娛樂滿紛 26FUN's Archiver

月月鳥 發表於 2005-4-27 05:30 PM

[color=Purple][size=6][b]besides,尼古丁同一氧化碳會引致心臟病
Mq3Q,UWsCi 二手煙仲會污染環境[/b][/size][/color]

springspring 發表於 2005-4-27 07:15 PM

食得咸魚抵得渴
iDCEg 人生短短幾十年,想做甚麼也縛手縛腳
0N9bd1l8F.N7\ 活得不高興

ricojohny 發表於 2005-4-27 07:52 PM

我吸左10年有多
pdy`M!b 舊年因為咳得太勁,所以停左個幾月
/P0t7Oi;a4C 點知停完之後就唔想再食_9cg/r:Y$tY"IH
我食咁耐,平均1日1包T w:m ?(nB^
高風期1日4包

Mikoyab 發表於 2005-4-28 09:50 PM

my fd quitted smoking already
:X(S/bK0A:NrD he told me that he went to sleep whenever he wanna smoke
!B/Cw0[b so he just "eat and sleep" for 12 days and he quitted it.
.?0Yxq I ^7_O;C1i4VzJ+J
u can try that if u want~ ^^"

d228216 發表於 2005-4-28 09:55 PM

very easyxH XJR^W

tLK!j:v U[e 有錢有煙, 冇錢唔止冇煙, 連糞都冇得食....

火柴仔 發表於 2005-4-28 11:56 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-24 22:00:;kQ8K2bL2OfOp

rS:qDH1Emq)Q3c [W1H9te6o
我用左一日時間戒嫁:lol:
:w,Pmoe R~r
6LS&J/O0ao/Yk2p#f 我 ... [/quote]%PKr(|TfTFv.v
都係一個好方法...............thx

markmk 發表於 2005-4-29 02:49 AM

食煙只係一種習慣....煙癮起時,試下換d野咬下.飲汽水.都幾有效架.,]'m7c3q$M
一日就戒甩,就無咩可能,隔日食少支,要令到唔食煙先係習慣.睇下大家有無決心囉.

aaman 發表於 2005-5-26 04:13 AM

我剛剛戒了. 講心態. 唔想在食就唔食. 決心戒了它吧

marijuana 發表於 2005-5-26 06:34 AM

我戒左買煙4years呀..

lliu 發表於 2005-5-26 09:28 PM

I smoke coz i hate second hand smoke....
:G]0i [1`'} D But I stop cos my girlfriend hate second hand smoke

發表於 2005-5-26 09:48 PM

[quote]Originally posted by [i]springspring[/i] at 2005-4-27 07:15 PM:
Jt*J y`6\ 食得咸魚抵得渴 ]F{.uv`
人生短短幾十年,想做甚麼也縛手縛腳`ek?9D
活得不高興 [/quote],lc:X!J.uy
你食煙唔影響人我理得你死(語氣重左d)

老鬼X 發表於 2005-5-26 09:57 PM

早幾?日
!Ku-w2v-rL9Q 我睇份唔知係報紙定雜誌
;j{4O"x(S*i 話可以用針灸戒煙
W_Pv&\F 好(以)係深水步
JH G"](M|J 唔知對你有無用

bodycharge 發表於 2005-5-27 01:00 PM

我真係早幾日就去左哩間針灸戒煙, 唉....$300大元, 無Q用...有效幾個鐘.

honeyharajuku 發表於 2005-5-27 01:26 PM

我食煙唔係好長時間.大約5-6年到
uc%gxU0dG8]5\ o 每日平均1包至包半.(12小時計)'yx4N)J@
%w~2J@ J@%a D
但我由前女友生日開始.成功介除左喇.r _*?1{t @M#xP
其實介煙真係需要好大決心.,C4|A]&xc!d dX%n
話唔食就要一啖都唔食!'GB7`W.n}Nx$QQ_
z*\ L9`0_x
有咩原因要介呢?
'x HP e+Ao\:r 因為要打拳..食煙真係對身體好大損害.
+J m/Hc5M7ky(L 例如: 冇食煙既人可以跑十公里.;B\ w7YM X
        吸煙人士跑2公里就傳晒氣.... \3[4Aw l E)rO_ N

