娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [5/06吹水加分題]其實大家既網名和頭像有冇特別意思架
左輪仔
發表於 2005-5-7 07:51 PM
左輪仔<=因為我係一個左撇子黎
%~JTZO H~/{}3R
加上我之前打online game用既名,
A%h:c9Fc)C
我都用慣左呢個名喇
o k7Y*Y%@4?
+e7a?-Di3Z4] F5y)q
我個頭像?
d(m7qh&u
係人馬座艾洛斯(艾奧羅斯)頭像,因為我係人馬座,