娛樂滿紛 26FUN's Archiver

srfqt1 發表於 2005-4-26 06:30 PM

[4/29吹水加分題] 有冇想過自己十年後會點?

發咗達/事業有成
)f{ |6^ a2\8`.nbj(| 有錢,有車,有女,要乜有乜
\4O0u)F0OG'^7z*F or 'sb5r(L4f+gU
一事無事,漫無目的過日子1?s8k*_ F!Y$MXtR.d!R
or
4| OBP'c0E j*E"u2c6V 有冇人係滿腔熱血,認定自己十年後會如何創下自己的王國y `XxU:q-d
orRI4rD%rA5X5t a
真係想都冇想過,今日唔知聽日事
)x@)X0j4? q
:[;Y9]l W"Fq[{ 唉...我估自己就係會繼續一事無事,漫無目的過日子
H(P)T(R z:j"X:R3~ 有時候對社會好失望,成日都冇人肯俾第一個機會我,0?zQkSIHl7c1z
而且我真係好「黑仔」,做事頭頭碰著壁1i/~U.tH A+|'YI
好野永遠冇我份,衰野永遠跟著我G,@g(?.p#r#[
所以我想自己十年後都會係平平凡凡過日子,見步行步果類人#z8]2jPOE;o

A-| UT3} [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-6 at 11:01 AM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-4-26 06:37 PM

我希望十年後我會係個事業有成既男士已婚,有幾個仔女~全部送去外國讀書,其中一個仔會比我送去外國學踢波~

MaxFigo 發表於 2005-4-26 07:13 PM

我最希望我自己十年之後仲未死 !!! = =

srfqt1 發表於 2005-4-26 11:26 PM

[quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-4-26 07:13 PM:
6d:L_Q#R+~n 我最希望我自己十年之後仲未死 !!! = = [/quote]8e5D m"}8H8T
Bi ['{ p J
似乎你對前景仲灰過我6HY;rn GQ'}/\t
點解呀?4`|J.LG1z
係唔係好像我咁事事不如意呢

nightmare 發表於 2005-4-26 11:37 PM

個 <<隱蔽青年>> 幾隻字....7m*Cm2VejL,Y
真係架你??7mYod:Rx r)B
我都係wo....
^x C-r*s.TMg;I 不過我灰完lu....
1Bh6S9~_RE(? 雖然我都仲係見步行步....
6`t7@#q D 但係心情算好好多.....#?G3c IHl
唯一希望自己早d死同埋唔好結婚....

michael86 發表於 2005-4-27 12:09 AM

10年後我會好似油王咁有錢Y(X|,hn6BF Ry
之後注資香港足球,南華收購當打既朗尼(29歲),勇奪亞洲冠軍球會盃
5N]_9A{B*q 2014年打入世界盃決賽週,3-0勇挫有老將朗拿甸奴壓陣既巴西,奪得世界盃

srfqt1 發表於 2005-4-27 12:35 AM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-4-27 12:09 AM: r2~.?)itPU
10年後我會好似油王咁有錢h:dW6KB7P;\
之後注資香港足球,南華收購當打既朗尼(29歲),勇奪亞洲冠軍球會盃{[3M+q Shz MA
2014年打入世界盃決賽週,3-0勇挫有老將朗拿甸奴壓陣既巴西,奪得世界盃e2MR5Z S X
[/quote]
-\L}#Nn(E}S:S ODT O\X;Ki,efSfw
你講香港贏世界盃:P.N/u"pW"X'D_$o\8k I
咁香港足球就靠你啦
0F'B6p"f(] ~ 請你加油,勇往直前呀:P

Lincoln 發表於 2005-4-27 12:58 AM

如果要諗10年後會點......:o x#r }A~]
會變老太婆......:(K[?P!T ]0q4M;p
要護膚先!

