娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大家樂1234 發表於 2005-4-24 10:18 PM

[趣味] 好後悔呀[樂+]

係地鐵站到見到100蚊
9|b8S+JSZ 但係唔夠快執唔到;f3b6`u0w(T
比個師奶執左-~ @,J"pb.h
岩岩去睇有幾多分
;e,| d#dsX0O]z&S 行去換地鐵車票果陣見到
r9dGr |-M,H} K*U C)Q.w 定左一定睇下咩黎
VU M#o@![gj 就比個師奶執左><h {#W J%I @pDR
Ho][d0wm%L2P
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-25 at 11:25 PM [/i]]

526 發表於 2005-4-24 10:21 PM

O...............真可憐!!!!

中華卡樂b 發表於 2005-4-24 10:32 PM

我係你我今晚一定訓唔到

大家樂1234 發表於 2005-4-25 12:19 AM

算啦9Tb+m5KJ%o
唔係你就唔係你&LtR7Y$D6a5DQ6LR"P
鬼唔望張一百蚊係假,等佢比人拉去差館
;zAo*A |0dy 執一百跌一千

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-25 12:24 AM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-4-25 00:19:2Lx;Y+fR'L%I
算啦n4Ad~"o{-_;q
唔係你就唔係你0F B T{zA
鬼唔望張一百蚊係假,等佢比人拉去差館q,`&Y^Be'gy.G(vm
執一百跌一千 [/quote]
0gNc q\n}._.EJ
+?'GB9m8|W6\` [img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=249616&checkid=5bd7d&download=1[/img]

大家樂1234 發表於 2005-4-25 12:31 AM

需要阿

本篤十六世 發表於 2005-4-25 03:04 AM

it happened to me 2 times

2 years ago,one time in bus stop,the 100 in front of me,when the bus came,the bus create the wind and blow the 100,then it was taken by a man.The second time,i saw 100 RMB under the table in a restaurant,taken by a woman.Everytime i just have no guts

Gretzky 發表於 2005-4-25 08:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Preston_tron 發表於 2005-4-25 11:20 AM

[quote]Originally posted by [i]Gretzky[/i] at 2005-4-25 08:58 AM:
-[T2z3O,]2~ Looks like you are  ... [/quote]
i;[+F%d:O*Xcb'J i agree with you

小虫 發表於 2005-4-25 11:22 AM

我以前都試過執過100蚊
'P;T*qW#J'L"y 係沙田新城市廣場商務印書館對出間鋪地下
MM#uXAGU] 好彩果時好少人Q*D4AQE {O J
拿拿聲執左佢^_^

pkpkpkpkp 發表於 2005-4-25 04:35 PM

呢d野好難講既~~~
X2yav*|r | 等下次啦~!

dereklike 發表於 2005-4-25 05:08 PM

果次有個女同學係輕鐵站執左500$,跟住佢返到學校俾左老師(我親眼睇住嫁)

大家樂1234 發表於 2005-4-25 06:30 PM

嘩=.=汁到500e7z7XU Y9Z$BF5S)z
個老師實自己拎左

nkt1000 發表於 2005-4-25 07:16 PM

個師奶真係手快!!!:o:o ~A h4j,f x
可憐

阿細 發表於 2005-4-26 06:20 AM

我都試過同中學同學...係ok門口見到100...我地唔信自己咁好運...覺得一定比人玩~點知比一對情人拾左...走埋...頂...

nightmare 發表於 2005-4-26 08:35 AM

e...我都試過....1{!gc)aG'VhB
有個學生妹去買野食....
m#{/o"N&cP 我咪跟住佢囉=.=""
/SB GxH n9Z2tJ 點知佢比錢跌張100蚊出黎....*eZ#SV"Sg-p
我諗都唔諗踏住佢....= = wG1vjd7?7W)u
跟住佢走開左我個fd就拎起佢...~~
*_q_(t:L*|D$BQ
PG5F\ H@:L-kug 仲有一次,行緊聯合....B/z6kw{:[9f#R;L(i
有條女,幾大波既,係我右面出黎(買完野)轉去我前面行(放緊銀包or錢)..."lxId{]
跌左幾張20蚊....就禁衝左去....
e4VHK/Q!? 係我未有後應既時候.....
+q|9d o-kL'd\&e 我女友大叫個條女........
;Eh3E%}._%a)`9? 我唯有話我女友做得好..=.=""\8YC'qp0x5eL.G
3ih&v`)A3l"vdJD
[[i] Last edited by nightmare on 2005-4-26 at 08:36 AM [/i]]

andychan4b 發表於 2005-4-26 05:46 PM

折衷順便啦

絕風 發表於 2005-4-26 07:01 PM

我旺電,都見到一張500蚊,正想撿時,有個細佬就大叫:(阿伯,你跌左錢),咁就比個伯撿左了

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.