娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-4-29 09:16 PM

[5/01吹水加分題] 唔開心時會否自暴自棄? 點暴點棄法?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yeahchan 發表於 2005-4-30 08:54 PM

唔開心我只會頹晒~唔出聲呆晒咁~

jason williams 發表於 2005-5-1 01:39 AM

氣憤時會發下脾氣, 大鬧兩三句發洩g0Mw+L;G [O f
唔開心時會盡量唔去諗, 但又唔係逃避佢, 只係較樂觀NU ~i+B6g H(Xn
挫敗時絕對唔會睇低同懷疑自己, 只會諗可能xxx所以唔得, 下次做好d會得, ar Q 精神^^
c}P'@F_ Q 好多時d野都好大成數係事在人為架姐^^

古蘭士 發表於 2005-5-1 02:27 AM

唔開心個時有時我會咁架e-Qut9NsYd`B
oz,CZ\"ZG
試過係房到係咁打落度門度
v iBK+{5nT7B 打到自己隻手都痛啦"} p-_@ mWb-w
亦有時打枕頭
G[ h9_9f*?6UE 睇個時幾唔開心啦&nk8VV(zY

.|o3|1z2U(H;\Y 有唔唔開心係咁訓u%g Rx%qvO%f.~f*_
唔食飯 唔沖涼
LgD(M!O`X 係床到呆左都試過
/Jv u*~9qJV [ ]:gK6di#fv2T S
但我既eq幾好,好少唔開心

brightlee 發表於 2005-5-1 05:41 PM

Think about how's going in your horrible difficulties last time.
g5w?7q"Qa)@ Think about the situation I am facing it right now.
va*v(u p4f j Is that any exit?Sre xyi
Did I think that's NO EXIT before?ZZv9N9^GJ%W
what's the end of that story???

Rika 發表於 2005-5-1 10:46 PM

唔開心時我唔會自暴自棄
3dg-Q gwp 極其量, 呆下, 打下波 R3{eBSO~
做完運動個feel好D@9B olSR%k_ d
如果都係唔開心, 繼續呆, 再打波*Yd1n$N{n
不停咁做直到平服返

Crapcake 發表於 2005-5-1 10:49 PM

好簡單~BOW煙飲酒~俾自己癲返日~
%Jo-F)N*|Z^:c3l"dT 我覺得唔開心係要放蹤黎平復既

DXneo 發表於 2005-5-2 11:44 AM

暴玩暴睡

yuzhiliang111 發表於 2005-5-2 12:13 PM

我會亂發脾氣罵髒話,亂扔東西甚至搞破壞。亂花錢買一些沒有用的東西,或者大吃一頓。還有就是一直看電視不停地換台。實在不行就大叫幾聲,發洩一下情緒。 TM_B:c/]9i7i-I
基本上就是這樣,但是我不會使自己不開心很久。會盡量找一切可以幫自己平衡的方法試一下,使自己盡快開心起來。如果實在開心不起來也沒有辦法,就由它去了。反正時間是治療一切傷痛的最有效的良藥!

左輪仔 發表於 2005-5-2 02:47 PM

以前我就會打機打到打天光5RjS+cL0Xy"JnEH[
而家我會出去同d朋友再飲
5R!@T'h.^-YAF 通常一個人唔開心既時候多數都比較平時飲得(多野諗)3jI:q!f Y:t'c*z+dn
所以我之前都會自己飲下悶酒先,
s7A5JdRk)A#t 通常我d朋友一見我咁,就會圍攻我,叫我打莊

痛苦中 發表於 2005-5-2 06:48 PM

唔開心果陣只會打機or睇鹹野=.=

shitspit 發表於 2005-5-2 10:16 PM

我多數會暴食...好多時可以一日食到六餐...
a:l7R8Ic%P 仲有打機啦...
#i!C,o2A;l gJoM 仲有唔知點解會好想大叫...或者大聲唱歌...

michael~~ 發表於 2005-5-2 11:04 PM

小過時有過唔開心一腳踢爆對門:mad::mad:st R`1KQ$s
又去K....飲酒天光,又去D....隊草:cool::cool::cool:-Y5o6p!rv&k:PRn
.........又架車........
1Ty`9I6p1Ef 暴走...好彩大命死唔去.....
V/xe+t1D i 回想返真係好笨.....:(
6U0`'K6I ^g 不過大過左唔開心一係睡..&W"](K&Qs/{K
一係看書....搞到自己忙死為只DFAn| z;\'N'P
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

發表於 2005-5-3 01:48 AM

有次一拳打埋塊玻璃度....搞到隻手又逢左幾針!真係活該

JCer 發表於 2005-5-3 08:07 PM

日日係咁上網, 成3,4a.m先訓, 12:00打後起身...h5G3y*[%f?C0T2y(V
食野, 睇季節, 無心機搵工, 之後又係上網...之後又訓...u+C4Q:Z"S6l5W)b
(不斷咁repeat緊)

justtocc 發表於 2005-5-5 07:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

良友 發表於 2005-5-7 10:32 AM

用手食飯

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.