娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kanu222 發表於 2005-4-23 02:46 AM

請問有冇人睇開死亡筆記lee本漫畫???

It's good. 唔知幾時出第六?

brian213213 發表於 2005-4-23 02:50 AM

有呀...頭5集都睇曬LA...
b2n#^w7K 7GG!mG'cI}0Q(^2g&q@
出得好慢Ar...-.-''
D7n0LZvcl!x#si
rJPw+^$[ [!m6@-t 超正...夜神月....但L 會死WOR遲D

easonwing 發表於 2005-4-23 03:03 AM

上網睇啦

7jai7jai 發表於 2005-4-23 04:23 AM

一個字講哂!!!!!C5]%V W._XHN^

nightmare 發表於 2005-4-23 09:04 AM

開頭有租開...
$ud_Rl1] 但係之後上網睇快d....

Asurada129 發表於 2005-4-23 09:44 AM

[quote]Originally posted by [i]brian213213[/i] at 2005-4-23 02:50 AM:;CGi gT I
有呀...頭5集都睇曬LA...!G|-isvu5UE r

U"Kk7h2N*m g 出得好慢Ar...-.-''
.o0WTV^ o.^)@ ^r:x)Mm1ywG
超正...夜神月....但[color=Red]L 會死WOR遲D[/color] [/quote]ng.?o#[6^je Jg

? Pz5[D{9v 有睇呀...又係一本好漫畫..但真的出得好慢......
&Uz PE9p&Yl8]W? L都好正個wor...可惜

ssFCoRn 發表於 2005-4-23 10:17 AM

我覺得L好勁呀....但夜神月中勁....
xNkC0g 中有個條女好正呀.....

發表於 2005-4-23 01:12 PM

[url]http://dm.wangyou.com/[/url]
W.?ce} @@{p!iH 睇到L接班人lu

superlover 發表於 2005-4-24 09:56 PM

我都有睇呀....Zmo dO/?-PSg
真係少d腦都追唔到佢講咩呀...

阿細 發表於 2005-4-25 05:58 AM

都要借黎睇下LA= ,=

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.