娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大寶蕉 發表於 2005-4-25 06:53 PM

有冇人會幫趁呢間野買相?

我覺得此網非常on九,d相貴到死,k2\&B `s9^K
同埋要咁買相法,我唔好去信和?VS(`2[5F*H%Y
人地果d影得靚佢幾多..
%`k!q7U x E 而且上得網搵野既,都係希望要+h-|^8p T;[ M
數碼相多d,佢以前大大張就最岩大Z5c[nmi u6r
眾口味..
#l1L"^H3C0Xt2ge 依家竟然on99..唔比人dl大相,逼人@:]R6A0U~d
買射印相..低能~本地顧客一定唔5p}.} D"Q2a
會蘇佢..海外顧客又未必個個咁闊
@%l1Lx*]+@6C 綽買幾十張..如果人人買得果一兩
Xy7U'qX'^0Eu 張,佢連郵費都蝕埋啦!G M"ey.s3SG:fE
睇黎佢地都係聽執!

irisG 發表於 2005-4-25 06:55 PM

move to 吹水版

Preston_tron 發表於 2005-4-26 10:20 PM

wow no need that expensive??

ricojohny 發表於 2005-4-30 11:39 AM

咩貨幣先?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.