娛樂滿紛 26FUN's Archiver

srfqt1 發表於 2005-4-26 06:30 PM

[4/29吹水加分題] 有冇想過自己十年後會點?

發咗達/事業有成 Y0v5D[%f&Z(q/lk
有錢,有車,有女,要乜有乜+ia{t |6QM
or
_b;L:o3_ YNJ 一事無事,漫無目的過日子9P^&EF!NZ
or:NX%EB5~Q;Q Tfr
有冇人係滿腔熱血,認定自己十年後會如何創下自己的王國&s4S;v JS)w
or
W4b,_/SF5]9J 真係想都冇想過,今日唔知聽日事7a*C$v'_u{p!A

-v-HJ2rdA 唉...我估自己就係會繼續一事無事,漫無目的過日子8UV4V{"G!vsE
有時候對社會好失望,成日都冇人肯俾第一個機會我,p-d-v1y.o"[7\*f
而且我真係好「黑仔」,做事頭頭碰著壁
J.E(HGe.|~ K 好野永遠冇我份,衰野永遠跟著我a9H#H X8a
所以我想自己十年後都會係平平凡凡過日子,見步行步果類人
,a0G}Tw#c A ]7T8b$gm
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-6 at 11:01 AM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-4-26 06:37 PM

我希望十年後我會係個事業有成既男士已婚,有幾個仔女~全部送去外國讀書,其中一個仔會比我送去外國學踢波~

MaxFigo 發表於 2005-4-26 07:13 PM

我最希望我自己十年之後仲未死 !!! = =

srfqt1 發表於 2005-4-26 11:26 PM

[quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-4-26 07:13 PM:P1K8D0O!Z9J?zR
我最希望我自己十年之後仲未死 !!! = = [/quote]p(];V8a@M

tP MC$WQi] 似乎你對前景仲灰過我
dH3N5?.cS3zTa`#] 點解呀?OP:jM` {*J.K
係唔係好像我咁事事不如意呢

nightmare 發表於 2005-4-26 11:37 PM

個 <<隱蔽青年>> 幾隻字....'G%Vr7tK2_/_#v
真係架你??{Y0w)^VhGP6h8^
我都係wo....Qr*L7T\
不過我灰完lu....
:TCM?[ 雖然我都仲係見步行步....&xgG8w}0S
但係心情算好好多.....
-u ?6n ZS:Z%V-c{ 唯一希望自己早d死同埋唔好結婚....

michael86 發表於 2005-4-27 12:09 AM

10年後我會好似油王咁有錢 n9[Aa[/_r4d
之後注資香港足球,南華收購當打既朗尼(29歲),勇奪亞洲冠軍球會盃
T#S8n$Ql$` 2014年打入世界盃決賽週,3-0勇挫有老將朗拿甸奴壓陣既巴西,奪得世界盃

srfqt1 發表於 2005-4-27 12:35 AM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-4-27 12:09 AM:
X$OkGM(bl 10年後我會好似油王咁有錢 ?%L,Q/f j9X.V:OS8v
之後注資香港足球,南華收購當打既朗尼(29歲),勇奪亞洲冠軍球會盃*` e4w4w[n6T o-U
2014年打入世界盃決賽週,3-0勇挫有老將朗拿甸奴壓陣既巴西,奪得世界盃;x(k&I0Z'[K
[/quote]FO,y)Umu]xa
fMJ-|F,i
你講香港贏世界盃:P3D({X@0lZ:D1q1G
咁香港足球就靠你啦7_lQvX
請你加油,勇往直前呀:P

Lincoln 發表於 2005-4-27 12:58 AM

如果要諗10年後會點......:o
6V@ _1R.S9PN+h 會變老太婆......:(
eYj3u/j$h-t 要護膚先!

