失過眠o既人請入來吹水[積極回應者+5]
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 有呢jV.e*O8SZ|*d失戀!0{v%~cn/CPw3a
每日訓4個鐘...] B*qf|1W/y\
人都癲! 我感到壓力很大的時候就會失眠
大慨三個月左右一次1_J$Di t0hkW
差不多每次都會連續三十幾個鈡頭都冇瞓
再唔係就每日瞓得兩個鈡 (連續兩星期左右)
連食医生開嘅安眠藥都無用...真係好辛苦...人都癲... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]ilove---you[/i] at 2005-4-29 05:13 PM:
有呢8R-e$OD0|n
失戀!6c"mR M^ZU,L
每日訓4個鐘...
人都癲! [/quote]
4個鐘甘多呀!!! \M]e-e
我而家就一定唔會!失過戀, 都變得冇甘執著!
早幾年我失戀, 我估我一日都睏唔到4個字.)B3{:BS0U8UG9Zf
諗返起真白癡! 唔知點解....2點訓....8點先訓著9qF$dl,@U~XL%?
死未 ? [quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-4-29 10:01 PM:F`n]7s KyG
oz0l!eo.JdO\
4個鐘甘多呀!!!
我而家就一定唔會!失過戀, 都變得冇甘執著!%?'Tr@x%cYFp G
早幾年我失戀, 我估我一日都睏唔到4個字.
諗返起真白癡! [/quote]
哈~我試過比個女仔reject左之後2日訓唔到~成年幾前luu~
到而家對佢都有d野~ 我日日都只訓三個半鍾。 夜晚12點幾訓....點幾就起身...之後都訓唔著...真係人都癲...!|5^YX1c xP-x*[
但係我覺得有個方法都既好.唔洗食藥.點香"分"(同音字)= =點左之後就慢慢深呼吸,好快就會訓著......注:(本人覺得真係好訓d..但就晚晚發d怪夢)信唔信就見人見志.. 如果我失眠我曾食大麻 真係好好訓.... my doc taught me b4, to count ur breath if u cant sleep oE$U,c9l)s*zF
inhale- 1
exhale- 2.@;^4u&m"F e
inhale- 3
exhale- 4BRkl4[lQ9_w&s
:b8s4d l e7C
etc la"I7E ]1@Jt2m{
good luck brothers 有時一合起對眼, 就會諗起d恐怖野~ 咪訓唔到lo
如果熄左燈, 我又驚到訓唔到 =.= ( 我好怕黑 )
不過真正一次失眠係0係澳門~m+b$`Hn NZTsGQt
個日飲左杯珍珠奶茶,
之後成晚訓唔到~Py8ntSM(H5B
係到睇電視~~ 仲記得睇左熱門小馬 ( 3:00 ) Fmk:w*yOeK7z
到 5:00 就訓左lu~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** also i sleeps 4 to 6hrs i watch TV until 2:30am
頁:
[1]