娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-4-29 04:59 PM

失過眠o既人請入來吹水[積極回應者+5]

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-29 05:13 PM

有呢jV.e*O8SZ|*d
失戀!0{v%~ cn/CPw3a
每日訓4個鐘...] B*qf|1W/y\
人都癲!

Mikoyab 發表於 2005-4-29 08:27 PM

我感到壓力很大的時候就會失眠
&b[ ||Y"d@%v 大慨三個月左右一次1_J$D it0hkW
差不多每次都會連續三十幾個鈡頭都冇瞓
L't:C)DN ` 再唔係就每日瞓得兩個鈡 (連續兩星期左右)
1z.D8g"UK$ky9D 連食医生開嘅安眠藥都無用...真係好辛苦...人都癲...

justtocc 發表於 2005-4-29 09:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-4-29 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]ilove---you[/i] at 2005-4-29 05:13 PM:
6n:rk"G_;XTh 有呢8R-e$OD0|n
失戀!6c"mR M^ZU,L
每日訓4個鐘...
:S{'Er/n1`$Xb 人都癲! [/quote]
O y2`7UK_3z 4個鐘甘多呀!!! \M]e-e
我而家就一定唔會!失過戀, 都變得冇甘執著!
2j.HM5M Dd3XX'V8S'Ko} 早幾年我失戀, 我估我一日都睏唔到4個字.)B3{:B S0U8UG9Zf
諗返起真白癡!

andychan4b 發表於 2005-4-30 06:42 PM

唔知點解....2點訓....8點先訓著9qF$dl,@U~XL%?
死未 ?

yeahchan 發表於 2005-4-30 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-4-29 10:01 PM:F`n]7sKyG
oz0l!eo.JdO\
4個鐘甘多呀!!!
Q9y?"U2V(d-E 我而家就一定唔會!失過戀, 都變得冇甘執著!%?'Tr@x%cYFp G
早幾年我失戀, 我估我一日都睏唔到4個字.
jXFZ)G.[,h 諗返起真白癡! [/quote]
gW^3KZO/?(g
o T kX ZhV(^6a 哈~我試過比個女仔reject左之後2日訓唔到~成年幾前luu~
w O(t9Fu(ThU@ 到而家對佢都有d野~

傑傑 發表於 2005-5-1 02:36 AM

我日日都只訓三個半鍾。

markmk 發表於 2005-5-1 03:56 AM

夜晚12點幾訓....點幾就起身...之後都訓唔著...真係人都癲...!|5^YX1c xP-x*[
但係我覺得有個方法都既好.唔洗食藥.點香"分"(同音字)= =點左之後就慢慢深呼吸,好快就會訓著......注:(本人覺得真係好訓d..但就晚晚發d怪夢)信唔信就見人見志..

老鬼X 發表於 2005-5-6 07:42 PM

如果我失眠我曾食大麻 真係好好訓....

superjackyy 發表於 2005-5-6 09:16 PM

my doc taught me b4, to count ur breath if u cant sleep oE$U,c9l)s*zF

~#o P5Ub5Y)Md inhale- 1
J&Nyifup exhale- 2.@;^4u&m"F e
inhale- 3
4K8Xm4V6HU Va4s9\ exhale- 4B Rkl4[lQ9_w&s
:b8s4dl e7C
etc la"I7E ]1@Jt2m{

S5eho W"c9\3PZ good luck brothers

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-6 09:21 PM

有時一合起對眼, 就會諗起d恐怖野~ 咪訓唔到lo
~,QQ+jIg7`D1v0N~ 如果熄左燈, 我又驚到訓唔到 =.= ( 我好怕黑 )
2E%P1^[cq:? 不過真正一次失眠係0係澳門~m+b$`HnNZTsGQt
個日飲左杯珍珠奶茶,
G~#A-Y#s(q/z[7V 之後成晚訓唔到~Py8ntSM(H5B
係到睇電視~~ 仲記得睇左熱門小馬 ( 3:00 ) Fmk:w*yO eK7z
到 5:00 就訓左lu~

Gretzky 發表於 2005-5-9 05:24 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Preston_tron 發表於 2005-5-9 05:26 PM

also i sleeps 4 to 6hrs i watch TV until 2:30am

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.