娛樂滿紛 26FUN's Archiver

左輪仔 發表於 2005-5-7 07:51 PM

左輪仔<=因為我係一個左撇子黎
%~ JTZ O H~/{}3R               加上我之前打online game用既名, A%h:c9Fc)C
              我都用慣左呢個名喇
o k7Y*Y%@4?
+e7a?-Di3Z4] F5y)q 我個頭像? d(m7q h&u
係人馬座艾洛斯(艾奧羅斯)頭像,因為我係人馬座,
w/r n|XOvst and我覺得佢幾型,幅圖好珍貴嫁,係Asu比我嫁:D:D

arsenalhrs 發表於 2005-5-8 12:47 AM

有意思-^T|;T Q1U8O3D|p

Z,r @J9M#jF arsenal_hrs)R1R#eA#Re'Rw

2Z[ a W-u"nL arsenal = 阿仙奴 @%t&f$kL Z$lY
2KP]hd e
_  =  的
"hlQ)X Zq&F tW
J)fKC6z8kK.O h  =  Henryz#Kw,`4lr*J y

0s&{2?(^(a(r r   =  Reyes8aG.w1^MxuH+o
F'L Vn)yS4m
S  =  Sol Campbell

MaxFigo 發表於 2005-5-8 01:37 AM

哈 !
N C:qNr 我都有意思ga6r _'E` D3vP7^
Max係我個名la
w#DGLd:O D:h9I + Figo係因為我踢波d fd成日叫我費(廢)高%@Jurc qr
Ff-S1Q^ejii
頭像仲簡單
C)s|nLWC nr}5Y 祖記同恩沙基都係我至愛!!:lol:
k:T[Z.veQ 況且我屋企都有一件咁ge波3...不過無印字同係短袖 @@

Dr.anger 發表於 2005-5-8 02:08 AM

anger...live with "Anger"!:mad:

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-8 11:11 AM

pkpkpkpkp F0iDbu$BS
4個pk加個p~ 放便,易記,又打得快手
'? ~+Ccu-X wi;M0k8V 可以2秒打完個ID
^*h S1W Yw)U0gi 個圖像咪切合反個名~ uR'G8n-^er(@ T.L]
PK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arsenalhrs 發表於 2005-5-8 12:59 PM

忘記了說6W9I!g U(x7r6F-Y

w m9z0`RK lo e&e2i&X
我的頭像是三國名將-夏侯惇 ,  我好鐘意佢ga

Preston_tron 發表於 2005-5-9 10:01 PM

my 網名 is Preston_tron/@6A?#nqU
Preston is my real name(De LVR#ZJ
Tron is a computer nameU D)m4p*~7@-FQ
個人簽名 is from a gundam i like the best : ZGMF-X10A Freedom Gundam
F.t.nB/Y/[O Mobile suit Embedded Tactical EnfORcer is a big machine that ZGMF-X10A Freedom Gundam use withJ!v5gMl| \N
my
-p$xnj vjR*` V 1D0q X$@Hu
[[i] Last edited by Preston_tron on 2005-5-9 at 10:07 PM [/i]]

michael~~ 發表於 2005-5-9 10:16 PM

[quote]Originally posted by [i]Gretzky[/i] at 2005-5-1 06:34 AM:|!yo0B!s5Ut xK
For me, it's the place where  I cal... [/quote]#Vh/V}C3U
michael:我以前條女同我改;););););)
#CLV/Q2w5P#x4]v/t ~~:希望佢開心D,同早日康復的意思:lol::lol::lol:

ArtOfLife 發表於 2005-5-9 11:46 PM

我要加分!!!aR%vB"Ufk
6tP9r#UVC1r+z
my 網名 is ArtOfLife
b/y*g h1b.t1o-a Art of Life is a song from a band in Japan,call X Japan,i think it is very famous,no need me to say more.Y calll Art of Life is becoz this song is very good,u can try to download it from Winmx.
D7l`4mWS)}D I.h'w7b&O:x
而我的頭像則是來至一本漫畫的主角的老豆,該漫畫叫《稻中乒團》。《稻中乒團》可說是搞笑漫畫中之經典,不只因為他畫功獨到,有人說他好笑主要是因為它夾雜著色情,其實不只是這樣,總而言之此書的爆笑程度到現在為止我還不能找到一本超越它。大家有機會一定要租來一看。作者為——古谷實。
v9k+d ^ c9z:A
D%s M4G;[`8G%iG 下面再貼其中幾頁
3O5A9?` ]6wO .Oep\uGv'uq
[[i] Last edited by ArtOfLife on 2005-5-9 at 11:48 PM [/i]]