%}z v6PGLY 介煙既方法:
9a@1y1RL h"QJ 1: 首先要清楚.自己因乜事而要介煙呢?&W yH|#D1[Oy
    原因要清晰.目標要確定.下定決心
6m^-I@P~3E 2: 定個日期開始行動.最好選擇認為有意義既日子.,X3fr&B%X\v4c NR
    例如: 我就係前女友生日果日開始介.
+S1H2f!ux UP&M vyeq 3: 未必每個人都可以話唔食就唔食.
)A'U0]w0T     假如煙引真係太大的話  可以考慮將"每日吸煙數"慢慢減少.
t?7lc(^-I*`z7PJ     例如: 平時日日食1包.由某某日開始就要食半包.
o o9wamCr0t             或者限定數量.唔比自己食超過X支.8Gj.]c)P(E1w%O X^
4: 堅持!  
nY@(E6d"Dv~!s(J     記住【意志堅定!凡事都成功了一半!】
?1@Jp%Hc%Q(I5p$da     好多人本來差唔多成功嫁喇. PB;eByH
    但因身邊豬朋狗友既關系.而受到誘惑又開始食番.E4pt w:Ez
!v? x D5T+d&o+U

Z3{f:I!S1_ 仲有個介煙既好處.. L9w/KG\CV
就係會幫你銀包節省好多錢.
0gg B7I g(V/h `,q'H$m 假如你每日平均1包. 32 x 30 = 960
5`m+y'Fu;~3RW%M+l)j 960 x 12 = 11520.........C t)?6n9Z$T4G,K
呢個好處真係顯然易見!!Q2G;^!A9O.R

SmFF$Y uNmp
,I0dt*yH(m 最後希望各位兄弟都能夠成功介煙.xuhL0\X2tZ ^YS\
由煙民變成無煙"新人類"....哈哈哈哈-u!q[.M6hAzHc VG
話時話...以前自己食煙都唔覺二手煙會臭.
2m3KH+Cy UL&B 原來..煙真係臭嫁! XD

trista_cheong 發表於 2005-5-27 01:50 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-27 05:01 PM:
u+kegOC&r ieRV g WC
&? g:W;l0V,p.~9M

&Z,k W6]*Ge$t7t5c0] [u][b][color=Red][size=16]吸... [/quote]
K%O E;iM S D@?av3i
.ly.c[g@)mM6q
仲有﹐好多女仔唔鐘意男仔食煙ga wor( 蒲女同自己都食ge 女仔除外)
"k*{]9cM#E ^\ AtG3E,E(L]
你想識女仔… 好似都係戒好d :D.] B5C9p!NN

2_YdMn2g pG at least 唔好食咁多:mad:

trista_cheong 發表於 2005-5-27 01:51 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-27 05:27 PM:;hf+@k7l
[size=5]我反而食食下悟想食
5I6lYk$T0APd :mad:因... [/quote]I+|,Lx Z|

4qV_muGcD)`
%T([%nq,q3E%? 成日飲可樂…唔怕肥咩?

vivienna 發表於 2005-5-27 02:45 PM

同自己講﹐唔食煙既﹐我可以溝得仲多女

alsw 發表於 2005-5-28 12:20 AM

戒煙食藥再加運動
wg'`%Yl`)IXV 藥分三種+NcEhf Y#z
一是含尼古丁既藥 例如:尼古丁香口膠  呢個唔記得幾錢
9K(G P-~ ` 另外一個係尼古丁煙貼 分兩種24 小時and 12小時裝  
s AwJ6M2tI 24 小時and 12小時裝再分尼古丁分量多定少  21gram 是最多24 小時21gram裝一盒21片即用都21日賣4百蚊到1ti}9HF@8l
第二種是非尼古丁類的戒煙藥 叫Zyban  @A/X5}3X(G0e
[url]www.zyban.com[/url]1]U.Q;Y%[jp p
第三是打針不過重未有就快出
pr`!g-P\3i)TD 只要食藥再加運動就得不做之前先睇醫生

singgeihot 發表於 2005-6-5 08:56 AM

戒煙 - 經驗之談

戒過煙未? 因為要自力更生, 每分每毫都要慳住嚟駛, 所以我一話戒就戒咗. 不過我有 d friend 就無咁好彩, 戒極都戒唔到 d5_0S,xzA

#Fk,f&K[w~ 戒咗煙之後, 身体真係好咗, 起碼再無試過氣管炎, 胃口都好咗好多
9_-Rz%EBe
CW+]w[ _3A 大家有冇 d 成功同唔成功嘅例子同大家分享吓? ?$pu [~;G}'e

J'ZwoA:Vo%SQ [[i] Last edited by singgeihot on 2005-6-5 at 09:43 AM [/i]]

日比野達郎 發表於 2005-6-5 09:06 AM

你今年幾歲?:)

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.