MaxFigo 發表於 2005-4-27 01:12 AM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-26 11:26 PM:
u B["X7B
'd-|9Sl}
E^PFe"K*O 似乎你對前景仲灰過我/mwZ0?o?Wf
點解呀?xZ U'h'a7S
係唔係好像我咁事事不如意呢 [/quote]!Nh"Q#_5M-O+V
f2dRl[ I%[
A,~Id"IB;k c
咁又唔係....只不過今日唔知聽日事ma ^^""
]+n0FE w F 所以我唔會好似你咁等人俾機會}I{]Z;q9S o,W"s R
而係自己找尋機會...然後好好把握
5r IBP3{ Uq 係有限ge人生做到目標 !!
)Q$R DYcI,L,@
'E1k;c6i3r)g%Po*Pq [[i] Last edited by MaxFigo on 2005-4-27 at 01:13 AM [/i]]

easonwing 發表於 2005-4-27 01:25 AM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-4-27 12:09 AM:
i t gsfDcY#X 10年後我會好似油王咁有錢 BNyE)[n{T
之後注資香 ... [/quote]
|&Q4xfP-B~"o 果然係吹水版!!!^^"~D{#_k1wz
咁我會用9年時間專注學超能力,用係足球方面I5[*u$t"g(c-a-\
全能既我會係2014年,帶領香港足球,包括香港碧咸-李健和(年過40)隊奪得世界杯!!

發表於 2005-4-27 01:30 AM

十年後我會...... 我會.........十年後先講你知:o如果仲有機會:P

本篤十六世 發表於 2005-4-27 02:09 AM

i will be 版主

i will be 版主

robertchai 發表於 2005-4-28 02:28 AM

我希望繼續做而家做緊既工作...因為我中意自己既工作...當然希望升職啦...XD

jason williams 發表於 2005-4-28 12:04 PM

if really what i think, it should be the beginning of the peak of my life+|U2Pp Ax%M8q
no matter business or family4M3gM Rt ]
should be hardworking on my job to get higher position and more income%CMkSV n uQ
供樓with wife or gl fd, have sufficient money to have investment, (may be have sufficent $ for me to have a small firm with fds, even the firm is unsuccessful, those $ i also would not care^^, but just a wish)5_K.Eut(Jx
save $ for marriage and my next generation^^

jason williams 發表於 2005-4-28 12:05 PM

[quote]Originally posted by [i]robertchai[/i] at 2005-4-28 02:28 AM:
M"HkSji@ 我希望繼續做而家做緊既工作...因為我中意自己既工作...當然希望升職啦...XD [/quote](T!z&gL#~C%y

0Fw DISfaw F work with interest........令人羨慕:lol:!!!

brightlee 發表於 2005-4-28 03:18 PM

i think I should have family.. 39 years old."Z0Y A.D4J,`WU
and I think I should have 1 or 2 kids.
.WIsTP also, I think.. I am in the junction to think.. I should goto bible college or not to be a full time worker to serve LORD at that stage

左輪仔 發表於 2005-4-28 06:16 PM

[b][size=6][color=Red]正所謂[/color][color=Blue]十年人事幾返身!!!![/color][/size][/b]
O(l2[/p#]B$g 十年後既事有邊個會知,你問我會唔會有車又好,
Q;uN^v-@ 考慮過d咩都好,我都唔會知十年後係點!?0o/c]5J"X,Z6[7Zz
就等如你問我信唔信命運一樣,下下都跟到住運條路有咩意思,]G$uaqK8N}#X6U;z gS
要做到[color=Blue]活都精彩,不枉此生[/color]先係人生既意義!!(我覺得)
VQ@)E'wL0p 加上十年裡面可以做到好多野嫁,就算破產都可以破兩次啦,
j m\hT xh{ 一個人冇話咩點既,係睇下周圍環境影響到你d咩囉!!!
2]i,N}$@,k4K.] 你做到你既目標係你好運,唔係有目標就一定做到嫁,要睇環境嫁!?

馬鹿野郎 發表於 2005-4-29 03:55 PM

十年後,我會係一個小職員,做野吹水玩下過一日;最好匯豐升到300蚊一股,等我夠錢退休,學陶淵明隱居去也~

慶太 發表於 2005-4-30 08:24 AM

10year after,I want to be rich,to be famous people

老鬼X 發表於 2005-5-1 06:18 PM

我最希望我自己十年後發o左達退休

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.