d228216 發表於 2005-5-10 12:20 AM

網名: 係 staroriental 用的 login, 我初時以為 26fun 同 Staro 係一樣.....(w/ti(D7B#v'f u._
1LG'tI"B^4C;U.a
頭像: 係我幅相 (99% 相似)

honeyharajuku 發表於 2005-5-10 05:36 AM

我個名好容易認.好容易估
,Q^H cco P
]C a9dB Honey <--自然係Honey啦~  唔洗解釋^^"-kK8Y_/n\4dzW
HaraJuku <--前台灣女友個英文名  所以用左呢個  解作 日本 原宿
(p(C9n"ewU,pJY3o-] Lyf+Tr&S-T
唔記得講埋頭象tim~
$nrbEY q 原因又係好簡單...
8Ov J;T0}TyTsq 階因Harajuku好鐘意Avril   搞到我又鐘意埋
E'C.Tq;pMu 咪用左Avril黎做頭象囉~:D X TFsf4d6Zu,V

/v1y6ON^3Y [[i] Last edited by honeyharajuku on 2005-5-10 at 05:38 AM [/i]]

rym82 發表於 2005-5-10 07:15 AM

個網名係 rym82, 四年前開始用E"z[6z~4_qc$D
查實 rym 唔係我個名, 係我個名既度抽 d 英文字出黎c H6?v M g~
因為我本身個名好多人用, 搞定申請野果陣成日同人撞名
0e$z*\8g(I8Uq;T 所以揀個無人用, 又唔長, 又易記既
w*f'xi7Kp/Sjc~R 咁岩以前教我書既鬼佬叫 Mr. Rymer, 可能因為咁, 偷左佢一半個名...哈...
4sb}&S!w5y
8hw5[*^4w\&mS 82 就係出生年份啦...呢個名都差唔多用哂o係其他地方
3{/t|0|.S-Wm4wx 所以如果o係其他地方見到呢個名\;w _ PH+C0b
九成九都係小弟黎
bI&?7I7w&[ g8x
$[i"t kC&m 頭像就唔知貼乜好....有諗過貼將自己改左既自己相Pm]Dy*N| X#o
黑白既...黑到睇唔到咁濟....不過如果俾人解碼返
3z-qlW Uy 咁就 @@, 所以都係遲d 先諗下用咩頭像

ricojohny 發表於 2005-5-14 10:59 AM

我網名+筆名都係用呢個
Z9hTuE.Mb1c RICOJOHNY*N({C"R;j\ ^|
無咩特別 通常d人用johnny,好易撞,所以我寫少個n囉

發表於 2005-5-14 01:08 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-5-6 12:59 PM:}FG*R0R7G d.w#L
my real name is 鵬3PE`M O!f
;)so my name in... [/quote]9Gye%q2M:G*k(vJ U(w

3o+x5o7Z }/^Nf3zI 你唔係姓李掛:P

sfxc0000 發表於 2005-5-14 01:10 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-14 01:08 PM: _{Qu)N,N5fii

(J0`:EtL8Z!qT ~
3QMr:~;M lD0n 你唔係姓李掛:P [/quote]6?D;} B'Ol*U"P2V
李亞鵬:lol:

發表於 2005-5-14 01:36 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-5-14 01:10 PM:
;p3nU)p`!w.On WS q5r
:X.dh_x? g 李亞鵬:lol: [/quote]
TZ+M i9G'IkYG!}} haha~叫亞鵬/單字一個鵬都好出名:cool:
t_^3EoU/uh*J;Q,h }6cR#h2WU1h ?t
講下個名..
~*rdC2vM 因為我捉棋唔按章法又很多時出奇制勝,用一個字係因為易記而我又懶:P...AhDk%Vv-[
頭像?bcos i love her;)

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.