娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 各位大哥,你部手機用緊那個台?[積極回應者+5]
33023302
發表於 2005-5-1 12:19 AM
各位大哥,你部手機用緊那個台?[積極回應者+5]
本人..
,U&_4LTB9Bs
3個月之前..由數碼通轉台用左(3)和記3g...
P Ou'eN["Rf
"x;NFP|5q8q9u;W
上去佢個(3)網絡
*a`,L;E9aWV9gK0p#D!g
download..d歌.mv..落部電話la
b Ji&?W6[M
之後想..放落電腦..又唔得