大家有冇試過去人地屋企打爛人d野既經驗[樂+]
上星期幾條友去個f屋企玩,玩到沃手沃腳,見野就係咁掉,玩玩下其中一個f攞B:S8pUy起抬面個指甲拑掉過去,點知人就掉唔中,打裂左佢身後面個魚魟#q!XA?,?0gA9lw.Y
個魚魟不停係咁漏水,我個f成個傻左話:大獲la,我老豆番黎見到交都有得打l1sT|gGYh
我地重一路笑,一路睇住個魚魟係射水出黎hahaha.....
大家有冇試過去人地屋企打爛人d野既經驗
l;@Y+M9~([N)J
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-6 at 05:28 PM [/i]] 冇ar, 不過幾好笑 有呀!係人屋企踢波,打爛光管!
[原創]小時候既攪笑事HAHA
小時候既攪笑事HAHA[原創]b$iR6S y.m
上星期幾條友去個f屋企玩,玩到沃手沃腳,見野就係咁掉,玩玩下其中一個f攞pz _;@#h9B
起抬面個指甲拑掉過去,點知人就掉唔中,打裂左佢身後面個魚魟
個魚魟不停係咁漏水,我個f成個傻左話:大獲la,我老豆番黎見到交都有得打
我地重一路笑,一路睇住個魚魟係射水出黎hahaha.....
大家有冇試過去人地屋企打爛人d野既經驗^W_3ZRF:z&C+rm
我第一次post野,希望大家有一齊笑下分享下^^ 即係第1次world war 咁
d歐洲列強在自己地方打fv X&B;E$@a4y
打到自己地方爛晒 [quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-4-28 08:57 PM:!{OV{p
有呀!係人屋企踢波,打爛光管! [/quote]
我就倒楣d:(踢爛自己光管,仲整親手,連左幾針... [quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2005-4-28 09:54 PM:s'`8OhpE@8J/Z8c
小時候既攪笑事HAHA[原創][tAbz/Sy0j&Z
上星 ... [/quote]
how is about the ending? i have interest to know:lol:
我地...
我地笑到收唔到聲,個朋友就賠左500蚊比佢後我地就走左`!lI9o"P'E佢之後話比我聽佢自己出錢買番個新魚魟,佢老豆老母就媽到佢嘔 打爆水管 我整爛人地張床,立即走佬 [quote]Originally posted by [i]leochan2468[/i] at 2005-6-5 06:31 PM:
我整爛人地張床,立即走佬 [/quote]+Iy.y F+J|I Vu
wah, how? 諗諗下都好似有一次去個fd屋企v:?-o:G E|L!Z
一個錯手整爛左隻玻璃杯Qa"|R4l;wT%j
好彩我個fd個阿媽唔介意
最後我都係過意唔去V*N#i5Fc
賠番少少錢俾我個fd~ 記得兩年前15歲16個人係個FD間屋開party....!In!?H y T.{8eCy
個個都飲到成隻醉貓咁...O5WG3V _XYP%SmR
有條PK癡左線攞起杯酒淋落部電視機到....
當時個個都神智不清...N%Xx2Y&P Q
聽到"bomb" 一聲...見到電視機出煙...淨係識笑.....
到左第二朝...襯個屋主未起身...1t)T;zy~A#nU @8e
個個以最快ge速度走人...
HAHAHAHA..........
[quote]Originally posted by [i]TwinsPride[/i] at 2005-6-6 10:24 AM:HL+o Mcf9Hg c
記得兩年前15歲16個人係個FD間屋開par... [/quote]
哈哈:D:D飲到大唒1vU1R'X;soS'h3G
-y hmzb\5K
我都試過飲醉左係廁所疴尿射d friend,到最後大家互射攪到成隻鞋同fu都係尿 去人地屋企踢波...,cy/qg(Y fY
踢爆左個觀音
re
踢爆左人地屋企個地主 有呀 不過唔係我 ,係我個fd a4cD3l]/n] r8i/R第一次去人地屋企la 甘4個fd 打winning la wo
一個fd用意大利 另一個用呀仙奴%STM!Z!b:V
臨完場迪比呀路 入左個世界波之後無幾耐我就聽到呀仙奴領隊爆玻璃
頁:
[1]