娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ricojohny 發表於 2005-4-30 11:36 AM

好很揼呀,早兩日響澳門見到yoyo(蒙嘉慧)

我無帶機相呀><
$s v"gq4N+R9d
1? M4{$G9|K kh'^ 原來yoyo(蒙嘉慧)真人都幾靚

pkpkpkpkp 發表於 2005-4-30 04:53 PM

唉~~ ,X FyQO Ya+E
你部電話冇相機咩??Y6Oq Q(yd'K4e8w ZhQ
AND THEN 你可以跟住佢,睇下佢去邊,之後再搵反佢LO
;R!B8@0m_3qK 冇人認到佢咩??

但丁 發表於 2005-4-30 09:46 PM

佢係我師姐 真人真係好靚 好高

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.