最偉大的科技.它運作完滿自足.但一旦你們涉入,粗暴的運用宇宙原理與法則,你們就很容易破壞這些法則.+i|qkfZG^

j}"Ea:j\9Z&S 我們現在是否已經犯規? gEE/}{+H
接近了.只有你們可以決定要不要犯規.你們要以你們的行動來決定.比如,你們現在很清楚原子能可以把你們送終 ....l8?1z`qpUc#F"`+G
:NV? Ti
沒錯, 但我們不會這樣做.我們不致笨到這種地步.我們會自行止步.{j|~ D"j_#e
真的? 你們一直在繼續擴充集體毀滅性的武器, 不久以後就會落入某人之手,可以把全世界當人質,不然就同歸於盡.  
*Du$P#q,N
8YDW.o~ | A_ 即使你們不用你們的 "核子瘋狂"殺死自己,你們會用你們的"環境自殺"來毀滅自己.
v(ro!_%qp3QOAB 你們現在正在摧毀你們星球的生態系統,而且好像還不夠似的,你們又笨拙的插手生命的生化體系.搞生命複製和基因工程,而且沒有充份顧慮對你們的利弊,卻可能讓它變成有史以來最大的災難.PzQ st
+N2[nmp3G*z
你們發明醫藥去做你們身體本來被設計去做的事,結果是製造出抗藥性極強的病毒, 正等著把你們這物種一舉掃滅 ....
~F'v ` v K-U:_8ZgB+^];@2k
======================================================="ruV-lF4B2h5M\7\]
我想不是信不信神或科學既問題,而係發展到這一地步的科技正在危及人類自己.7ALo'TJ:M$^"\
Z:K3m5Y!e.W\
與神對話呢本書係講作者在他個人事業不順時, 寫了篇對神表示不滿的信, 之後神來之筆,與作者對話, 寫出了這本書. p7Yw8Rd)E&a
討論 F7Qw$P2w;zF
"人的一生到底是為了什麼?"
(u/P@(s'U/|/R "我是否永遠都不會有足夠的錢?"
cZ w&u&H "如果真有萬能的神,這世界怎麼還有這麼多的災難 ???? "
iX+Y,Ys j 3~"e J-]R1\z5@ h

w+x`Up#[ ~t$|!q 雖然我對呢個神有保留,但作為一本哲學書去睇都唔錯 ~~~~~
a%|ATbu3zNUB
u#Iw nL~'GNo+` [/quote]
V0fv-c8iY J,Z
1MLfoy,bJKt 凡事總有利弊,不能因看到事物的負面便全盤否認~I5YM `5a.Yt#f4Ns9v:i
科技某方面帶來很多隱憂/破壞,但它就沒有正面的價值?
HZ-l ]2n {Y(S
v*VY0_IA)X&z!R,Z %~!RV)N7p8I5bv)j
這句[color=red]你們發明醫藥去做你們身體本來被設計去做的事,結果是製造出抗藥性極強的病毒, 正等著把你們這物種一舉掃滅 ....[/color]更可笑
r)bz%VwrrT#C f V 作者是否知道我們為何比前人長命?若不發明/發現醫藥,不用"等著把你們這物種一舉掃滅 ",我們一早已被掃滅了....燃眉之急都未解,就諗到咁遠?

spector.R 發表於 2005-5-26 02:30 AM

Originally posted by 奇 : 凡事總有利弊

科技既發展是為了改良人類既生活質素, 當然是利多於弊. "o0PW*Keg
但發展到現在已開始出現失控既現象. vLN [}
{?%X,YW4R
我最驚就係見到真A.I 既出現, 擁有完美人類思想既機械人第一樣會諗既野就係要求要有如人類同等既自由權利, 若果情況如Animatrix般發展 --- 人類不容許機械人有自由,要永遠成為人類的奴隸, 最後就只有落得戰爭既下埸.....

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.