娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2005-4-28 08:34 PM

大家有冇試過去人地屋企打爛人d野既經驗[樂+]

上星期幾條友去個f屋企玩,玩到沃手沃腳,見野就係咁掉,玩玩下其中一個f攞B:S8pUy
起抬面個指甲拑掉過去,點知人就掉唔中,打裂左佢身後面個魚魟#q!XA?,?0gA9lw.Y
個魚魟不停係咁漏水,我個f成個傻左話:大獲la,我老豆番黎見到交都有得打l1sT |gGYh
我地重一路笑,一路睇住個魚魟係射水出黎hahaha.....
w]`7F#q|,n!? 大家有冇試過去人地屋企打爛人d野既經驗
n[xz5^ o NC l;@Y+M9~([N)J
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-6 at 05:28 PM [/i]]

coke123 發表於 2005-4-28 08:37 PM

冇ar, 不過幾好笑

史艷文2 發表於 2005-4-28 08:57 PM

有呀!係人屋企踢波,打爛光管!

loklok117 發表於 2005-4-28 09:54 PM

[原創]小時候既攪笑事HAHA

小時候既攪笑事HAHA[原創]
9k)HJwN} `+z%XU;L.x b$iR6S y.m
上星期幾條友去個f屋企玩,玩到沃手沃腳,見野就係咁掉,玩玩下其中一個f攞pz _;@#h9B
起抬面個指甲拑掉過去,點知人就掉唔中,打裂左佢身後面個魚魟
5b,IWA*@,Qm 個魚魟不停係咁漏水,我個f成個傻左話:大獲la,我老豆番黎見到交都有得打
]L|k"k Y#@ 我地重一路笑,一路睇住個魚魟係射水出黎hahaha.....
+Z+|w&T H_,\ 大家有冇試過去人地屋企打爛人d野既經驗 ^W_3ZRF:z&C+rm

:x6ka!R!~:~ 我第一次post野,希望大家有一齊笑下分享下^^

月月鳥 發表於 2005-4-28 10:03 PM

即係第1次world war 咁
R _3\sAh d歐洲列強在自己地方打fv X&B;E$@a4y
打到自己地方爛晒

發表於 2005-4-28 10:13 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-4-28 08:57 PM:!{OV{p
有呀!係人屋企踢波,打爛光管! [/quote]
&V P&fpH9B)W$p 我就倒楣d:(踢爛自己光管,仲整親手,連左幾針...

jason williams 發表於 2005-4-28 10:29 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2005-4-28 09:54 PM:s'`8OhpE@8J/Z8c
小時候既攪笑事HAHA[原創][tAbz/Sy0j&Z

qb.H}V&Qb 上星 ... [/quote]
YhR^'D`NR;H[ H4q
MN]Qe9Td h'C how is about the ending? i have interest to know:lol:

loklok117 發表於 2005-4-29 08:59 PM

我地...

我地笑到收唔到聲,個朋友就賠左500蚊比佢後我地就走左`!lI9o"P'E
佢之後話比我聽佢自己出錢買番個新魚魟,佢老豆老母就媽到佢嘔

DXneo 發表於 2005-5-1 06:17 PM

打爆水管

leochan2468 發表於 2005-6-5 06:31 PM

我整爛人地張床,立即走佬

vivienna 發表於 2005-6-5 06:36 PM

[quote]Originally posted by [i]leochan2468[/i] at 2005-6-5 06:31 PM:
7~qN U,E8v_.L"X4q 我整爛人地張床,立即走佬 [/quote]+Iy.y F+J|I Vu
wah, how?

LMQ 發表於 2005-6-5 09:46 PM

諗諗下都好似有一次去個fd屋企 v:?-o:G E|L!Z
一個錯手整爛左隻玻璃杯Qa"|R4l;wT%j
好彩我個fd個阿媽唔介意
` D RT2LMB 最後我都係過意唔去V*N#i5Fc
賠番少少錢俾我個fd~

TwinsPride 發表於 2005-6-6 10:24 AM

記得兩年前15歲16個人係個FD間屋開party....!In!?H y T.{8eCy
個個都飲到成隻醉貓咁...O5WG3V _XYP%SmR
有條PK癡左線攞起杯酒淋落部電視機到....
{"BI fC3K,y 當時個個都神智不清...N%X x2Y&P Q
聽到"bomb" 一聲...見到電視機出煙...淨係識笑.....
x b4X3DtUuu}&jK 到左第二朝...襯個屋主未起身...1t)T;zy~A#nU @8e
個個以最快ge速度走人...

loklok117 發表於 2005-6-6 06:36 PM

HAHAHAHA..........

[quote]Originally posted by [i]TwinsPride[/i] at 2005-6-6 10:24 AM:
N(~Q I-d I HL+o Mcf9H g c
記得兩年前15歲16個人係個FD間屋開par... [/quote]
;{#L8A7vU 哈哈:D:D飲到大唒1vU1R'X;soS'h3G
-y hm z b\5K
我都試過飲醉左係廁所疴尿射d friend,到最後大家互射攪到成隻鞋同fu都係尿

腳指o 發表於 2005-6-6 09:09 PM

去人地屋企踢波...,cy/qg(YfY
踢爆左個觀音

pkdonald 發表於 2005-6-7 01:03 AM

re

踢爆左人地屋企個地主

20steven 發表於 2005-6-7 01:17 AM

有呀 不過唔係我 ,係我個fd a4c D3l]/n]r8i/R
第一次去人地屋企la 甘4個fd 打winning la wo
3h)w1Sd,_ mM_ 一個fd用意大利 另一個用呀仙奴%STM!Z!b:V
臨完場迪比呀路 入左個世界波之後無幾耐我就聽到呀仙奴領隊爆玻璃

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.