kanu222 發表於 2005-4-23 02:46 AM
請問有冇人睇開死亡筆記lee本漫畫???
It's good. 唔知幾時出第六?
brian213213 發表於 2005-4-23 02:50 AM
有呀...頭5集都睇曬LA...
b2n#^w7K
7GG!mG'cI}0Q(^2g&q@
出得好慢Ar...-.-''
D7n0LZvcl!x#si
rJPw+^$[
[!m6@-t
超正...夜神月....但L 會死WOR遲D
easonwing 發表於 2005-4-23 03:03 AM
上網睇啦
7jai7jai 發表於 2005-4-23 04:23 AM
一個字講哂!!!!!