娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yutik 發表於 2005-4-22 11:45 PM

考完05 ALevel o既入黎

我今日考完.
g3p!xe;QJH!y 大家考成點?

甘國武 發表於 2005-4-22 11:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

buddhistwan 發表於 2005-4-22 11:52 PM

你們也是今日考?

yutik 發表於 2005-4-23 12:14 AM

宋變法-VT/Q k)CN'G
i6Dq~qA6a
覺得ans得唔好sb+F+s D{
你地點?

andychan4b 發表於 2005-4-23 12:45 AM

我早幾日考完lu....都ok既

loklokkk 發表於 2005-4-23 12:49 AM

........................

yutik 發表於 2005-4-23 01:00 AM

攪切榨考試局!!!!
(VQf+D%f7pYorK -------------------------------------------------------------------------------
~w n)R(BJ j(r 考評局抱負及使命
l,LR;X^W6T/E6G 7XC;];F&e
抱負:
0C4v3{r0}"g 成為世界知名的考試和評核服務機構。 #Xl&x,G&D e5Jf9UzC S
7x@wv#P`V
使命:[5}i%L3ZM/\
香港考試及評核局以專業、[color=Red]具創意[/color]及成效兼備的 方式提供有效度、信度和公平的考試和評核服務,切合教育及社會的需要。8h\ qD"U
------------------------------------------------------------------------------------------2l)?Ovx]F t

'c#j/_Z p Z9? 真係吹漲!

aia_k 發表於 2005-4-24 05:00 AM

老實講
~}&^SG5E-]cm 我只係覺得考試局某程度上好食學生錢.....
l)e_ko W 只係考試費,全港AL+CE十幾二十萬考生..每年計CW5}:_k5a&HL
每人比成千蚊出黎...篤下條數就會知佢搵幾多...3JRl.Z+bT!JeUZ
然後講埋,"一本書有5年pastpaper"對考生黎講梗係方便'Qe#RD IT3Hn
但係佢地為左謀利,竟然縮減為"每年一份"pastpaper , 如果你之後想買5年的話就要買5本,而當然,受害的又係廣大學生
B,~Rpi2o5~C/rP 再講,考試局最近仲成日話想加學生考試費8c]V8|^V N
我原全唔明白點解
%nwXdN 我只係覺得考試局有欺瞞成分
1{:_)~ F\(r2z^ p 欺騙學生金錢z ZZVaT N c
瞞騙大眾法眼
.Z e$P%JN9X 用經濟學角度講,讀得書去考公開試架人對讀書升讀架demand係inelastic
I!J!aq)^-Qe 而考試費更加幾乎係必然要比
J?7I.C'^@;z6e 咁架情況之下考試局加價等同直接加害....

傑傑 發表於 2005-4-24 07:45 PM

[quote]Originally posted by [i]aia_k[/i] at 2005-4-24 05:00 AM:
W$qt!~+\;M)N6u 老實講+?e5h(t;k^
我只係覺得考試局某程度上好食學 ... [/quote]
"N"r"P/j^;m
:X;D_$F`Mn-X |d\p 如果不加費,又怎可以支付坐在考試局人工高福利好準時收工(加班也是騙 OT),攪到考試局財赤連連的人的人工呀!
zs1dq~qG
R~8b^ T@ [[i] Last edited by 傑傑 on 2005-4-24 at 07:46 PM [/i]]

堅少 發表於 2005-4-24 08:13 PM

我答東漢章帝

甘國武 發表於 2005-4-24 08:24 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yutik 發表於 2005-4-24 10:51 PM

[quote]Originally posted by [i]堅少[/i] at 2005-4-24 08:13 PM:
`P5A ZE\:n hw 我答東漢章帝 [/quote]
']-l R:I9v~ C-o ^;Uu:Y1]oq[!gG
我答王安石, 我覺得呢條都好難!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.