MaxFigo 發表於 2005-4-27 01:12 AM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-4-26 11:26 PM:-pUkT8c
Y$\7yb$S!l _!K.C3O{

F&M+Fz pU&jN 似乎你對前景仲灰過我 gh_^4}kI,ZP
點解呀?'M8[A5m8V5m;l
係唔係好像我咁事事不如意呢 [/quote]lE6l$XV+]6d` y
*q]9PT G,`
|kf`Jk1l|^
咁又唔係....只不過今日唔知聽日事ma ^^""
P;sL'U"BA7MQ4z 所以我唔會好似你咁等人俾機會I4m u!s.[3\x B(k
而係自己找尋機會...然後好好把握 a7XNT Y6qXH(M ^p%g
係有限ge人生做到目標 !! Pu+kev
$m6XH@D2w
[[i] Last edited by MaxFigo on 2005-4-27 at 01:13 AM [/i]]

easonwing 發表於 2005-4-27 01:25 AM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-4-27 12:09 AM:
bM2V9TO0}q 10年後我會好似油王咁有錢%z!dx ~ p6mC
之後注資香 ... [/quote]$T%p VV j`
果然係吹水版!!!^^"~/[2Y5x d,g5f`
咁我會用9年時間專注學超能力,用係足球方面 I D @7?W
全能既我會係2014年,帶領香港足球,包括香港碧咸-李健和(年過40)隊奪得世界杯!!

發表於 2005-4-27 01:30 AM

十年後我會...... 我會.........十年後先講你知:o如果仲有機會:P

本篤十六世 發表於 2005-4-27 02:09 AM

i will be 版主

i will be 版主

robertchai 發表於 2005-4-28 02:28 AM

我希望繼續做而家做緊既工作...因為我中意自己既工作...當然希望升職啦...XD

jason williams 發表於 2005-4-28 12:04 PM

if really what i think, it should be the beginning of the peak of my life
k,Z'W SM-v.W0_ l U no matter business or family
4L"s"@|M should be hardworking on my job to get higher position and more income&P]0\Myi*n/i
供樓with wife or gl fd, have sufficient money to have investment, (may be have sufficent $ for me to have a small firm with fds, even the firm is unsuccessful, those $ i also would not care^^, but just a wish)6X J&G5Z-r2TAR
save $ for marriage and my next generation^^

jason williams 發表於 2005-4-28 12:05 PM

[quote]Originally posted by [i]robertchai[/i] at 2005-4-28 02:28 AM:
f%_-{ f r g5|5l 我希望繼續做而家做緊既工作...因為我中意自己既工作...當然希望升職啦...XD [/quote]{hm$oWdoGl g s

[\8yU1I;d6S\ work with interest........令人羨慕:lol:!!!

brightlee 發表於 2005-4-28 03:18 PM

i think I should have family.. 39 years old.O2d+K8f,B3X
and I think I should have 1 or 2 kids."Kfh_6|oSM.~-n
also, I think.. I am in the junction to think.. I should goto bible college or not to be a full time worker to serve LORD at that stage

左輪仔 發表於 2005-4-28 06:16 PM

[b][size=6][color=Red]正所謂[/color][color=Blue]十年人事幾返身!!!![/color][/size][/b]P0Lx H#EV
十年後既事有邊個會知,你問我會唔會有車又好,bfE'g0sF LT:o;B,Cs
考慮過d咩都好,我都唔會知十年後係點!?
N.k$kP;g xO tk 就等如你問我信唔信命運一樣,下下都跟到住運條路有咩意思,
p L O+Pu1Wc+M J)isR 要做到[color=Blue]活都精彩,不枉此生[/color]先係人生既意義!!(我覺得)c$lP1_%F8FRb r
加上十年裡面可以做到好多野嫁,就算破產都可以破兩次啦,
8s@ v?H&b:d_ \ 一個人冇話咩點既,係睇下周圍環境影響到你d咩囉!!!#~Km7F7L6XGH7`
你做到你既目標係你好運,唔係有目標就一定做到嫁,要睇環境嫁!?

馬鹿野郎 發表於 2005-4-29 03:55 PM

十年後,我會係一個小職員,做野吹水玩下過一日;最好匯豐升到300蚊一股,等我夠錢退休,學陶淵明隱居去也~

慶太 發表於 2005-4-30 08:24 AM

10year after,I want to be rich,to be famous people

老鬼X 發表於 2005-5-1 06:18 PM

我最希望我自己十年後發o左達退休

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.