娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-4-24 08:01 PM

屋企人係公務員請入

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bkhlau 發表於 2005-4-24 08:03 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-4-24 20:01:
i!X0oJ1W!qq6^x 有無用過公務員果d "庫&q ... [/quote]
TV\cd'FV Us Wd8IjPG
到18歲就冇 ga la !
[7wo C$~'Ra Z5p 同 97 後入職都冇

justtocc 發表於 2005-4-24 08:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

月月鳥 發表於 2005-4-24 08:07 PM

my father is a police2MRXu(TZ7Pn≻| ?
佢造假牙都唔洗$$[成5~6萬]
^P*K [*mn\E5s G 我以前除左學生牙科外.V(["b%VL!]g8Q `
仲定時去政府度睇牙

月月鳥 發表於 2005-4-24 08:08 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-4-24 20:05:^!g+| ho%J0z7gE+z C

H G8ei0y.l:U&sS i know..我18歲~但有學生證照可以用~因為而家做緊物理治療都用到~
8_:Lm(myyk 但唔知呢d紙係咪可以照用係牙科度呢? or眼科~係邊到睇先? [/quote]
Z2pm HWq 有張公務員醫生紙ga:lol:

yinloveu 發表於 2005-4-24 08:31 PM

去都果到要登記先

justtocc 發表於 2005-4-25 04:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

newman2005 發表於 2005-4-25 07:19 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-4-24 08:05 PM:
#mF}8t_w N[_ ~$o$f ?s
i know..我18歲~但有學生證照可以用~因為而家做緊物理治療都用到~ K6L1x6qrm'z mO
但唔知呢d紙係咪可以照用係牙科度呢? or眼科~係邊到睇先? [/quote]G2f6~H(f
牙科都用得, 但係先要打電話去book期好d, 因為walk-in有時未必有位.V[n{ E(`!pt
眼科應該係要先由普通科醫生轉介至有得睇 ....

biglin 發表於 2005-4-26 07:52 AM

睇完好似都要加多D稅..#r0Fecs
but應該唔會加太多..

nightmare 發表於 2005-4-26 08:27 AM

總之你18歲又讀緊書 去返政府既e院 就用得....(i+Xx+^4L!gUA
不過睇牙好似要另外book....VYt$}P$\ y E
btw,你唔直接問你個位做公務員既屋企人...=.=??

nightmare 發表於 2005-4-26 08:28 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-24 20:08:*~f$vT@%bS/U!J

s}]xV:V+F 有張公務員醫生紙ga:lol: [/quote]
UC bTm9q A|.qE(]QM.W)y1o
我都放左張係錢包...=.=""
In5xnex^Q 有咩事都都即刻用到...=﹏=

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.