娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 各位大哥,你部手機用緊那個台?[積極回應者+5]
33023302
發表於 2005-5-1 12:19 AM
各位大哥,你部手機用緊那個台?[積極回應者+5]
本人..
p7Fh$fs3PW/X
3個月之前..由數碼通轉台用左(3)和記3g...
A2a0|w {
6D_BJGS
上去佢個(3)網絡
MGuZG
download..d歌.mv..落部電話la
zA!o0SJ'Q&jp
之後想..放落電腦..又唔得
'd|x`z7SAsa
小心用佢...睇Internet..ar